Blackendeckeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:40

papagroom schreef:
Overigens.....of hier sprake is van misbruik,hangt ook van het uiterlijk van de dame in kwestie af..

Het standpunt van vele vrouwen in dit topic is...verbazingwekkend.
Profiel gecheckt, je bent een man PPG. Vind je ook dat bij sexueel misbruik door mannen het uiterlijk van de dader een rol speelt...?
Laatst bijgewerkt door Kuggur op 20-10-11 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:42

Dus meisjes van 15 mogen wel misbruikt worden door een 20-jarige als ie knap is? :Y)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:44

papagroom schreef:
Ik heb het slechts over de beweging electra......
Overigens.....of hier sprake is van misbruik,hangt ook van het uiterlijk van de dame in kwestie af..

Ik denk dat mijn man het helemaal met je eens is :D

Weet iedereen nu nog niet, dat je PPG niet serieus moet nemen? :P

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:46

Kuggur schreef:
papagroom schreef:

Profiel gecheckt, je bent een man PPG. Vind je ook dat bij sexueel misbruik door mannen het uiterlijk van de dader een rol speelt...?

Het punt is, dat de meeste mannen het geen misbruik maar een dream-come-true-moment zullen vinden, zeker als de dame ook nog zeer aantrekkelijk is.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:47

eerste wat ik dacht: heb ik mijn censuur aanstaan?

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 23:51

Kuggur schreef:
papagroom schreef:

Het punt is, dat de meeste mannen het geen misbruik maar een dream-come-true-moment zullen vinden, zeker als de dame ook nog zeer aantrekkelijk is.[/quote]

Precies.....stel je bent een gezonde jongen van 15....er komt een stoot van een meid van 20lentes jong...die giet je volmet drank en gaat je vervolgens allerlei nieuwe spelletjes leren.....kunnen we dan spreken over misbruik....ikdenkdat de ouders aangifte hebben gedaan....maar de jongens reageerden als tele tubbies...nog een keer...nog een keer....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:52

minikatje schreef:

Ja, ahahahahaa, dat dacht ik ook!!
Banketstaven en oliebollen ken ik maar wtf is blackendeckeren nou weer, hahahahaa

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:52

De variant blackendeckeren kende ik nog niet... Die vind ik nog leuker dan het fietsen wat hier op bokt gebruikt wordt.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:53

Ik denk (als vrouw), dat de meeste gezonde jongens inderdaad denken dat ze in de hemel op aarde terecht zijn gekomen, zeker als de dame aantrekkelijk is.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 23:54

Lamar schreef:
minikatje schreef:

Ja, ahahahahaa, dat dacht ik ook!!
Banketstaven en oliebollen ken ik maar wtf is blackendeckeren nou weer, hahahahaa

Misschien een goede tip voor de mod`s als nieuw sensuur woord. :+

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Blackendeckeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 00:04

Blackendeckeren... Klinkt dus als klussen met goedkoop gereedschap. Oké dan. :')

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 00:06

Gypsy schreef:
Blackendeckeren... Klinkt dus als klussen met goedkoop gereedschap. Oké dan. :')

geloof dat dit gereedschap ook niet echt vakkundig was :P

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 00:09

minikatje schreef:
Gypsy schreef:

geloof dat dit gereedschap ook niet echt vakkundig was :P

Dan is de term blackendeckeren heel goed gekozen door ppg. :D

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 00:37

Minderjarig blijft minderjarig, en ik vind echt niet dat 12 en 14 jarigen zich met drank en 'blackendeckeren' bezig zouden moeten houden.

Ga je klooien met kids van die leeftijd, dan weet je wat de gevolgen kunnen zijn. Slechte jeugd of minderwaardigheidscomplex of niet.

Schandalig als madame hier mee wegkomt.

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:56

Ik vind blackendeckeren noemen op bokt niet kunnen hoor. Ik tem!!!! :+ :D

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:34

Electra63 schreef:
Ik denk (als vrouw), dat de meeste gezonde jongens inderdaad denken dat ze in de hemel op aarde terecht zijn gekomen, zeker als de dame aantrekkelijk is.

En en denk je ook (als vrouw) dat als een 12 jarig meisje door een aantrekkelijke jongen van twintig met drank wordt gevuld en vervolgens verkracht, haar spannendste droom is uitgekomen?!

Ik ben een man en ben van mening dat deze vrouw heeft grof misbruik gemaakt van het verschil in leeftijd/ontwikkeling tussen zichzelf en haar slachtoffer (wat als het om je twaalfjarige zoon was gegaan?).

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:54

Kugger, beetje naar de bekende weg vragen? Toepasselijke naam trouwens (cougar) :D , maar ik nam het bericht niet zo serieus. Maar ik wil nog wel een serieus antwoord geven:
Nee dat denk ik niet. Maar het ging mij meer om die 15 jarige jongen. Die zijn geloof ik de hele dag bezig met sex (in gedachten). Ik denk zeker dat er veel jongens van 15 dromen over sex en misschien ook wel over sex met een knappe meid van 20. 12 jaar is natuurlijk veel te jong uberhaupt voor sex en dwang is natuurlijk niet goed te praten voor geen enkele leeftijd.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:00

ik snap niet waarom er laconiek over zo'n serieus onderwerp gedaan wordt.
als het omgekeerd zou zijn (jonge meisje, 20jarige vent), zou er heel anders gereageerd worden!
Zonder verdere informatie (over het al dan niet met instemming van de jongens, erg belangrijk) is er helaas weinig over te vertellen en is het slechts gissen/speculeren natuurlijk.

Vraag is dan aan TS; wat is het nut van het openen van dit topic :?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:01

opisop_shop schreef:

Lijkt me geen zinnige vraag aan deze TS :D :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:03

Ja, sorry, ik nam dit topic/onderwerp niet serieus, maar dat doe ik wel vaker niet op Bokt, excuses!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:04

opisop_shop schreef:
ik snap niet waarom er laconiek over zo'n serieus onderwerp gedaan wordt.
als het omgekeerd zou zijn (jonge meisje, 20jarige vent), zou er heel anders gereageerd worden!
Zonder verdere informatie (over het al dan niet met instemming van de jongens, erg belangrijk) is er helaas weinig over te vertellen en is het slechts gissen/speculeren natuurlijk.

Toch denk ik dat het regelmatig voor komt, vrijwillige sex van jongen van 20 met meisje van 15. Of je het daar mee eens bent of niet, het gebeurt. Meisjes zijn sowieso veel vroeger en sneller ontwikkeld.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:05

zolang het vrijwillig is en ook zonder druk van de jongen, vind ik dat op zich ook geen probleem hoor.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:19

Maar als zo'n jongen dan door een boze ouder voor de rechter word gesleept spreekt heel Nederland er schande van. 'Hoe durft zo'n viererik aan een klein meisje te zitten?!'
En hier word na vrijspraak om onzinnige, niet ter zake doende redenen, eigenlijk over gelachen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:37

Electra63 schreef:
Kugger, beetje naar de bekende weg vragen? Toepasselijke naam trouwens (cougar) :D , maar ik nam het bericht niet zo serieus. Maar ik wil nog wel een serieus antwoord geven:
Nee dat denk ik niet. Maar het ging mij meer om die 15 jarige jongen. Die zijn geloof ik de hele dag bezig met sex (in gedachten). Ik denk zeker dat er veel jongens van 15 dromen over sex en misschien ook wel over sex met een knappe meid van 20. 12 jaar is natuurlijk veel te jong uberhaupt voor sex en dwang is natuurlijk niet goed te praten voor geen enkele leeftijd.

Yep, dat heet ook wel een retorische vraag, niet bedoeld voor letterlijk antwoord.
Kuggur is trouwens een (antieke) ijslandse naam, mijn eerste hond kwam ermee, heeft dus meer met hond- dan katachtigen te maken ;) .
Ik neem het onderwerp inderdaad wél serieus, omdat er sprake is van sexueel misbruik.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 23:13

sarabande schreef:
opisop_shop schreef:

Lijkt me geen zinnige vraag aan deze TS :D :D

Dat is een hele zinnige vraag.......Ik probeer, heel nieuwsschierig,of een vrouw hier anders tegen aankijkt dan een man