Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_GTI schreef:Ik vind het absurt en de straf niet in verhouding tot de zonde staan.
Amber_ schreef:@ Ojajoh; Dat had ik dan weer helemaal niet van jou verwacht haha..
Ik deel je mening dan ook totaal niet, als polite agente zijnde.
Het ligt niet aan 'ons' maar aan hoger af. Wij bepaalde niet de straffen ? Wij worden er zelf ook wel is dood ziek van.. dat alles maar van tafel gewuifd word, terwijl we er veel tijd en moeite in steken. Maar goed dat is een andere discussie !
Ojajoh schreef:tja, ik heb nogal een uitgeweken mening en zal half bokt wel over mij heen krijgen ,so be it
maar ik vind ze echt onwijze pino's!! laat ze eens wat echt nuttige dingen gaan doen!
ze zijn ontzettend goed in burgertjes pesten ,maar burgertjes helpen ho maar!!
mijn schoonvader is recentelijk overvallen, zeer zwaar, pistool, neergeslagen,zwaar mishandeld, poging tot doodslag
en ze weten inmiddels namen en adressen en wat doen die pino's?!? juist!! helemaal niks!!
maar hier wel zielige verkeerscontrole's houden op onze grote parkeerplaats (fuik) en dan 3 van die broekie's die nog de kont van de baas moeten kussen , en ondertussen met elkaar staan de flikflooien!
(wetende van kennissen dat het halve korps met elkaar loopt te bengen)
en zelf gezien heb hoe een agent met telefoon zat te bellen achter het stuur (hun wel he de hufters)
en zo kan ik nog wel een aantal voorbeelden geven ,door de jaren heen
politie je beste vriend? nou ammehoela! ik moet ze niet
enne ik ben ook van mening hoor dat als je fout doet en je krijgt een boete dat het terecht is
maar ze worden er wel steeds extremer in (in de kleine overtredingen)
en als ik bij de invalide plek aankom, en ik zie iemand daar onrechtmatig staan ben ik zelf wel mondig genoeg om te vragen of ie even weg wil gaan (met vertoon van mijn kaart)
Ojajoh schreef:tja, ik heb nogal een uitgeweken mening en zal half bokt wel over mij heen krijgen ,so be it
maar ik vind ze echt onwijze pino's!! laat ze eens wat echt nuttige dingen gaan doen!
ze zijn ontzettend goed in burgertjes pesten ,maar burgertjes helpen ho maar!!
mijn schoonvader is recentelijk overvallen, zeer zwaar, pistool, neergeslagen,zwaar mishandeld, poging tot doodslag
en ze weten inmiddels namen en adressen en wat doen die pino's?!? juist!! helemaal niks!!
maar hier wel zielige verkeerscontrole's houden op onze grote parkeerplaats (fuik) en dan 3 van die broekie's die nog de kont van de baas moeten kussen , en ondertussen met elkaar staan de flikflooien!
(wetende van kennissen dat het halve korps met elkaar loopt te bengen)
en zelf gezien heb hoe een agent met telefoon zat te bellen achter het stuur (hun wel he de hufters)
en zo kan ik nog wel een aantal voorbeelden geven ,door de jaren heen
politie je beste vriend? nou ammehoela! ik moet ze niet
enne ik ben ook van mening hoor dat als je fout doet en je krijgt een boete dat het terecht is
maar ze worden er wel steeds extremer in (in de kleine overtredingen)
en als ik bij de invalide plek aankom, en ik zie iemand daar onrechtmatig staan ben ik zelf wel mondig genoeg om te vragen of ie even weg wil gaan (met vertoon van mijn kaart)
Ojajoh schreef:Maar bij sommige agenten is quota halen belangrijker dan een poging tot doodslag oplossen
MamboBeach schreef:Winkelwagen te ver van de winkel mee nemen a 70 euro?! Dat dat beboet kan worden wist ik niet.
Quellian schreef:Ojajoh schreef:Maar bij sommige agenten is quota halen belangrijker dan een poging tot doodslag oplossen
Uuuuuuuuuuuh, ik denk dat je je wat moet verdiepen in wat het werk als agent inhoudt.
MamboBeach schreef:Ohjajoh, je komt in mijn ogen heel onwetend over, over je uitspraak. Als jij met ze samen gewerkt hebt dan zou je ook moeten weten dat ze erg vaak met de rug tegen de muur staan en dat ze wel anders willen maar niet kunnen!
Ojajoh schreef:MamboBeach schreef:Ohjajoh, je komt in mijn ogen heel onwetend over, over je uitspraak. Als jij met ze samen gewerkt hebt dan zou je ook moeten weten dat ze erg vaak met de rug tegen de muur staan en dat ze wel anders willen maar niet kunnen!
of ben jij alwetend?
er zijn bepaalde dingen waar ze idd niks kunnen
zij kunnen idd de hoogte van de boete niet bepalen
maar er zijn een hoop dingen die zij wel kunnen bepalen, en toch zijn ze daarin geen heilige