Mbt Iran speelt exact hetzelfde.
Ron Paul For President

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gummie schreef:Het is absurd, eng en extreem om alle gebeurtenissen, omstandigheden en berichten afkomstig van het westen af te doen als chantage of propaganda. Het is gevaarlijk om helemaal niets serieus te nemen van wat tegenstanders van het N-Korea regime openbaren.
karijn schreef:En eigenlijk vind ik de bevolking redelijk hypocriet. Ze zijn het niet eens met het regime maar rouwen wel met zijn allen om "hun leider"???
Dus mogen ze het lekker zelf verder uitzoeken, zolang ze die bom maar heel diep weggestopt houden...
Huertecilla schreef:gummie schreef:Ah zo! Ja, daar kan ik het mee eens zijn
Het historisch kader is dat het hondje al een keer fors gebeten is door die Rottweilers.
gummie schreef:Het kan ook gewoon duiden op een persoonlijkheidsstoornis.... Maar goed, ik begrijp het punt. Blijft echter nog het verschil tussen begrijpen en goedkeuren.
russel schreef:Ik ken een Zuid-Koreaan en die is van mening dat het wel degelijk een zeer gevaarlijk land is...
gummie schreef:En het begint ook irritant te worden dat je ALLES, zowel mensen als gebeurtenissen, uit welke hoek dan ook, blijft koppelen aan de VS.
russel schreef:Nee HC, die is in het leger geweest en gedropt in Noord Korea, volgens hem zijn ze gevaarlijk vanwege de hersenspoeling. Het zijn wel Aziaten en die hebben een andere inborst dan Amerikanen of Europeanen...die doen alles voor hun leider, net zoals de Japanners voor hun keizer en de Chinezen zijn ook niet voor de poes...
Wij westerlingen hebben geen idee......
russel schreef:Het gaat niet om politieke gelijkheid, maar om de tijdbom onder een heel volk dat een vorming heeft gekregen die je niet zomaar even intoomt als je de mentaliteit niet kan voelen omdat je die zelf niet bezit..
Het probleem is daardoor nl nog veel kwalijker...en boycot is in mijn ogen nl wel iets wat werkt, vrijheid is de beer los laten.