Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Vjestagirl schreef:Hoesten is geen onderdrukbaar gedrag... Naar de wc gaan daartegen kun je prima n poosje ophouden.
Maar stoort net zo goed. En zo zijn er zo veel dingen, die wel storen maar waar je niets aan kunt doen. Als je écht naar de wc moet, heb je ook geen keus.
Maarja we gaan nu wel een beetje offtopic.
paardenfreak schreef:Vjestagirl schreef:Hoesten is geen onderdrukbaar gedrag... Naar de wc gaan daartegen kun je prima n poosje ophouden.
nou dat kan ik niet. blaaspijn.. en dat gaat echt pijn doen!
NatasjavE schreef:paardenfreak schreef:
nou dat kan ik niet. blaaspijn.. en dat gaat echt pijn doen!
Off topic:
Dan moet je naar de dokter om naar een bekkenbodemtherapeut te gaan en medicijnen te krijgen....daar moet je niet mee blijven doorlopen. (de dokter heeft medicijnen die de blaasspier ontspannen.
Kan je daarna weer rustig naar de bios
NatasjavE schreef:Anoniem schreef:
Maar stoort net zo goed. En zo zijn er zo veel dingen, die wel storen maar waar je niets aan kunt doen. Als je écht naar de wc moet, heb je ook geen keus.
Maarja we gaan nu wel een beetje offtopic.
Iedereen moet 2 uur z'n plas op kunnen houden...
_Inga schreef:Dus als ik blaasontsteking heb, en ik wil heel graag naar die film kan ik volgens jullie maar beter thuisblijven? Of op mijn been gaan zitten en dan heen en weer wiebelen tot de film voorbij is?
Inney schreef:Vjestagirl schreef:Toilet bezoeken tijdens de pauze lijkt me...
hmm met een blaas als de mijne helaas geen optie. soms lukt het tot de pauze, soms niet. zit ook het liefst bij het pad, wil geen mensen storen, maar beter storen als een natte stoel
BBreedveld schreef:Misschien moeten ze de 20 minuten reclame voorafgaand aan de film eens schrappen. Dan nemen mensen het misschien wat nauwer met de aanvangstijden.
Kan me er rot aan ergeren als ik mijn best doe om op tijd te zijn, een behoorlijk bedrag betaal voor een kaartje en dan rustig een kwartier tot 20 minuten naar reclame moet zitten kijken voor de film begint.
Vjestagirl schreef:_Inga schreef:Dus als ik blaasontsteking heb, en ik wil heel graag naar die film kan ik volgens jullie maar beter thuisblijven? Of op mijn been gaan zitten en dan heen en weer wiebelen tot de film voorbij is?
Ik denk dat het dan voor jezelf en voor iedereen wel zo prettig is als je thuisblijft totdat het over is ja...
Inney schreef:vjestagirl: staat sowiezo op de planning, maarja, wat het ook is, het blijft vervelend. Ook voor de mensen in de zaal natuurlijk. Maar denk niet dat ik de enige ben, helaas.