Onassa schreef:Dan zal de grond daar vast heel vruchtbaar zijn.
Met name erg stenig
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:2012....it has begun....
Huertecilla schreef:Siggy schreef:Het gebied hier heet 'Vulkaneifel'.
![]()
en vervolgens zetten we op de breuklijnen kerncentrales
SETEFURII schreef:Beetje zielig dat ik in school enkel geleerd heb over de vulkanen in de Ring of Fire en de platen tektoniek in verweggistan, terwijl de buurlanden ook hun vulkanen hebben.
Karin schreef:SETEFURII schreef:Beetje zielig dat ik in school enkel geleerd heb over de vulkanen in de Ring of Fire en de platen tektoniek in verweggistan, terwijl de buurlanden ook hun vulkanen hebben.
Echt joh? Ik weet niet beter dan dat ik op het vwo bij aardrijkskunde heb geleerd dat de Eifel een oud vulkanisch gebied is...
Karin schreef:SETEFURII schreef:Beetje zielig dat ik in school enkel geleerd heb over de vulkanen in de Ring of Fire en de platen tektoniek in verweggistan, terwijl de buurlanden ook hun vulkanen hebben.
Echt joh? Ik weet niet beter dan dat ik op het vwo bij aardrijkskunde heb geleerd dat de Eifel een oud vulkanisch gebied is...
renatevb schreef:Met apenland kan je dan niet anders bedoelen dan België denk ik dan![]()
Ik heb het ook niet gezien hier hoor, had helemaal geen weet van een vulkaan in Nederland of Duitsland.
Ik word nog slim vandaag
aikon schreef:Heb het op de middelbare school eens gevraagd aan een leraar. Ik had toch echt het gevoel dat er in noord europa wel minstens 1 vulkaan moest zijn. Ik werd uitgelachen door hem. Dat bestond niet, vulkanen kwamen alleen voor op breuklijnen en die zijn er niet in noord europa.