Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxrossiexx schreef:Wat zeggen jullie? Het word meer als er bladeren op het spoor liggen?
Gewoon een excuus van de ns omdat ze weer niet op tijd zijn.
Oh sorry, maar het is tog zoiets dat de eerste trein door móet rijden en de tweede trein móet stoppen of ligt dat aan mij?
xxrossiexx schreef:Wat zeggen jullie? Het word meer als er bladeren op het spoor liggen?
Oh sorry, maar het is tog zoiets dat de eerste trein door móet rijden en de tweede trein móet stoppen of ligt dat aan mij?
verootjoo schreef:xxrossiexx schreef:Wat zeggen jullie? Het word meer als er bladeren op het spoor liggen?
zelfmoorden nemen toe als de bladeren vallen ja... De bladeren vallen namelijk in het najaar en dan zijn er nu eenmaal meer depressies of erger wordende depressies. De NS gebruikt echt geen zelfmoord als excuus om te laat te komen hoor
Beetje lompe opmerking.
En de trein rijdt niet door als deze iemand aangereden heeft... wordt eerst schoongemaakt, dan pas mag hij door. Tot die tijd kan er ook geen andere trein langs.
_San87_ schreef:Volgens mij bedoelt ze dat de NS de bladeren als excuus gebruikt om niet op tijd te hoeven rijden. Maar ik kan het ook verkeerd lezen.
verootjoo schreef:_San87_ schreef:Volgens mij bedoelt ze dat de NS de bladeren als excuus gebruikt om niet op tijd te hoeven rijden. Maar ik kan het ook verkeerd lezen.
maar ze heeft het over wat de mensen in dit topic zeggen. Die zeggen dat de zelfmoorden meer wordt als de bladeren vallen, niemand heeft het over vertragingen door bladeren op het spoor
Nienke89 schreef:dat er een wet is dat als je als machinist iemand dood rijdt dat dan de tijd die er tussen de aanrijdingen en het moment dat de politie er is de machinist de moordenaar en de trein het moordwapen is... ik weet niet zeker of dit klopt! Maar als het waar is vind ik dat wel een heel kromme wet!
MayDayParade schreef:bah, vandaag kan ik daardoor niet naar school, en een vriend van mij zat in de trein waarmee het gebeurde. als ik niet naar school kan vanwege bladeren op de rails kan ik daar mee leven maar nu vind ik het gewoon geen fijn idee dat ik daardoor nu thuis zit.
(man voor de trein gesprongen in bussum zuid)