Twee kinderen in auto verdronken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxelviraxx

Re: Twee kinderen in auto verdronken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:46

Verschrikkelijk dit, krijg er kippevel van. Ontzettend veel strekte gewenst voor iedereen.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:49

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:56

Verschrikkelijk!
Er deden zich gisteren meerdere verhalen de ronde. Het verhaal van de telegraaf is te verschrikkelijk voor woorden, maar wil ik wel het liefst geloven.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:05

Kippenvel...
Afschuwelijk zeg.....

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:34

echt heftig dit
zoiets kom je nooi meer overheen als moeder vrees ik ;(

Ilverette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:39

Verschrikkelijk, geen woorden voor.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:41

Jeetje,echt heftig!

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:54

Vreselijk..

Dit kom je nooit meer te boven. :n

En ik geloof wel dat degene die er achter aan gedoken zijn/is, dat beeld nooit meer kwijt zullen raken.. :\

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:57

AaronYve schreef:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1084 ... tml?p=22,1

Hier staat een andere uitgebreide gebeurtenis van het verhaal.
telegraaf maar toch, de situatie wordt beter uitgelegd over hoe de auto waarschijnlijk ter water kwam

Oh echt, ik ben misschien een vreselijk mietje, maar ik wil echt helemaal niet niet niet weten wat die mensen die geholpen hebben gezien hebben zeg... ;(

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:16

Denk dat we dat zo ook wel weten helaas. Idd verschrikkelijk en ik heb echt respect voor de mensen die de kinderen uit hun zitje hebben gehaald.

Nojoukus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:25

Wat verschikkelijk is dit!! De moeder is misschien vergeten om de auto op de handrem te zetten.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:43

Speculeren heeft geen enkele zin. De ouders en naasten van de overleden kinderen zullen al helemaal kapot zijn van dit gebeuren, dat is al erg genoeg.
Hoe het heeft kunnen gebeuren zal misschien, ik zeg Misschien met een grote M nog in het nieuws komen, maar ik geloof er niet in. Die ouders hebben het al zwaar genoeg, laat staan dat de media nog bij hen in de nek hijgt over dit voorval.

Famke160301

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:56

Niet te bevatten dit gruwelijke drama. Ik wil de moeder heel veel sterkte wensen om dit immense verdriet ooit een plekje te kunnen geven. Als het al ooit zal lukken. Ook voor de vader en de rest van de familie heel veel sterkte.

We hebben vorig jaar een slibcursus en ongevalssimulator gedaan als bedrijfsuitje. In de ongevalssimulator kom je dan op kop te hangen en wordt er uitgelegt hoe je je uit je gordel kunt bevrijden. Mijn vraag aan de instructeur was toen hoe je je kindje uit het autostoeltje kunt krijgen. Werd voor gedaan en uitgelegt. Leek zo simpel, maar in een stress-situatie is dit natuurlijk een heel ander verhaal. Op mijn vraag wat te doen als je te water komt met je auto met je kindje er in, antwoorde hij: zo snel mogelijk los zien te komen en hopen dat je tijd genoeg krijgt om je kindje te redden.. Ik werd helemaal koud van binnen en heb die nacht vreselijk gedroomd. Die droom kwam vannacht weer voorbij. Het ergste is dat het voor deze mama geen nachtmerrie is maar werkelijkheid. Heb er gewoon geen woorden voor, zo'n intense pijn voor deze mama.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:20

Pieteritus1 schreef:
Speculeren heeft geen enkele zin. De ouders en naasten van de overleden kinderen zullen al helemaal kapot zijn van dit gebeuren, dat is al erg genoeg.
Hoe het heeft kunnen gebeuren zal misschien, ik zeg Misschien met een grote M nog in het nieuws komen, maar ik geloof er niet in. Die ouders hebben het al zwaar genoeg, laat staan dat de media nog bij hen in de nek hijgt over dit voorval.

jeetje dit lijkt ook al bijna typisch bokt. (net zoals typisch bokt maargoed)

Speculeer nergens over, geef alleen een ander krantenartikel weer wat ook hierover gaat. Dus maak je niet te druk ;)
En denk ook niet dat de nabestaande op bokt komen kijken wat wij ervan zeggen.

En ja het kwam gister op het nieuws met een reactie op hoe het heeft kunnen geburen. Of het de waarheid is ... je kunt overal vraagteken bij zetten. ik geloof het verhaal wel. Het is een verschrikkelijk drama

Nojoukus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:19

Gisteren op het nieuws werd ook gezegd dat buurtbewoners al 7 jaar tegen de gemeente hebben gezegd dat de situatie onveilig is en nu pas hebben ze er een vangrail geplaatst, wel een beetje laat natuurlijk!

Famke160301

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 00:07

Nojoukus schreef:
Gisteren op het nieuws werd ook gezegd dat buurtbewoners al 7 jaar tegen de gemeente hebben gezegd dat de situatie onveilig is en nu pas hebben ze er een vangrail geplaatst, wel een beetje laat natuurlijk!

Echt waar? Heb er geen woorden voor...het leven van deze 2 kleine kindjes had gered kunnen worden als de gemeente niet zo traag in actie was gekomen. Tjee 7 jaar nadenken of er miss een vangrail oid moet komen ;( en dan kunnen ze nu ineens wel alles heel snel regelen? K word daar heel boos en verdrietig tegelijk over..

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 00:10

wij moesten vroeger altijd aan de gracht in delft parkeren en een keer voelde ik het wiel onder mij piepen zeg maar, Zo eng altijd later stapte ik eesrt uit zat altijd aan de waterkant.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 00:18

erg verdrietig dit Y;(

maar dat is net als met die baby van 5 maand in het zwembad. Was op de radio dat het allang bekend was dat die installatie daar niet goed was, en toch moet er eerst weer wat ernstigs gebeuren! dat volgens mij te vaak onnodig voorkomt |(

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 01:09

xJolien schreef:
Zag het vandaag in de krant staan, afschuwelijk...

Hoe ik het heb begrepen, is dat de vrouw uit de auto ging en dat de auto vervolgens zo het water in gleed... Het liep lichtelijk schuin af daar... Echt verschrikkelijk, heel erg veel sterkte aan iedereen toegewenst..

het loopt daar nou niet zo extreem schuin af dat er een auto weg kan glijden maar dan gebruik je toch de handrem als je dat voelt? Ik vind het echt ontzettend sneu voor haar maar dit heeft vrij weinig met de afrastering te maken imo, mevrouw zat zelf ook in de auto dus ik denk perongeluk dat het gas is ingetrapt, ik weet het niet en we zullen het nooit weten maar een auto kan daar niet echt "wegrollen" ik woon er om de hoek :) Petje af voor de mensen die gelijk zijn gaan helpen. Ik verwijt haar niets en wens de nabestaande ontzettend veel sterkte maar ik weet niet of een afrastering dit had kunnen voorkomen (tenzij we het hebben over een dikke zware vangrail)

Nojoukus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 17:50

DramaQueen: ik denk dat je niet goed gelezen hebt. De moeder was al uit de auto toen de auto begon weg te rollen en ze kon niet op tijd weer de deur opendoen om de auto (goed) op de handrem te zetten. Vangrail had het dus in dit geval dan wel tegengehouden.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 02:21

Ik heb de telegraaf niet gelezen, heb het niet zo met telegraaf en kon het op ad niet vinden, zal kijken of het er inmiddels daar wel nog op staat, bovendien zeg ik dat een kleine afrastering het niet tegen had gehouden maar een dikke vangrail dus wel, maar die zullen ze niet zo gauw plaatsen. Het zal wel per persoon verschillen maar als er ergens geparkeerd word bij water,heuveltje oid dan wordt hier standaard de handrem gebruikt.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 11:53

Vreselijk, dat wens je gewoon niemand toe zoiets. Komt helaas vaak voor op wereldwijde schaal.