Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
2005 schreef:Een plaszak... niet eens een poepzak?
Op google zijn wel een aantal voorbeelden te vinden trouwens, lijkt me niks in de trein. Hij zal toch net opeens de bocht omgaan.
Diaz schreef:Belachelijk!
Ik vind persoonlijk een wc in de trein overdreven..
Rinske schreef:Diaz schreef:Belachelijk!
Ik vind persoonlijk een wc in de trein overdreven..
Ik mag hopen dat jij nooit een darmprobleem krijgt. Ik heb namelijk last van mijn darmen en soms MOET ik ineens naar het toilet, kan het dan echt niet ophouden. Echt heeeeeeel fijn als je in een trein zonder toilet staat, vooral als deze ook nog eens onderweg stilstaat!
Anne_GTI schreef:Sprinters rijden op trajecten van maximaal 15 minuten reistijd. Gewoon op het station naar de pot.
Er zit in de gemiddelde streekbus ook geen toillet en dat vind ik vergelijkbaar. Ik snap de hele discussie niet. Tjonge, wat erg als je een KWARTIER niet naar het toillet kan.
Anne_GTI schreef:Sprinters rijden op trajecten van maximaal 15 minuten reistijd. Gewoon op het station naar de pot.
Er zit in de gemiddelde streekbus ook geen toillet en dat vind ik vergelijkbaar. Ik snap de hele discussie niet. Tjonge, wat erg als je een KWARTIER niet naar het toillet kan.
Rinske schreef:Anne_GTI schreef:Sprinters rijden op trajecten van maximaal 15 minuten reistijd. Gewoon op het station naar de pot.
Maar niet op ieder station waar de trein stopt IS een toilet.. En wat als de trein strandt?
CoronaLime schreef:Even niet om het een of ander, maar als een trein strand mag je het toilet niet eens gebruiken toch?