Arm kind, en arme nabestaanden.

Heb er geen woorden voor..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:''Het is nog niet zeker of het gevonden lichaam van Jennefer is. De politie is nog bezig met het onderzoek en komt later vandaag met meer informatie over de zaak.''
Cayenne schreef:Nee, het is nog niet officieel door de politie bevestigd.
Maar hoe groot is de kans volgens jou dat het om een ander lichaam gaat?
Ook haar zus heeft inmiddels bevestigd dat haar zusje dood is.
aerdenhout1 schreef:Weer zo'n zieke vent die zijn klauwen niet kon thuishouden! Dat word 10 jaar zitten op onze kosten... ik zou zeggen tegen de muur met dat onmens!
Arme arme ouders!! Verschrikkelijk om zo je kind kwijt te raken.
justdiesel schreef:Jolliegirl schreef:Zal mij benieuwen.. zal ook wel weer hele ophef over worden...!
De discriminatie begint al omdat hij getint is... zn foto is overal verspreid... tjongejongejonge
Ik denk dat als het een blanke was geweest dat de mensen net zo hard zouden schelden en dreigen...
Citaat:ROTTERDAM (ANP) - In de woning van de 26-jarige verdachte in de zaak Jennefer zijn zaterdagavond meerdere kinderen geweest. Dat heeft een woordvoerster van de politie gezegd.
Wie ze waren en wat ze daar deden wordt nog uitgezocht, meldde de woordvoerster. Ook is niet bekend om hoeveel kinderen het gaat.
De politie verricht maandag sporenonderzoek in de woning van de verdachte wegens de vondst van een lijk. Hoogstwaarschijnlijk gaat het om de vermiste Jennefer.
Iris82 schreef:Nou je mist niets. Er wordt vooral veel gescheld en veel doodsverwensingen en veel met kanker gestrooid.