Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:Inney schreef:Sorry hoor. Maar die keeper trapt wel ff flink na. En het IS volgens de regels dat er rood gegeven moet worden wordt er gezegd.. Als ie niks had gegeven was er denk ik ook commentaar geweest.
Maar valt dit niet onder zelfverdediging? Ik bedoel, je bent geschokt omdat iemand je aanrent. Snap ik toch wel eigenlijk..
secricible schreef:Sorry hoor maar hij wordt van achteren aangevallen, draait zich net op tijd om om niet een karatetrap in zijn rug te ontvangen. Dit is puur een combinatie van schrik, adrenalIne, boosheid en zelfverdediging. Kan me de reactie zo voorstellen van die keeper. Hier hoort geen rood voor gegeven te worden.
Moet niet gekker worden zeg.
Regels zijn regels, maar voor deze specifieke situatie was geen regel. Scheids had de boel stil moeten leggen voor overleg.
secricible schreef:Sorry hoor maar hij wordt van achteren aangevallen, draait zich net op tijd om om niet een karatetrap in zijn rug te ontvangen. Dit is puur een combinatie van schrik, adrenalIne, boosheid en zelfverdediging. Kan me de reactie zo voorstellen van die keeper. Hier hoort geen rood voor gegeven te worden.
Moet niet gekker worden zeg.
Regels zijn regels, maar voor deze specifieke situatie was geen regel. Scheids had de boel stil moeten leggen voor overleg.
Davinia_ schreef:Ik had het niet gezien toen het gebeurde, kwam 5 minuten geleden thuis.
Sjongejonge zeg, die 'supporter' mogen ze van mij ook wel voor altijd verbannen uit het stadion
Boras schreef:Keeper gaat ook de fout in door flink op een liggende man in te gaan schoppen.
Had hij niet moeten doen. Zwart worden voor de ogen is geen excuus. Juist niet zou ik zeggen.
hetbommeke schreef:Te gek voor woorden dat dit kan.... Lekkere makkelijke overwinning zo voor Ajax
Hoop dat dit nog een staartje krijgt en Ajax een aantal puntenaftrek oid krijgt