Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Het kan ook doorgaans enkel met een nederlandse pinpas. Oplaadpunten voor maestro of credit card zijn bijna niet te vinden. Nederland haat touristen geloof ik.
Biggers schreef:Ze kunnen nagaan in welke buurt je woont.
Biggers schreef:Ze kunnen nagaan in welke buurt je woont.
smurffie schreef:-Reizen zijn niet duurder
-40 euro voor reizen die 5/6 euro kosten dat is echt een fabel en niks van waar.
-Kinderen kun je het net zo goed leren als een volwassenen. Kinderen die dat niet kunnen horen niet alleen in het OV!!!
- hoeveel demente mensen gaan alleen op pad?
- inchecken en uitchecken staat zeer duidelijk op de paal ( wat wil jij duidelijker dan : INGECHECKT en TOT ZIENS?)
- in en uitchecken in 1 keer lukt je niet. Ervoor houden, bij bliep los laten. Ik reis al weken met metro ermee, 8 keer in en uit checken op een dag, nog nooit gelukt.
- kaart kan niet verwateren, dat is het grootste voordeel
- het is altijd sneller om die kaart voor een kastje te houden dan een kaartje te kopen.
- palen die defect zijn is WEL een probleem.
al met al, grote verbetering.
smurffie schreef:-!Reizen zijn niet duurder
-!40 euro voor reizen die 5/6 euro kosten dat is echt een fabel en niks van waar.
-Kinderen kun je het net zo goed leren als een volwassenen. Kinderen die dat niet kunnen horen niet alleen in het OV!!!
- hoeveel demente mensen gaan alleen op pad?
- inchecken en uitchecken staat zeer duidelijk op de paal ( wat wil jij duidelijker dan : INGECHECKT en TOT ZIENS?)
- !in en uitchecken in 1 keer lukt je niet. Ervoor houden, bij bliep los laten. Ik reis al weken met metro ermee, 8 keer in en uit checken op een dag, nog nooit gelukt.
- kaart kan niet verwateren, dat is het grootste voordeel
- !het is altijd sneller om die kaart voor een kastje te houden dan een kaartje te kopen.
- palen die defect zijn is WEL een probleem.
al met al, grote verbetering.
Saaams schreef:Ik snap het eigenlijk niet. Stel dat apparaat krijgt storing. Je kan niet uitchecken? Tja wat dan? Telt hij gewoon door of niet? Zometeen ben je saldoloos en kan je niet meer naar huis. Nee fijn zal dat zijn.