te ziek voor woorden.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Re: te ziek voor woorden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:06

Je zal zo'n foto krijgen op je telefoon. Arme moeder.... |(

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:29

Ongelooflijk zeg, wat een piep van een vent. Hij had zijn kind er buiten moeten laten, het gebeurt veelste veel dat je in elk gezinsdrama te zien/horen krijgt de kind(eren) vaak altijd ook de dupe daarvan worden. Dan had zo'n gek maar nooit aan kinderen moeten beginnen, men kunnen toch ook zo goed werk en prive gescheiden houden? Laat ze dan ook zo flink en dapper wezen om uit elk gezinsdrama en notabene je eigen kind(eren) daar van buiten houden!!

Kind nog zo klein en was in zijn bloei van zijn leven en hartstikke onschuldig |(

Nee, ik begrijp dit echt niet waarom er toch altijd weer in welk gezinsdrama de kids hoe dan ook altijd de dupe ervan word.. Laat ze zichzelf lekker van het leven beroven, maar houd je kind erbuiten!!

Heel veel sterkte voor de moeder en nabestaanden ;) Y;(

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:42

Arme moeder! God wat moet het vreselijk zijn m zo'n foto te krijgen!
Het zijn overigens niet alleen mannen die door het lint gaan, hier in België in mijn buurt is een moeder geknapt en die heeft der 2 zoontjes doodgeslagen, ze had waanideeën. Zoontjes waren geloof ik 7 en 8 jaar oud!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 14:56

Wat walgelijk.. :n
Ik heb er kippenvel van.. ongelooflijk wat lopen er rare mensen op aarde..

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:38

Echt vreselijk hoe er hier geoordeeld wordt. Het is niet goed te praten wat hij heeft gedaan, maar ik ken de hele situatie, het hele verhaal, en de familie. Hij zag gewoonweg geen andere mogelijkheid. Zijn motieven of andere informatie zet ik niet openbaar, maar als tip voor eenieder hier, oordeel niet zo hard, ookal is wat hij zijn zoon heeft aangedaan niet goed te praten.

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:46

Niet te geloven. Heb hier echt geen woorden voor zo verschrikkelijk is het! Arm kind,arme moeder en alle andere nabestaanden.
Het doet me wel wat vragen opdoen.. Kreeg de vader geen psychische hulp? Was er voor het gebeuren niets aan de man opgevallen of iets voorgevallen? Heeft hij nooit aan de bel getrokken voor hulp? Neem aan dat het niet door niks zo hoog is opgelopen bij die man dat hij zelfs het leven van zijn zoontje beroofd + dat van hemzelf en dat hij dat als enige uitweg heeft gezien.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:48

Blue9 schreef:
Walgelijk he..

te walgelijk gewoon.

wij willen zelf geen kinderen en hebben er verders ook vrijweinig mee.
maar vind dit echt heel erg. wat heeft dat kindje misdaan dit doe je toch niet :(

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:54

Duidelijk lijkt me dat deze man heel ver heen was :( , om wat voor redenen dan ook. Ik zou er nooit meer overheen komen als mijn dochter wat zou overkomen, laat staan als haar eigen vader dit doet en jou als moeder dan ook nog zo'n foto gaat sturen. Het lijkt me dat je iemand op z'n minst dan wel heel erg moet haten. Arm kindje, arme moeder. Heel, heel triest. ;(

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:01

faye1995 schreef:
Echt vreselijk hoe er hier geoordeeld wordt. Het is niet goed te praten wat hij heeft gedaan, maar ik ken de hele situatie, het hele verhaal, en de familie. Hij zag gewoonweg geen andere mogelijkheid. Zijn motieven of andere informatie zet ik niet openbaar, maar als tip voor eenieder hier, oordeel niet zo hard, ookal is wat hij zijn zoon heeft aangedaan niet goed te praten.

Niemand kent het verhaal erachter, maar geen andere mogelijkheid dan je eigen zoon om het leven te brengen, vervolgens zelfs nog een foto te nemen en te sturen naar de moeder van het kind? In en in triest. Nee, dan ben je écht niet goed snik :n

DeandyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:04

de vrouw was vreemd gegaan met een man op de camping....
omdat de vader van het kind niet wilde dat die nieuwe man voor zijn kind zorgde heeft hij het kindje opgehangen.
de minnaar vermoord en zelfmoord gepleegd......
dat is het verhaal wat hier in eindhoven rondgaat

je zal er als moeder/vrouw maar mee moeten leven...brrrrrrrrr
ik heb 2 jongens van 2 en 6 en zij zijn mijn hele wereld,

arm kind....wat zal t bang geweest zijn.......

en oordelen mag niet? die man is een beest.....nog minder dan een beest , hoe hoog de nood ook is.
van kinderen blijf je af!
faye dat je het voor die man op probeert te nemen vind ik schandalig..

er dient geen goed woord over hem gezegt te worden....

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:08

Zijn haat was zo groot dat hij het kind niet wilde achterlaten bij de moeder; Natuurlijk was hij op dat moment psychisch niet in orde, maar niemand had daar enig idee van of aanleiding tot om daaraan te denken.

Tinkermarie: dat is niet waar :)

En claudine, ik praat het niet goed, en hij had op dat moment zeker psychische problemen. Het probleem is dat iedereen maar oordeelt terwijl men het verhaal niet kent

Michelle0601

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:08

Verschrikkelijk!!!

Ben bijna in staat om nu nog mijn zoontje op te gaan halen bij mijn ex.. Ookal weet ik dat hij super goed voor hem zorgt!

Arme moeder, je zult inderdaad maar zo'n foto ontvangen |(
Ik zou echt gek worden!

Heel veel sterkte aan iedereen die er iets mee van doen heeft!

@ claudine: Helemaal mee eens!
Laatst bijgewerkt door Michelle0601 op 13-09-11 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:09

Jakkes, wat een verhaal!

Ik kan begrijpen dat een situatie als hierboven genoemd heeeeel moeilijk is geweest voor de vader.
Toch vindt ik het heel triest dat het jongetje er niet meer is. Was zo niet nodig.
Als we allemaal zo omgaan met kl.. periodes in onze levens, zouden we allemaal minimaal 1 moord op ons geweten hebben.

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:10

faye1995 schreef:

Wat ik al eerder schreef: wat moet hier een hoop ellende aan vooraf gegaan zijn. Dit soort situaties worden met recht gezinsDRAMAS genoemd omdat er alleen maar verliezers zijn. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat iemand 's morgens zomaar even bedenkt zo'n daad uit te gaan voeren. Ze noemen het niet voor niks vaak wanhoopsdaden. Goed te praten is het inderdaad niet maar ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat iemand dit voor zijn plezier doet.

In ieder geval sterkte met de verwerking van dit hele gebeuren Faye.

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:10

IK NEEM HET VOOR NIEMAND OP!!

Maar wees iets voorzichtiger met je oordelen en loop niet te speculeren zoals je zelf doet, dat is pas triest.

tinkermarie schreef:
de vrouw was vreemd gegaan met een man op de camping....
omdat de vader van het kind niet wilde dat die nieuwe man voor zijn kind zorgde heeft hij het kindje opgehangen.
de minnaar vermoord en zelfmoord gepleegd......
dat is het verhaal wat hier in eindhoven rondgaat

je zal er als moeder/vrouw maar mee moeten leven...brrrrrrrrr
ik heb 2 jongens van 2 en 6 en zij zijn mijn hele wereld,

arm kind....wat zal t bang geweest zijn.......

en oordelen mag niet? die man is een beest.....nog minder dan een beest , hoe hoog de nood ook is.
van kinderen blijf je af!
faye dat je het voor die man op probeert te nemen vind ik schandalig..

er dient geen goed woord over hem gezegt te worden....

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:15

@ Faye: Je gaf al aan het niet goed te praten, dat heb ik gezien ;) Ik snap ook wel dat je het jammer vind dat mensen zo snel oordelen. Maar 'hij zag gewoonweg geen andere mogelijkheid' vind ik nogal drastisch om te zeggen gezien de gebeurtenissen. Snap je wat ik bedoel?

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:15

faye1995.

Ik begrijp je punt, maar vergeet niet dat je dit nu stoort omdat je deze mensen en het verhaal kent.
Gegarandeerd zijn er in je eigen berichten ook reacties te vinden waarin je oordeeld of speculeerd.

Verder is het vrij logisch dat mensen boos op de vader zijn. Hij heeft immers een kindje van 1 jaar oud vermoord

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:20

Ik snap helemaal wat jullie bedoelen, jullie horen de gekleurde versie van het verhaal. En het is voor niemand te begrijpen: voor jullie niet maar ook voor de familie niet. Het enige wat ik wil zeggen is dat er nooit, over welk drama dan ook, slechts gezegd kan worden dat het een complete gek betreft. Het is een compleet gekke daad, de jongen zelf was niet compleet gek.
Ik houd me verder buiten het topic, aangezien ik het schrijnend vind wat er bijvoorbeeld door tinkermarie wordt getypt. Niet alleen voor nabestaanden zoals familie en opa's en oma's maar ook tov de situatie zelf.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:21

Claudienee schreef:
@ Faye: Je gaf al aan het niet goed te praten, dat heb ik gezien ;) Ik snap ook wel dat je het jammer vind dat mensen zo snel oordelen. Maar 'hij zag gewoonweg geen andere mogelijkheid' vind ik nogal drastisch om te zeggen gezien de gebeurtenissen. Snap je wat ik bedoel?

eens. Dat is bijna niet voor te stellen maar mensen die bijvoorbeeld psychotisch zijn, denken niet meer rationeel.
Ik wens vooral de moeder erg veel sterkte want zij is haar kind en haar man verloren...haar leven wordt nooit meer zoals het was.

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:24

Voor mij is het ook erg dichtbij.. Ik was echt helemaal van slag toen ik het hoorde.

Wij zijn nogal hecht met onze buren, heel leuk jong stel.
Die hebben hun baby'tje verloren toen hij slechts 7 maanden oud was.
Nu hebben ze al 1.5 jaar een gezond kindje, en een paar maanden geleden was ze eindelijk weer zwanger.
Ze waren super blij natuurlijk.

En zaterdag kwamen ze bij ons langs, met het slechte nieuws dat ze dit baby'tje ook verloren hebben. Man deed in tranen zijn verhaal bij ons.

En een uurtje later komt mijn vader thuis (buurman was al weg) met het nieuws dat het baby'tje van een paar straten verderop is opgehangen door de vader. (hij had iemand gesproken die er blijkbaar dicht bij betrokken was)

Nou, ik was zo verdrietig... Mijn lieve buren zouden zo graag een gezond baby'tje willen.. niets liever..
En een paar straten verderop vermoord gewoon iemand zijn eigen kind...

Echt, ik vind het vreselijk... oneerlijk en gewoon ziek..
En voor die moeder, jemig.... dan is je leven ook ineens voorbij.. Ik wens de moeder echt zo ontzettend veel sterkte...

Vreselijk...

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:24

ZIEK ZIEK ZIEK ben je dan, echt waar |( |( |( |(

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:26

Sorry, maar als je je zoontje van 1 jaar oud kunt ophangen, en een foto van je stervende kind kunt opsturen naar de moeder van het kind....dan verdien je geen enkele vorm van begrip meer. Dan ben je gewoon een debiel. (ohjee zei ik dat echt? Ja dat zei ik echt, shoot me.)

Voor de familie en vooral de moeder, is het verschrikkelijk, en met die mensen leef ik erg mee.

Heb zelf een ventje van 15 maanden hier rondkruipen, dit soort berichten zijn niet goed voor me.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:26

Kippenvel....

Moeilijk om dit soort dingen te bevatten, zeker omdat je weet dat er ook een andere kant van het verhaal is.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:29

faye1995 schreef:

Faye, ik snap heel erg goed dat je er moeite mee hebt. Maar zoals je al zegt, hij zag geen andere mogelijkheid. Dat wilt niet zeggen dat die er niet waren. Ik ken het verhaal er achter niet, ik ken alleen de nieuwsberichten die naar buiten gebracht zijn. Daar baseer ik mijn reactie dan ook op. Ik vind het moeilijk om niet zo hard te oordelen als je in staat bent om je onschuldig éénjarige kind op te hangen en hier van een foto te maken, wat het verhaal er achter ook is. In mijn ogen ben je dan héél erg ziek.

Je kunt wel zeggen dat het geen gek is, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die werkelijk wisten hoe hij was. Als je tot zo'n daad in staat bent is er toch echt iets goed mis met je.

Je zou kunnen zeggen dat het in een opwelling gebeurt is, maar als hij daarna ook nog een foto maakt en deze verstuurd zet ik daar ernstig mijn vraagtekens bij. Ik hoop dat ze toch wat antwoorden zullen krijgen m.b.t. zijn vreselijke daad, al zal dit voor de moeder haar pijn niet verzachten.

Tinkermarie, ik denk dat het beter is dat jij dat verhaal even weg haalt. Dat zijn pure speculaties die rond gaan en geen feiten.
Laatst bijgewerkt door Vayo op 13-09-11 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

DeandyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:30

welk verhaal ook waar is.

als je een foto maakt van je kind , die je zojuist zelf op hebt gehangen dan ben je in mijn ogen niks meer waard.

elke volwassen persoon weet dat dit niet door de beugel kan.
geestelijk in de war of niet....

bah walgelijk zo iemand....