Uitkijken ING mail!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:42

Iedereen heeft het maar over het gebrekkige nederlands, maar ik had er laatst een waar ik héél hard naar vreemd nederlands moest zoeken! De enige reden dat ik 100% zeker wist dat het vals was, is dat ik helemaal geen ING klant ben. Maar jeetje, wat zag dat ding er echt uit! En dus ook in correct nederland.
Overigens zat er ook geen link in de mail, wat het nu precies was weet ik niet meer, maar kijk dus uit met dat taal-gebeuren. Ze zijn dus ook in correct nederlands in omloop.

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:54

joostvangestel schreef:
Phishing e-mails zijn allang bekend.

Ik reageer nooit op e-mails van banken door op linkjes in de mail te klikken. Veel te gevaarlijk.

Dit geldt hetzelfde voor je internet- en/of mobiele telefoon provider. Ik kom het helaas ook regelmatig tegen op mijn werk.
Als ze je inlogcodes voor je e-mail adres hebben, ben je ook redelijk de sjaak.
Sommige mensen hebber er echt persoonlijke zaken instaan.

wemkelover

Re: Uitkijken ING mail!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 14:40

Deze mail kreeg ik indd ook van de abn amro, heb hier wel op de link gelinkt om te kijken welke gegevens ze dan moesten hebben want ze bedoelde maar toen ik zag wel gegevens ze vroegen heb ik toch maar niks ingevuld want vertrouwde dit niet.
Maarre wat kan er gebeuren als je op de link alleen geklikt hebt? Ik heb verder geen gegevens ingevuld die ze vroegen?

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 14:56

Dan is er niets aan de hand (voor zo ver ik weet), want ze zijn echt op zoek naar je gegevens, en die moet je invullen e.d..

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 15:05

Ik krijg hem al geruime tijd terwijl ik niet bij ING zit. Nu al een kleine maand niks meer van gehoord, dus laat het er bij.