russel schreef:Maar waarom vraag je haar dan niet het zit het maar inkomen.
Dan heb ik hoofdpijn gehad zo bonkend was dat ik mij zo stil mogelijk wilde houden, er zijn veel soorten hoofdpijn. Ik kan mij voorstellen dat je hoofdpijn hebt omdat je niet kan zien, maar kan je daar niet mee geholpen worden?
Ik vind het nog steeds veroordelend zoals je praat over iemand die je kent. Iedereen heeft zijn eigen prioriteiten met het uitgeven van geld. Natuurlijk zijn de subsidies die haar ook helpen, zoals bv huursubsidie en ouderschapstoelage omdat ze alleenstaande moeder is, wellicht heeft ze netto net iets meer dan jij, maar dat is denk ik ook wat je wilt horen?? Dat zij met haar uitkering meer heeft dan jij? Maar jij bent vrij, gezond en vrij hebt geen kind waar je voor moet zorgen en jij kan carriere maken, meer gaan verdienen als je dat wilt en zal makkelijker een partner vinden want ziek met jong kind en aan huis gebonden is niet zozeer makkelijk om je leven op te bouwen...
En dit is niet veroordelend? 
Ik ken zelf ook 2 mensen (met paarden) vraag me af en toe ook wel eens af hoe ze het voor elkaar krijgen. Maar goed het gaat hier niet om mij.