Vreselijk nieuws.. Zit het net met kippenvel te lezen dat het om een meisje van 18 ging (Bron: Nu.nl
eenitraM
Geplaatst: 09-12-11 23:01
Bah, verschrikkelijk
laura1987
Geplaatst: 09-12-11 23:07
Ik weet niet hoe betrouwbaar deze site is, maar hier staat vermeld dat haar vader in de rij van de kassa stond toen zijn dochter werd vermoord! Vreselijk!!!
Zucht, dit is vreselijk. Het is het nichtje van een oud groepsgenootje van mij. Arme meid heeft een ruime maand geleden haar moeder verloren en nu verliest ze dr nichtje. Vreselijk.
BounceBabe
Geplaatst: 10-12-11 00:05
Het gaat je niet in de koude kleren zitten. Je ziet het voor je hoe de situatie geweest moet zijn en die is angstaanjagend. Des te meer misschien voor de dames die ook in een supermarkt werken. Ik heb er ruim 7 jaar gewerkt waarvan een halfjaar kassa. Potver, er zou maar zo'n gek of een ex je zo neerknallen.
Ik vind het echt verschrikkelijk en dit soort enge en nare dingen doen me altijd denken aan nutteloze schietpartijen op scholen. Ontzettend triest en je grootste nachtmerrie.
Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor de nabestaanden
Miss_DJS
Geplaatst: 10-12-11 01:29
Pff, verschrikkelijk..
Sinds Alphen heb ik zulke situaties regelmatig in gedachten als ik achter de kassa zit.. Ook al is het hier persoonlijk, het zou maar maar bij mijn collega gebeuren waar ik samen mee op een vierkante meter zit..
kun je je tegenwoordig dan nergens meer veilig voelen in nederland?? verschrikkelijk dit zeg! In een supermarkt.. en dit de tweede binnen een jaar! Echt heel erg veel sterkte toe gewenst voor de nabestaanden van het meisje..
Wij hoorden het ook op stal, swager van stalgenoot was zn boodschappen aan het inpakken toen hij een schot hoorde en het meisje haar laatste bewegingen zag maken , verschrikkelijk dit. Hoop niet dat de vader in de rij stond eigenlijk.
WhySoWhite
Geplaatst: 10-12-11 02:34
Vreselijk dit, een vriend heeft de ''dader'' vanmiddag nog gesproken op school.. Heel vreemd heel eng!
Lusitana
Geplaatst: 10-12-11 15:01
Grace schreef:
kun je je tegenwoordig dan nergens meer veilig voelen in nederland?.
Het gaat bij exen niet om willekeurige mensen, maar om hun ex. Dus de mensen er omheen zijn relatief veilig als ze niet ingrijpen. Wat ik zeg, hier gebeurt het heel veel en ik voel me niet minder veilig, ik heb wel een hele route af moeten leggen om te voorkomen dat mijn eigen portugese ex hetzelfde zou doen. ik heb er een jaar over gedaan om veilig van hem af te komen. Ik heb hem er van moeten overtuigen dat hij beter af was zonder mij en gelukkig had hij vrij snel een ander, maar je wilt niet weten hoe vaak ik gehoord heb:" als je me verlaat vermoord ik je" en " als je een ander neemt vermoord ik je en hem erbij" en dat was geen grootspraak. Dit is een knul die een ezel met een ketting gewurgd heeft omdat die zijn moeder getrapt had en zo kan ik nog wel wat gruwelverhalen vertellen. Dood was niet iets zieligs voor hem, maar gerechtigheid. In die zin denk ik dat culturele achtergrond wel een rol speelt, want hoewel er ook zat idiote hollanders rondlopen, is "ik vermoord je als je bij me vandaan gaat" wel een vrij typische "zuidelijke" reactie. Die dus voortkomt uit het feit dat ze niet met emoties om leren gaan. Dat zul je in Nederland (lees alle landen) ook steeds meer gaan vinden, want ik heb het idee dat opvoeding hier en daar ook wel te kort schiet en dat vaak wordt gedacht dat met "alles geven" een kind wel gelukkig wordt en een goed mens in de samenleving, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Voor hetzelfde geld was dit gewoon een malloot, maar in vermoorden van exen is ziekelijke jaloezie over het algemeen het motief.
louiisie
Geplaatst: 10-12-11 18:42
Klasgenoten van mij waren aan het werk, ze hebben alles meegekregen van het hele gebeuren.. T meisje heeft bij mij op school gezeten, maar ik ken haar verder niet.
Verschrikkelijk dat zoiets gebeurd, die jongen moet wel een steekje los hebben gehad..