Sky_As schreef:Authentic schreef:Ik woon in een straat waar een gezin met 17 kinderen woont
je woont niet toevallig in Veen?
Nope
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libera schreef:Ersina schreef:Omdat dit een uitschieter is, komt het voor tv. Het is heus niet zo dat er in grote getalen gezinnen zijn met heel veel kinderen.
Het is in Amerika, waar maken wij ons druk om? Je kunt dit lezen, ermee eens zijn of niet en weer vrolijk verder leven.
De kwestie, wie zal dit betalen, gaat even niet op. Jullie in ieder geval niet.
Zelf moet ik er niet aan denken, maar ik denk dat kinderen die opgroeien in een liefdevol gezin , beter af zijn dan kinderen die alles aangeboden krijgen(studie, merkkleding)en die opgroeien zonder liefde.
Van liefde alleen kan je natuurlijk niet leven, ik ga ervan uit dat deze vader heel goed in staat is zijn gezin te onderhouden.
Ehhh... nou, IK betaal er dus wel voor! Neem aan dat deze mensen behoorlijk gesubsidieerd worden van mijn belastinggeld
AxS136 schreef:De moeder is 45. Dan zou ze vanaf haar 25ste elk jaar een kind moeten hebben gehad. De kinderen zullen dan ook niet veel schelen. Ken wel iemand die 2 kinderen heeft waar precies een jaar tussen zit, vind ik al weinig.
Je zou maar 10 dochters hebben die allemaal een pony willen
Authentic schreef:Bij dat gezin bij ons in de buurt was dat overigens een vrij groot probleem, van de gemeente mogen ze hun huis na tig verbouwingen namelijk niet meer de hoogte in uitbreiden. Ze hebben een beperkt aantal slaapkamers en in veel slaapkamers staan een aantal 3 dubbele stapelbedden. Er is een keer brand uitgebroken en de brandweer had tussen sommige bedden maar 20 cm ruimte om verder de kamer in te komen, gelukkig konden ze wel alle kinderen eruit halen, sommige dingen passen niet in een normale woonwijk.
Miracle_ schreef:AxS136 schreef:De moeder is 45. Dan zou ze vanaf haar 25ste elk jaar een kind moeten hebben gehad. De kinderen zullen dan ook niet veel schelen. Ken wel iemand die 2 kinderen heeft waar precies een jaar tussen zit, vind ik al weinig.
Je zou maar 10 dochters hebben die allemaal een pony willen
Ze zullen met zijn 10en maar eens één pony moeten delen zegarm beest!
Girlgamer schreef:vuurneon schreef:Ik zou het stoer vinden als ze nummer 20 een naam geven die niet met een J begint
Of... ze hadden bij de A moeten beginnen! Nog maar 6 te gaan na deze en dan hadden ze een alfabet aan kinderen!
Maarre: Wauw!
Juul schreef:Girlgamer schreef:
Of... ze hadden bij de A moeten beginnen! Nog maar 6 te gaan na deze en dan hadden ze een alfabet aan kinderen!
Maarre: Wauw!Hahaha ja ach, als je er 20 uitgepest krijgt, lukken nummer 21,22,23,24,25 en 26 vast ook nog wel
Prutsmuts schreef:[naam] schreef:Hahaha ja ach, als je er 20 uitgepest krijgt, lukken nummer 21,22,23,24,25 en 26 vast ook nog wel
Dan hoef je volgens mij niet eens meer te persen, na nummer 20 vallen ze er zo uit.
Juul schreef:Prutsmuts schreef:
Dan hoef je volgens mij niet eens meer te persen, na nummer 20 vallen ze er zo uit.![]()
Ach als het dan toch zo makkelijk gaat, dan maar meteen een 6-ling, kan ze sneller van dr pensioen genieten....