Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:MarcoBorsato schreef:Onzin Joolien, er zijn zat zeikerds van examinatoren die flauw genoeg zijn om iemand te laten zakken. Net zoals dat er ook examinatoren zijn die soepkippen laten slagen..
Ok, misschien kort door de bocht, het is natuurlijk een momentopname, maar als je 5 keer zakt is er wel iets mis met je rij-inzicht...
princesmax schreef:sorry hoor maar ik vind jou echt kort door de bocht. Ik ben 3x opgeweest en heb 72 lessen gehad, meer als het gemiddelde. Niks mis met mijn rij-inzicht.
Heb alleen een zwaar ongeluk gehad tussen het lessen door waardoor ik gewoon angst had om nog te rijden. De eerste les dat ik weer ging rijden, zat er een malloot achter het stuur die een krant aan het lezen was, achter het stuur. Gelukkig niks gebeurd, hij zag me optijd maar kwam toch dicht op me af. Heb mijn rijbewijs gehaald maar ik rijd eigenlijk nooit, alleen brommer daar voel ik me veilig mee. Vind dit heel erg want word hier toch een stuk onzelfstandiger mee. Snap ook niet dat er mensen zijn die zonder rijbewijs gaan rijden, hoe DOM kan je zijn!!!!!!!!!!!
kensha schreef:Tsja ik ben 1 van de weinige die echt geluk heb gehad dat die in 1 keer is geslaagd voor het afrijden.
Maar frustatie is wel eens te begrijpen.
Ook hoor ik bijvoorbeeld verhalen van andere waarop ze zijn gezakt en soms zijn het dan de raarste opmerkingen van de examinator zelf.
Wilawander schreef:I\\Het meest heb ik me nog geergerd aan mensen die reageerden alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Ik snap niet dat je anderen zo in gevaar wilt brengen.
kensha schreef:Tsja ik ben 1 van de weinige die echt geluk heb gehad dat die in 1 keer is geslaagd voor het afrijden.
mick75 schreef:Ik plaats dit topic puur als herinnering. Rijden zonder verzekering, wat rijden zonder rijbewijs per definitie is, is letterlijk levensgevaarlijk. En jij zelf bent daarbij ALTIJD het grootste slachtoffer, want iedere dag wordt je eraan herinnerd dat je de rest van je leven, letterlijk, mag betalen voor die stomme jeugdzonde. Elke cent die je extra verdient mag je afdragen, en ik garandeer dat veel slachtoffers van een dergelijke situatie zo rancuneus zijn dat ze zo iemand ook echt onder een vergrootglas leggen. Wat trouwens niet zo moeilijk meer is met al die kliklijnen en zo.
mick75 schreef:Over de examens, er zit een groot verschil in de examinatoren. Ook de "klik" is van groot belang in of je slaagt of niet. Als een examinator jou binnen ziet komen en meteen iets heeft van "die mag ik niet" dan kan je slagen wel op je buik schrijven. Niemand rijdt immers volledig foutloos dus als je maar gaat zoeken, of bewust een hele moeilijke route neemt, is het een koud kunstje om iemand te laten zakken. Zelf heb ik geluk gehad. Ik heb heel veel lessen gehad, maar ben wel in 1 keer geslaagd. En dan ook alleen maar omdat ik de mazzel had een compleet verlaten industrieterrein op gestuurd te worden. De weg waar ik moest keren was daar 15 meter breed... Ik heb echter nooit brokken gemaakt in die 15 jaar dat ik inmiddels rondkar en iedereen stapt zo bij me in de auto.
Joolien schreef:MarcoBorsato schreef:Onzin Joolien, er zijn zat zeikerds van examinatoren die flauw genoeg zijn om iemand te laten zakken. Net zoals dat er ook examinatoren zijn die soepkippen laten slagen..
Ok, misschien kort door de bocht, het is natuurlijk een momentopname, maar als je 5 keer zakt is er wel iets mis met je rij-inzicht...