Volgens Abdel Majid Mlegta, een hoge militaire functionaris van de Nationale Overgangsraad van Libië (NTC), is Kaddafi in zijn hoofd en zijn benen geschoten.
pubelia
Geplaatst: 20-10-11 14:19
Wat maakt het nou uit hoe je zijn naam schrijft, we weten wie er bedoeld word.
En nog beter zou zijn als dit monster echt dood zou zijn, als zou het anders ook goed zijn dat hij nog bestraft kon worden... (want dood zijn komt hij er naar mijn inziens makkelijk van af!)
Hoe was dat daar gedaan dan? Of is het is gewoon heel iemand anders, dr wordt zo snel mogelijk een persconferentie gehouden volgens nu.nl.
Anoniem
Geplaatst: 20-10-11 14:33
Bizar maar ik ben zo blij voor die mensen daar, je zijn zo blij, ik kan me niet voorstellen hoe het leven daar is geweest! Kun je het je voorstellen, dat de nederlandse bevolking in opstand zou gaan tegen de regering en het koningshuis!?
furious
Geplaatst: 20-10-11 14:33
Bizar hoe snel dat ineens kan gaan. Al die tijd gezocht en nu gevonden.
Brrr, gruwelijke foto . Hoop dat de mensen daar een betere toekomst zullen krijgen! Maar goed, wat verder naar het Oosten is de leider ook opgepakt/gedood en daar gaat het ook nog niet goed.
Anthonia_
Geplaatst: 20-10-11 14:37
doei kaddafie opgeruimt staat netjes hopen dat de mensen daar nu een betere toekomst krijgen!