Dochter(7) van Sarah Burge krijg liposuctie cadeau

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 11:30

Zielig.
Nu maar hopen dat geeneen kliniek het wil uitvoeren.
Want de moeder kan verslaafd zijn. De mensen die het uitvoeren zijn dat niet en horen zich af te vragen of dit etisch wel verantwoord is.

Anoniem

Re: Dochter(7) van Sarah Burge krijg liposuctie cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 11:34

Die moeder is er zelf niet bepaald knapper op geworden!! Als dochterlief dat ook maar ziet!

Even zonder ongein.. Dit is toch waanzin??? Echt een vorm van kinder mishandeling.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 11:37

Wat een waanzin zeg...echt zum kotsen :r
Moederlief had wat meer geld mogen uitgeven aan hersenimplantaten ipv tietimplantaten 8)7

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 11:47

Hebben jullie wel gezien waarom deze vrouw er zo uit ziet ?? Deze vrouw had namelijk helemaal geen gezicht meer doordat ze verminkt is door een ex-man ( Geloof ik ) Ik vind het erg knap van de chirurgie dat ze dit zo knap hebben kunnen renoveren, Echt petje af.. Dat ze nu doordraafd in het wereldje is niet best maar die vrouw heeft gewoon geen zelfvertrouwen.. Dat ze haar dochter dit allemaal kado geeft vind ik ook niet kunnen ! Maar om die vrouw af te kraken, Had denk ik precies hetzelfde gedaan als ik geen gezicht meer had..

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:09

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:14

Hé schatje, happy birthday..
Hier heb ik een paar waardebonnen want je bent niet mooi genoeg zoals je bent :D

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:17

omg die link is echt erg hoe ze er vroeger uitzag :n
ik snap dat je dan ook niet helemaal meer goed functioneerd :=

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:20

Ja vreselijk hè! En dat arme kind heeft nu dus een waardebon voor een liposuctie gekregen en vorig jaar voor haar 6e verjaardag al een bon voor een boobjob voor als ze straks 16 (!!) is. :n Compleet geschift en ik vind ook dat zij uit de ouderlijke macht gezet zou moeten worden, zij praat haar kind nu al aan dat ze nu al niet mooi genoeg is en dat ze, zodra het even kan, gelijk aan zich moet laten sleutelen... wat voor waardeloze moeder ben je dan??

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:37

De moeder had al ingrepen ondergaan voordat de mishandeling plaatsvond. Ze had dus al een slecht zelfbeeld. Dat is niet veranderd. Dat ze het op haar dochter overbrengt en dat die het zelf ook wil is niet zo gek, zo werkt dat. Kind identificeert zich met de moeder. Ze kijken naar wat je doet en hoe je bent. Ze heeft geen ander voorbeeld.

Het kan niet onder kindermishandleing geplaatst dus ze kunnen op dat niveau er niets mee. Ik hoop alleen dat ze mensen in haar leven heeft of krijgt die haar een beetje bijsturen voordat ze helemaal geloofd dat ze alleen goed genoeg is na ingrepen.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:11

upendo schreef:
Misschien moet ze wat hersens in d'r hoofd laten injecteren.

Ja maar of ze die dan ook gebruikt?

ziek dit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:12

hoe verpest ik mijn kind? ZO!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:13

:')

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:15

Aieshja schreef:
Hier heb ik een paar waardebonnen want je bent niet mooi genoeg zoals je bent :D

Dacht ik ook meteen aan...

Ik snap wel dat die moeder haar gezicht enzo weer een beetje normaal wilde krijgen na dat huiselijk geweld, maar laat je dochter daar dan even buiten. Meisje had ook al een waardebon ofzo voor een borstvergroting gekregen meende ik.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:19

paste niet meer in haar rijbroek
slim hoor

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:22

Wat een mooi meisje is dat zeg! Ik vind het nu al erg voor dr voor later, hopelijk zal zij zichzelf wel accepteren zoals ze is en die waardebonnen van dr mams laten voor wat het is :(:)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:25

Ze heeft nog een dochter en die is 16 en die krijgt regelmatig Botox injecties.... %)
Afbeelding

Edit: tis trouwens een borstvergroting die ze cadeau gekregen heeft ipv lipo:

Citaat:
"Human Barbie" Sarah Burge gave her daughter Poppy a $10,000 voucher for breast augmentation surgery for her seventh birthday, UK tabloid Closer reports.

Sarah explained, "Poppy begged me for a boob job, so I gave her the voucher so she can have it after she's 16, when it's legal. If she develops naturally big boobs, she can have something else done with it." Sounds like a reasonable, open-ended gift. Poppy, for her part, said, "I can't wait to be like Mummy with big boobs. They're pretty."

Poppy also received a computer, pink Swarovski crystal ring and matching necklace and a spa weekend from her mother.

The 50-year-old has supposedly dropped more than $800,000 on her own plastic surgeries and plans to have her daughter watch her next series of treatments, slated for later this year. Burge remarked, "I want Poppy to see what will happen. Some people think it's controversial and I get angry when strangers say I'm a bad mother because I don't think there's any harm in giving her this gift."

She added, "Poppy is a normal kid who is good at sports and loves playing outside. Girls don't want Snow White and Cinderella any more....I'm just supporting her and making her dreams come true."

And, really, isn't that all a mother can do?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:28

milou123 schreef:
Mooi meisje trouwens. :)

Nu nog wel... :')

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 21:00

ambre schreef:
Nou kan ze nu tenminste naar hartelust snoepen en het strax allemaal lekker weer weg laten zuigen!Haha!

:') _O-

vreemd cadeau :=

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 21:14

Lusitana schreef:
De moeder had al ingrepen ondergaan voordat de mishandeling plaatsvond. Ze had dus al een slecht zelfbeeld. Dat is niet veranderd. Dat ze het op haar dochter overbrengt en dat die het zelf ook wil is niet zo gek, zo werkt dat. Kind identificeert zich met de moeder. Ze kijken naar wat je doet en hoe je bent. Ze heeft geen ander voorbeeld.

Het kan niet onder kindermishandleing geplaatst dus ze kunnen op dat niveau er niets mee. Ik hoop alleen dat ze mensen in haar leven heeft of krijgt die haar een beetje bijsturen voordat ze helemaal geloofd dat ze alleen goed genoeg is na ingrepen.

Hier ben ik het wel mee eens.
Zo'n jong kind wil gewoon op mama lijken, en net zoals dr moeder beroemd zijn en aandacht krijgen.. En ik geloof ook best dat ze d'r moeder heeft gevraagd hiervoor, ik kan me niet echt voorstellen dat het een idee van de moeder is.
Ik zou ook nooit een kind zo'n tegoedbon geven, maar ik kan me er ook niet druk om maken dat die dat wel doet hoor.. Sommige jongeren krijgen piercings en tatoeages kado, dat is net zo goed een verminking van je lijf.. En het meisje heeft nu nog heel wat jaartjes om er nog eens goed over na te denken.
Ik verbaas me er trouwens ook best wel over dat het meisje zo'n ontzettend duur kado krijgt, en dan ook nog elk jaar zo te lezen := Ik vind het eigenlijk zelfs al overdreven dat kinderen tegenwoordig van die spelcomputers en mobieltjes en allerlei dure spullen krijgen.. Krijg je alleen maar van die verwende nesten van..

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 21:16

A C H T E R L I J K

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 21:40

Jeutje..
Heb de link even bekeken en snap een hoop wel... Iemand die met regelmaat in elkaar wordt gebeukt door haar man heeft (logisch!) niet veel zelfvertrouwen. Dat heeft een dubbele werking; want die smerige types weten ook altijd de vrouwen eruit te pikken die toch al geen goed zelfbeeld enz hebben. Vrouw hád dus al niet veel zelfvertrouwen en dat werd er door haar vent niet beter op.
Daarnaast al een bepaalde hang naar cosmetische chirurgie. Dat je je oor laat invouwen kan ik héél goed inkomen, als je je daar nou aan ergert.... Bovendien zullen weinig artsen zo'n operatie zomaar uitvoeren bij een jong kind, daar is dan echt wel een bepaalde reden voor.
Dat maakt de drempel al lager....
Als je dan óók nog eens compleet verbouwd/verminkt wordt door je kerel snap ik best dat je de boel laat opknappen... Icm al het andere vind ik het niet eens raar dat die vrouw verslaafd raakt aan cosmetische chirurgie, is eigenlijk een vrij logisch gevolg.

Kan het alleen maar intens sneu vinden voor haar kinderen. Vrouw zou eigenlijk gewoon in therapie moeten, of eigenlijk al jaren geleden hebben gemoeten. Maar laten we eerlijk wezen: het is vooral voor haar kinderen erg sneu. Zijzelf wordt er alleen maar gelukkiger van en afgezien van de barbie-makeup vind ik haar nog best ''goed gelukt''. Moet ze zelf weten toch? De make-up is mijn ding ook niet maar goed :+

Kindertjes zouden wellicht wel varen bij een nuchtere vaderfiguur maar goed, doe je ook weinig aan.

Overigens: ik kreeg op mn 14e een navelpiercing en voor mn 18e verjaardag een tattoo. Vind het een beetje ver gaan om dat verminking te noemen. Ik ben er erg blij mee namelijk en vind het verre van verminking, ik vind het een versiering van mn lijf, een toevoeging. Dat een ander daar anders over denkt is prima en niet meer dan logisch, ieder zn ding. Ik laat die mensen ook in hun waarde, noem tattoo's en piercings dan geen verminkingen, laat mij (en al die anderen) óók in hun waarde....

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:20

KirstenVosje schreef:
Aieshja schreef:

Dacht ik ook meteen aan...

Ik snap wel dat die moeder haar gezicht enzo weer een beetje normaal wilde krijgen na dat huiselijk geweld, maar laat je dochter daar dan even buiten. Meisje had ook al een waardebon ofzo voor een borstvergroting gekregen meende ik.

Ja ik vind het meer dan logisch dat je na zo'n zware periode je gezicht weer op wilt knappen, zou ik ook willen.
Maar je kinderen? Die hartsikke gezond zijn.. Daar heb ik geen begrip voor.

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:27

Wat een zalig complimenteus gebaar, iemand een liposuctie cadeau geven _/-\o_
Als ik dat zou doen zou ik gelyncht worden door de gelukkige denk ik :P

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:49

In dat artikel lees ik dat ze een soort afspraak heeft met die chirurgen, om in ruil voor een gratis reconstructie na het geweldincident de plastische chirurgie te promoten. Ik neem aan dat dit ook wel meespeelt, maar dat staat allemaal los van het kind. Als moeder moet je je kind opvoeden met het besef dat ze goed is zoals ze is, en niet pas na een corrigerende operatie. :n

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:55

Volgens mij is het ook een beetje pure sensatie! Met zoiets weet ze zeker dat ze in de krant komt. En het lukt zo te zien goed