ik denk dat het beter is de man te onderzoeken in het pieter baan centrum ....zinvoller dan het hondje te onderzoeken
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 27-12-11 23:06
Bah, Bah! Wat een nare mensen leven hier op de wereld.....
lynne_berna
Geplaatst: 27-12-11 23:09
Doe maar hetzelfde bij die kerel zou ik zeggen! Achterlijke sukkels op deze wereld! BAh
horzlover
Geplaatst: 27-12-11 23:10
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ik zal hem eens dood slaan met een stofzuigerslang gestoorde gek ik heb echt een hekel aan dat soort mensen afschuwelijk
Shellyke
Geplaatst: 27-12-11 23:20
geerke schreef:
ik denk dat het beter is de man te onderzoeken in het pieter baan centrum ....zinvoller dan het hondje te onderzoeken
Heb het vanochtend ook gelezen. Kan er ook zó slecht tegen, heb me er echt even heel beroerd over gevoeld. Beestje heeft niet gekozen voor deze baas, gewoon machteloos overgeleverd aan de 'genade' van deze vent, omdat deze vent nu eenmaal het geld en de mogelijkheid had om deze hond te kopen.. Vind dat zó akelig, die machteloosheid... .De zínloosheid.. Arm beest... Maar misschien is de dood voor deze hond uiteindelijk wel beter dan léven met deze baas
dwaallicht
Geplaatst: 28-12-11 00:18
Hopelijk doet het karma zijn werk, zulke mensen verdienen geen plekje op deze wereld. Arme hond.
Aranel
Geplaatst: 28-12-11 00:20
Goh leuke vent, achter z'n vriendin aangaan als ze hulp zoekt en vervolgens familie aanvallen Lijkt me niet onwaarschijnlijk als zij ook mishandeld is door die sicko
Bah wat een walgelijke actie, laat hem lekker bewerkt worden met een stofzuigerslang
Jeetje.. das erg in de buurt bij mij.. Maar dan nog de vraag waar. (wil t liever niet weten, zal die jongen nooit kunnen aankijken, zkr met een grote boog eromheen lopen..) Hoe kan je zo een hondje dat aan doen? Wat gaat er dan om in je hoofd? Of zal dr dan ook echt alleen maar zaagsel inzitten?
En dan nog achter je vriendin aan gaan en een familie lid aanvallen? Hoe gek ben je dan in je hoofd? Voor t hondje is het helaas te laat.. Maar zij kan (en gaat hopelijk) nog weg bij die halve gare idioot..!!
Silence
Slik...jeetje wat verschrikkelijk. Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen. Daar kan ik echt niet bij en moet zoiets ook echt niet te zien krijgen. Sta dan echt niet voor mezelf in.
Elin_
Geplaatst: 28-12-11 00:36
geerke schreef:
Onderzoeken? Dan kost die vent ook nog is geld. enkeltje bermuda driehoek..
lotje8
Geplaatst: 28-12-11 00:43
vreselijk dat sommige mensen zulke dingen doen! echt ziek gewoon!! arm hondje