Coca cola heeft daar veel proefjes mee gedaan.. hun logo bijvoorbeeld heel onopvallend in de bioscoop in een film terug laten komen, en 3x raden wat de meeste mensen juist tijdens die film bestelde

Reclame werkt vooral in op je onderbewuste.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Sluikreclame
Daarom is het logo op koffiekopjes ook slim.
Plien91 schreef:annehoe schreef:het viel mij bij de crematie van mijn oom op dat op al het servies bij de koffietafel een uitvaartverzekering gedrukt stond.. Het irriteerde mij enorm maar zette mij ook aan het denken hoe duur dit wel niet moest zijn.. Dubbel dus
Daar dacht ik ook aan; ze maken reclame, terwijl je je ook nog blauw betaald aan die veel te kleine kopjes koffie. Dan denk ik; reclame in de ruil voor korting.
8nnemiek schreef:Zo werkt reclame niet echt.. de meeste reclame zie je niet 'bewust' zeg maar.. Je hersens slaan de naam wel op, maar daar denk je niet over na.. en als je zo'n naam meerdere keren tegen komt, en je hebt zo'n bedrijf uiteindelijk eens nodig, dan is diegene waarvan je vaak reclame hebt gezien ook de eerste die in je op komt.
Coca cola heeft daar veel proefjes mee gedaan.. hun logo bijvoorbeeld heel onopvallend in de bioscoop in een film terug laten komen, en 3x raden wat de meeste mensen juist tijdens die film bestelde![]()
Reclame werkt vooral in op je onderbewuste.