Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye1995 schreef:Echt vreselijk hoe er hier geoordeeld wordt. Het is niet goed te praten wat hij heeft gedaan, maar ik ken de hele situatie, het hele verhaal, en de familie. Hij zag gewoonweg geen andere mogelijkheid. Zijn motieven of andere informatie zet ik niet openbaar, maar als tip voor eenieder hier, oordeel niet zo hard, ookal is wat hij zijn zoon heeft aangedaan niet goed te praten.
faye1995 schreef:Echt vreselijk hoe er hier geoordeeld wordt. Het is niet goed te praten wat hij heeft gedaan, maar ik ken de hele situatie, het hele verhaal, en de familie. Hij zag gewoonweg geen andere mogelijkheid. Zijn motieven of andere informatie zet ik niet openbaar, maar als tip voor eenieder hier, oordeel niet zo hard, ookal is wat hij zijn zoon heeft aangedaan niet goed te praten.
tinkermarie schreef:de vrouw was vreemd gegaan met een man op de camping....
omdat de vader van het kind niet wilde dat die nieuwe man voor zijn kind zorgde heeft hij het kindje opgehangen.
de minnaar vermoord en zelfmoord gepleegd......
dat is het verhaal wat hier in eindhoven rondgaat
je zal er als moeder/vrouw maar mee moeten leven...brrrrrrrrr
ik heb 2 jongens van 2 en 6 en zij zijn mijn hele wereld,
arm kind....wat zal t bang geweest zijn.......
en oordelen mag niet? die man is een beest.....nog minder dan een beest , hoe hoog de nood ook is.
van kinderen blijf je af!
faye dat je het voor die man op probeert te nemen vind ik schandalig..
er dient geen goed woord over hem gezegt te worden....
Claudienee schreef:@ Faye: Je gaf al aan het niet goed te praten, dat heb ik gezienIk snap ook wel dat je het jammer vind dat mensen zo snel oordelen. Maar 'hij zag gewoonweg geen andere mogelijkheid' vind ik nogal drastisch om te zeggen gezien de gebeurtenissen. Snap je wat ik bedoel?