Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik denk altijd wel goed na over wat ik wel en niet openbaar plaats. Facebook en hyves zijn sowieso afgeschermd. Verder twitter ik wel, maar ik schrijf veel en zeg weinig 
) en verder ook een ander met dezelfde naam die veel accounts heeft op Hyves, FB etc. _brunette schreef:Je hebt gelijk Marieke. Ik heb het net ook veranderd op de website waar ik mijn foto's upload. Ik weet niet of dit voor in de toekomst iets uitmaakt. Pff wel vervelend dit. Ik kan helaas mijn gebruikers naam ook niet aanpassen.
Er is nog heel veel van me te vinden, maar heb daar over besloten dat ik niet alle posts laat aanpassen. Ik heb op een groot forum gezeten en daar wel mijn account laten verwijderen. De posts zijn dan anoniem. Als je snugger bent kom je er wel achter dat ik dat ben, maar ik heb ook zoiets van: dat is zeker 10 jaar geleden, en zo schokkend nou ook weer niet. Dat is dan maar zo. 
)
Gelukkig heeft ze nog ergens "Diego" o.i.d. in dr naam
Als ik mijn meisjesnaam erbij zet, kom ik op 1 zakelijk interview dat ik ooit gegeven heb en vervolgens op mijn eigen zakelijke website. Dus dat is allemaal geen punt.
.
Ik gebruik twitter als soort 'promotie' van mijn werk
Maar als het voor privé is kan je het ook zo anoniem mogelijk proberen te houden.