Politie te paard, ze geven het goede voorbeeld...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 15:15

Kenyada schreef:
ik vond het schokkend, dat ze voordat ze weg reden van het erf, tijdens het opstappen van de menner de groom de paarden niet vast had...

Dat soort dingetjes bedoel ik nou, ik vond het alles behalve professioneel...

kraakte

Re: Politie te paard, ze geven het goede voorbeeld...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 15:16

ik heb ook zo zitten kijken van...hm.... het goede voorbeeld geven ze niet echt idd ;-) zweep had ze ook niet in de hand tijdens het wegrijden...

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 15:27

@Sporten: Het is gewoon een serie hoor, geen film. Bij politie auto's met zwaailicht moet je ook gewoon aan de kant (net als bij de ME :Y) ), dus waarom voor de paarden niet? >;)

Maargoed, Ze hebben de week van tevoren geoefend, de paarden konden door de herrie de menner niet horen (dus moest de persoon ernaast de commando's geven), ze moesten constant stilstaan en weer lopen, ze moesten een stuk over een trambaan rijden waar ze soms een beetje op weggleden, en er stonden massa's krijsende mensen, bands en andere herrie-bronnen langs de weg en natuurlijk al die verkleedde krijsende kinderen.. al met al vind ik dat het netjes is gegaan voor die situatie.
Bovendien kan je in dezelfde aflevering zien dat een andere agente niet haar vaste paard meeneemt, maar een ander paard, omdat haar vaste paard niet zo goed reageert op herrie als het paard wat ze uiteindelijk mee gaat nemen.. dus ze houden er wel rekening mee. :)

Dat van die paarden vasthouden voor het wegrijden is dan inderdaad wel weer zoiets.. dat hoor je inderdaad niet te vergeten. :P