Kanjerguusje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tooeet

Re: Kanjerguusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:03

Wat erg zeg, wat een verdriet. Sterkte voor de nabestaanden.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:58

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 09:13

Enige jammere is dat ik weer ergens een reactie van die vader gelezen heb dat Guusje niet eens bekend was met Twitter, laat staan met 'trending topics'. Dus is door iemand de wereld in gebracht.

Moet wel zeggen dat toen ik maandag die laatste blog las, de tranen over mn wangen rolde. En ik zat gewoon op mn werk tussen alle andere collega's. :o

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 09:15

Ik heb alle blogberichten gelezen, echt zo ontzettend sneu, had de tranen in mn ogen staan.
En ook al is het een leugen dat haar laatste wens een tt was, ze verdiende het wel...

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 00:21

In het interview van Omroep Brabant vertelde de vader dat ze wel wist van Twitter, dat ze eerder ook weleens trending topic is geweest en dat ze dat leuk vond, maar dat het nu niet specifiek een wens van haar was om TT te worden.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 00:34

Maar gelukkig is er door dat misverstand nu wel een enorme hoeveelheid aandacht voor dit onderwerp. Het houdt mij sinds ik de blog gelezen heb constant bezig in elk geval.

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:58

Heel vreemd.. ik kom er net achter dat haar vader een leraar is bij mij op de academie en dat ik een halfjaar geleden nog les van hem heb gehad. De naam kwam me al zo bekend voor en ik dacht nog: het zal toch niet? Hij was toen ook wel eens niet aanwezig kan ik me herinneren omdat er iets was met zijn thuissituatie. Bij deze dus dubbel veel sterkte en medeleven, echt heel erg sneu!

AxS136

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:02

Op hyves stond het ook op de begin pagina, vind het echt te erg voor woorden dat dit soort dingen gebeuren. Heel erg veel respect voor de ouders ,door een blog bij te houden, maken ze de ziekte bekender en kan het in de toekomst levens reden.

veel sterkte aan familie en nabestaande.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:57

Mindfields schreef:
Heb vanaf gisteravond tot diep in de nacht alle blogberichten zitten lezen...veel tranen gelaten....Dappere, mooie Guusje.....mijn moederhart huilt.

Ik heb ook zondagnacht tot laat alles gelezen. Tranen over mijn wangen, wat een verdriet en pijn bij zo'n jong meisje en haar gezin.. Alles draait vanaf het slechte nieuws om die kleine meid, zoveel respect voor iedereen die met Guusje te maken had.
Wat is het leven soms toch ontzettend oneerlijk. Rust maar zacht, lieve kleine kanjer Y;(

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:18

Wat een indrukwekkende blog :\ Diep respect voor de vader en de hele familie, zo sterk als ze dit gedragen hebben.

Heel veel sterkte voor de hele familie :(:)