Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janouk schreef:Eens. Van mij mag het afgeschaft worden. Per direct.
Het hele jaar door wordt geprobeerd de uitstoot van schadelijke gassen in onze atmosfeer te verminderen om vervolgens met Oud en Nieuw de atmosfeer te vervuilen met zware metalen en giftige gassen. Echt onbegrijpelijk. Hoe zo roetfilters, 80 km om de grote steden etc, maar wel alles vol knallen met vuurwerk.
Wij wonen buiten. Als het geweld om 0.00 u los barst, komen er massa's vogels bij ons de polder in vluchten. Op de vlucht voor het vuurwerk. Triest voor de dieren.
Damned schreef:van mij mag het worden afgeschaft! onze paarden zijn er heel bang van,
en als het dan ook nog eens slecht is voor het milieu...
eenitraM schreef:janouk schreef:Eens. Van mij mag het afgeschaft worden. Per direct.
Het hele jaar door wordt geprobeerd de uitstoot van schadelijke gassen in onze atmosfeer te verminderen om vervolgens met Oud en Nieuw de atmosfeer te vervuilen met zware metalen en giftige gassen. Echt onbegrijpelijk. Hoe zo roetfilters, 80 km om de grote steden etc, maar wel alles vol knallen met vuurwerk.
Wij wonen buiten. Als het geweld om 0.00 u los barst, komen er massa's vogels bij ons de polder in vluchten. Op de vlucht voor het vuurwerk. Triest voor de dieren.
Awh![]()
Ik ga echt niet wijken voor dieren hoor!
eenitraM schreef:En ik wil een verbod op de PvdD. Zijn ze helemaal van de pot gerukt
janouk schreef:Eens. Van mij mag het afgeschaft worden. Per direct.
eenitraM schreef:Damned schreef:van mij mag het worden afgeschaft! onze paarden zijn er heel bang van,
en als het dan ook nog eens slecht is voor het milieu...
Autorijden ookRoken ook
Stop maar met kleren dragen. Enorm slecht voor het milieu. Heb je dorst? Drink maar niet.. wat denk je wel niet wat de productie daarvan uis!
sflj schreef:Geen enkele andere partij is ooit met goeie ideeën gekomen waar zij wél mee komen.
Geen enkele andere partij komt voor de belangen van de dieren op. Ik ben blij dat ze er zijn.
Schaf het vuurwerk maar af! Zijn we ook meteen van al die rotzooi op straat af! Want geen hond ruimt z'n troep op, op nieuwjaarsdag. A-sociaal!
sflj schreef:eenitraM schreef:En ik wil een verbod op de PvdD. Zijn ze helemaal van de pot gerukt
Geen enkele andere partij is ooit met goeie ideeën gekomen waar zij wél mee komen.
Geen enkele andere partij komt voor de belangen van de dieren op. Ik ben blij dat ze er zijn.
Schaf het vuurwerk maar af! Zijn we ook meteen van al die rotzooi op straat af! Want geen hond ruimt z'n troep op, op nieuwjaarsdag. A-sociaal!
sflj schreef:Wat een enorm domme reactie.
dus van jou moeten we gewoon al die dingen maar blijven doen? Waarom dan proberen de industrie schoner te krijgen enz? Hell, waarom maken we ons eigenlijk zo druk om het millieu? Laten we gewoon de aarde heel snel naar de kl*te helpen, over 80 jaar zijn we er toch niet meer, dus wat kan ons het schelen?
eenitraM schreef:sflj schreef:Wat een enorm domme reactie.
dus van jou moeten we gewoon al die dingen maar blijven doen? Waarom dan proberen de industrie schoner te krijgen enz? Hell, waarom maken we ons eigenlijk zo druk om het millieu? Laten we gewoon de aarde heel snel naar de kl*te helpen, over 80 jaar zijn we er toch niet meer, dus wat kan ons het schelen?
Die ene keer dat er vuurwerk mag worden afgestoken wil jij mensen afnemen?
Dat is pas een domme reactie
Damned schreef:Is dat vuurwerk dan zo belangrijk voor jou? dat vind ik redelijk zielig hoor...
Elk jaar breken er dieren uit, raken gewond of raken getraumatiseerd, maar nee dat geeft niet natuurlijk, want vuurwerk is toch zo mooi voor ONS om naar te kijken!
En vind jij vuurwerk even belangrijk voor ons als autorijden,kleren en drinken?
Ik denk niet dat we doodgaan of zullen ziek worden mocht er geen vuurwerk meer zijn.
Je moet het wel in het juiste perspectief zien!
Damned schreef:Is dat vuurwerk dan zo belangrijk voor jou? dat vind ik redelijk zielig hoor...
Elk jaar breken er dieren uit, raken gewond of raken getraumatiseerd, maar nee dat geeft niet natuurlijk, want vuurwerk is toch zo mooi voor ONS om naar te kijken!
En vind jij vuurwerk even belangrijk voor ons als autorijden,kleren en drinken?
Ik denk niet dat we doodgaan of zullen ziek worden mocht er geen vuurwerk meer zijn.
Je moet het wel in het juiste perspectief zien!
eenitraM schreef:En ik wil een verbod op de PvdD. Zijn ze helemaal van de pot gerukt
Happinez schreef:eenitraM schreef:En ik wil een verbod op de PvdD. Zijn ze helemaal van de pot gerukt
Ze hebben vast goede dingen, maar dit vind ik ook wel heel ver gaan.
Afschaffen zal sowieso heel moeilijk worden, maar van mij mogen ze wel "onrust stokers" die mensen of dieren daadwerkelijk gericht lastig vallen, veel strengere straffen geven.
Happinez schreef:Ze hebben vast goede dingen, maar dit vind ik ook wel heel ver gaan.
Afschaffen zal sowieso heel moeilijk worden, maar van mij mogen ze wel "onrust stokers" die mensen of dieren daadwerkelijk gericht lastig vallen, veel strengere straffen geven.
Boras schreef:Van mij mag er een centraal vuurwerk afsteekpunt komen in iedere plaats. De gemeente draagt als enige zorg voor het inkopen en afsteken van het vuurwerk. Iedereen kan komen genieten. Resultaat minder vuurwerk de lucht in. Minder overlast voor dier en mens (vooral voor degenen met ernstige luchtwegproblemen) en milieu. Ik vind het niet meer van deze tijd dat we zo nodig allemaal onze eigen vuurpijlen moeten afschieten met alle nadelige gevolgen van dien.