De hoefsmid was bij ons geweest en vriendinnetje had 2 paarden even meegenomen naar onze paarden(500M) omdat de hoefsmid ze dan alle vier kon doen. Ik fietste even met haar mee terug, anders was ze alleen met 2 paarden en nu hadden we beide één. Ze hebben bij hun huis een redelijk lange oprit, en ik moest een weg oversteken om via het bos weer naar huis te fietsen. Dus ik kijk naar rechts of ik de weg over kan steken, zie ik een auto aan komen rijden, die vanuit het niets ontzettend begon te slingeren. Dit is niet goed, dacht ik nog.. 1 seconde later was de auto over de kop in de (droge)sloot beland.. Pfff wat gaat er dan door je heen! Fiets neergezet, telefoon gepakt en 112 ingetoetst. Ik was op dat moment de enige die aanwezig was.. Dus ik ren erheen, intussen waren al wat auto's gestopt en die waren er eerder dan ik. Auto was net niet tegen de boom aangeknald, 1 inzittende en die kwam er zonder kleerscheuren vanaf. Nou daar sta je dan, te trillen op je benen!
Dus brandweer politie en ambulance arriveren.. Bleek dat ik de enige was die het had zien gebeuren dus hele verklaring afleggen voor de politie

En wat een mensen komen er dan bij staan zeg! Was nu opzich niet extreem ernstig ongeval maar het had veel erger kunnen zijn. En tja iedere auto die langskomt stopt, maar dat vind ik dan ook wel weer begrijpelijk..