Horror winter?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Horror winter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 00:52

Ik merk er hier niks van..sterker nog er zitten weer bloemetjes in mijn plant...

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 09:45

Horror winter? Tja, dan zal het weer van goede huize moeten komen. Nergens last van. Als het -45 wordt, ga ik me misschien wat meer zorgen maken, maar met -30 voel ik me nog prima thuis.

Voorlopig is het enige horror aan de herfst dat het te droog is en te warm. In Scandinavia wil het ook al niet winteren..

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 09:50

Als de winter nog komt (ja idd als...eerst zien en dan geloven) dan zal het straks wel zo zijn dat het in 1x helemaal omslaat en alles op z'n kop staat omdat er zo'n gigantische hoop sneeuw overal valt.
Ongeacht of dat nu hier bij ons is of weet ik het waar.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 12:32

Ik vind het ook zo iets dat ze het gaan voorspelling zo ver van te voren, terwijl dat echt niet mogelijk IS. Niets is zo veanderlijk als het weer toch? Zelfde als deze lente; 'extreme droogte tm augustus!!' kan ik mij nog herinneren. En toen volgde er een keinatte zomer :=

paardje13g

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 15:13

Ik snap ook niet waarom we nog naar die wetenschappers zouden luisteren..

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 15:15

Nee hoor, er komt geen horrorwinter.
En weet je waarom niet? Omdat we nou al 3 jaar 'echte winters met sneeuw en ijs' hebben gehad en NU heb ik eindelijk eens winterbanden onder mijn auto, DUS nu blijft het een hele milde winter :P
Is hetzelfde dat als je bij dreigende lucht voor de zekerheid je plu meeneemt en dat het dan droog blijft :')

Bontjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 15:19

Wanneer er veel regen is gevallen begint het, vaak komt er dan eerst ontzettend harde wind en daarna veel sneeuw en kou.
Ik hoop van niet ik vind het tot nu toe wel een goede temperatuur zo :)

paardje13g

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 15:20

Haha,

Ik was nog even ergens anders aan het lezen. En er staat dat er een hele kleine kans is op een witte kerst. En dat het de hele winter mild blijft. Behalve in Februari. Maar dat vind ik nou echt niet leuk. Als kerst voorbij is mag de lente voor mij weer beginnen. En wat moet ik de hele kerstvakantie anders gaan doen zonder sneeuw..

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 15:23

haha :D

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 15:27

Geef mij maar wat vriesweer, dan hoef ik mijn laarzen niet meer aan in het land ;)

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 15:28

MamaMiesje schreef:
En weet je waarom niet? Omdat we nou al 3 jaar 'echte winters met sneeuw en ijs' hebben gehad en NU heb ik eindelijk eens winterbanden onder mijn auto, DUS nu blijft het een hele milde winter :P
Is hetzelfde dat als je bij dreigende lucht voor de zekerheid je plu meeneemt en dat het dan droog blijft :')

Murphy's Law :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:47

MamaMiesje schreef:

Haha, ik denk ook dat wij de aanstichters zouden zijn voor een milde winter!! Want het eerste jaar werden we over vallen. Het jaar erna hadden we eigenlijk gehoopt dat zoveel wit 'toch nooit in NL voorkwam' en waren we wederom niet voorbereid...... Maar DIT jaar; iedereen aan de winterbanden, tig duizend meer kilo zout ingeslagen, wegen verbeterd, allemaal aan de thermoondergoed, sleetjes etc etc etc. Zul je zien, we zijn gewoon beter voorbereid, en dus heeft het voor moeder natuur geen zin meer om ons te gaan jennen met sneeuw... want nu we het beter aan zouden kunnen, is het niet meer leuk }:0 }:0 :')

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:39

Ik rijd al 18 winters op winterbanden. Eerst 4 in Finland, toen 3 in Canada, toen weer 5 in Finland en nou alweer mijn zesde in Nederland. Ik moet wel zeggen dat die Finse een stuk beter zijn dan hier, maar goed, hier hoef ik ook geen 100 km per uur op een ijsbaan te rijden ;)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:41

als we ijsvrij krijgen vind ik alles best :))

haha, nee ik merk er nog niks van, paardjes staan zelfs nog buiten.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:44

Ja ik ben benieuwd oftie komt... heb wel een thermoshirt aangeschaft... (legging heb ik al)

_Aniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:45

Soms verspellen ze het weer van volgende week nog niet eens goed, dus lijkt me sterk dat ze nu al weten wat voor winter er aan komt :)) Zag laatst ook een weervrouw op tv en die zei dat het onzin was..

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:57