Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat dit helemaal uitgezocht wordt.
Stelletje ramdebielen, die zou ik wel eens goed hard met een knuppel tussen hun ogen willen slaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue9 schreef:Sorry hoor sommige reacties vind ik echt te ver gaan. Zeker dit is hartstikke fout maar die jongens zitten daar alleen, een lange tijd in gevaarlijke situaties zonder hun dierbaren, verliezen hun kameraden en jullie typen vanuit jullie lekker warme huisje op de bank voor de tv laat er maar een bom op het kamp vallen?
Cayenne schreef:WolinLotte schreef:Goh.. Voor vaderland he.. Moge er een dikke bom op hun kamp neerknallen.
Dat gaat me veel te ver.
Niet alle Amerikaanse soldaten hebben hier wat mee te maken
Tendance schreef:Vjestagirl schreef:Vergeet niet dat deze mannen en vrouwen ook getraind worden om te kunnen doden, dat ze maanden achter elkaar nagenoeg zonder vermaak op een kamp in een godvergeten plek zitten. Het Amerikaanse leger wordt geronseld, daar schrijf je je lang niet altijd voor in, maar zitten ook veel jongens die nergens anders terecht kunnen, zoals er hier vroeger jongens de VOC schepen op gingen. Natuurlijk zitten daar gevallen tussen die doordraaien onder de omstandigheden...
En daarom moeten we het maar goedkeuren?
Dit is toch niet goed te praten!
Een straf moeten ze hebben en een zware!!! Wie denken ze wel niet dat ze zijn?
Ze kunnen ook tegen een dode boom of een muurtje slaan, wat niet meer gebruikt wordt.
Net zo lang tot die omvalt.
Dit dier heeft gevoel!
linnie050 schreef:laat ze elkaar dan lekker afslachten
Neroo schreef:Dan nog, begrijp ik nog niet waarom ze dan dieren gaan doodknuppelen en er vervolgens heel hard mee gaan lachen. Ik begrijp niet wat dat te maken heeft met angst voor bermbommen etc.
Tendance schreef:Sorry Vjestagirl, maar ik kan er niet inkomen wat de reden ervan is om deze mensen te begrijpen.
Hoe slecht ze het ook hebben. Je gaat niet zo met andere levende wezens om. Hoe gestoord je ook van je situatie wordt!
unicorn_kiss schreef:Er sterven elke dag mensen in Afghanistan en jullie praten over een gedood schaap??
Ja, het feit dat ze ermee lachen is ziek, maar soldaten hebben wel vaker een draadje los na een reeks trauatische ervaringen.