Te laat is geen film

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:16

ik vind na de wc gaan tijdens de film nog een reden hebben,,...

laasts waren we in de zaal na die ellenlange reclame,.. begon de film...

gaat zón meisje staan.. en uitgebreid voor ons der jas uit doen... (had ook met de reclame gekund of zittend)

na even geduldig opzij te kijken.. bleef ze nog staan treuzelen..! toen zei mijn vriendin er chagerijnig wat van... Zow wat een mens... ze werd kwaad begon te schelden.. en bleef nog langer treuzelen...

en in de pauze begon ze weer een of andere tirade..
wij zijn gewoon weg gelopen.. (eten halen/wc)

verder iemand die ervoor langsloopt.. ach dat is 2 tellen..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:17

Vjestagirl schreef:
Hoesten is geen onderdrukbaar gedrag... Naar de wc gaan daartegen kun je prima n poosje ophouden.

nou dat kan ik niet. blaaspijn.. en dat gaat echt pijn doen!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:18

Anoniem schreef:
Vjestagirl schreef:
Hoesten is geen onderdrukbaar gedrag... Naar de wc gaan daartegen kun je prima n poosje ophouden.

Maar stoort net zo goed. En zo zijn er zo veel dingen, die wel storen maar waar je niets aan kunt doen. Als je écht naar de wc moet, heb je ook geen keus.

Maarja we gaan nu wel een beetje offtopic.

Iedereen moet 2 uur z'n plas op kunnen houden...

Hoesten vind ik ook storend en ik zou het inderdaad niet erg prettig vinden om naast een snotverkouden persoon te zitten.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:20

paardenfreak schreef:
Vjestagirl schreef:

Off topic:
Dan moet je naar de dokter om naar een bekkenbodemtherapeut te gaan en medicijnen te krijgen....daar moet je niet mee blijven doorlopen. (de dokter heeft medicijnen die de blaasspier ontspannen.

Kan je daarna weer rustig naar de bios

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:21

Ik vind het wel een goede maatregel :j
Toen wij naar de film gingen kwam er een stel na 40 minuten ofzo pas aanzetten :roll:
natuurlijk kun je je plas niet helemaal regelen, maar als je het vantevoren weet dan hou je daar toch rekening mee?

_Inga

Re: Te laat is geen film

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:26

Dus als ik blaasontsteking heb, en ik wil heel graag naar die film kan ik volgens jullie maar beter thuisblijven? Of op mijn been gaan zitten en dan heen en weer wiebelen tot de film voorbij is?

Bullcrap, plassen moet gewoon gebeuren. Het kan best zo zijn dat ik voor die tijd een (zekerheids)plasje doe, en dan nog onder de film ONWIJS naar de wc moet.. Blaasontspanners heb ik, bekkenbodemfysio gehad (niks mee super goede spieren etc, onder andere door het paardrijden).. This wel heel erg betuttelend zo!

Maar idd ik presteer het de laatste tijd vaker om wat te laat te komen door die lange voorstukjes.. Mag van mij wel wat korter.. Maar dat mensen niet meer mogen komen tijdens de hoofdfilm vind ik een goede zaak!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:28

Pathe arena vind ik wel een ramp geworden om binnen te komen. Een klein halletje waar je uit een computer een ticket moet halen, vervolgens moet je weer door al die mensen heen naar een ingang ter grote van een gewone deur. Ook daar een opstopping. Hadden ze die winkel niet wat kleiner kunnen maken?
Gelukkig komt er nu hier een bios en zit er een nieuwe in Haarlem.
Vind het wel goed dat ze niemand meer binnen laten als de hoofdfilm is begonnen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om op tijd te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:54

jemig. Ik erger me er eigenlijk nooit aan als iemand te laat komt. Mss omdat ik zelf chronisch te laatkomer ben :+ Hoewel het wbt bioscoopfilms wel meevalt. Maargoed :P Ik vind dit wel een beetje ver gaan :P !

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:59

Ik moet zeggen dat ik me meer erger aan de toiletgangers (nu er geen pauze meer is), dan aan de laatkomers. Vaak moeten films toch even op gang komen, en ik vind niets irritanter dan iemand die net tijdens een spannend stuk terug komen van een toiletbezoek...

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:29

NatasjavE schreef:
paardenfreak schreef:

Off topic:
Dan moet je naar de dokter om naar een bekkenbodemtherapeut te gaan en medicijnen te krijgen....daar moet je niet mee blijven doorlopen. (de dokter heeft medicijnen die de blaasspier ontspannen.

Kan je daarna weer rustig naar de bios

als je al eerder wat hebt gedronken.. en je zit bij de film..
moet je dan maar 3 uur van te voren niks meer gaan drinken..
moet diegene die in de bioscoop zich daar aan ergerd maar niet er heen gaan..!

(ik loop al bij therapeut)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:30

NatasjavE schreef:
Anoniem schreef:

Maar stoort net zo goed. En zo zijn er zo veel dingen, die wel storen maar waar je niets aan kunt doen. Als je écht naar de wc moet, heb je ook geen keus.

Maarja we gaan nu wel een beetje offtopic.

Iedereen moet 2 uur z'n plas op kunnen houden...

Jij misschien, dat wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt. Als ik een halve liter cola achter elkaar drink (wat ik dus bewust niet doe in de bios), houd ik dat echt geen twee uur op hoor, er past namelijk geen halve liter in m'n blaas :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:33

_Inga schreef:
Dus als ik blaasontsteking heb, en ik wil heel graag naar die film kan ik volgens jullie maar beter thuisblijven? Of op mijn been gaan zitten en dan heen en weer wiebelen tot de film voorbij is?

Ik denk dat het dan voor jezelf en voor iedereen wel zo prettig is als je thuisblijft totdat het over is ja...

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:33

Vjestagirl schreef:
Toilet bezoeken tijdens de pauze lijkt me...

hmm met een blaas als de mijne helaas geen optie. soms lukt het tot de pauze, soms niet. zit ook het liefst bij het pad, wil geen mensen storen, maar beter storen als een natte stoel :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:35

Inney schreef:
Vjestagirl schreef:
Toilet bezoeken tijdens de pauze lijkt me...

hmm met een blaas als de mijne helaas geen optie. soms lukt het tot de pauze, soms niet. zit ook het liefst bij het pad, wil geen mensen storen, maar beter storen als een natte stoel :+

Dan zou ik naar een arts gaan. Als je je plas zo slecht op kunt houden klopt er iets niet. Dat is niet banketstaaf bedoeld, maar de blaas kan dat gewoonlijk makkelijk aan.

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:36

BBreedveld schreef:
Misschien moeten ze de 20 minuten reclame voorafgaand aan de film eens schrappen. Dan nemen mensen het misschien wat nauwer met de aanvangstijden.

Kan me er rot aan ergeren als ik mijn best doe om op tijd te zijn, een behoorlijk bedrag betaal voor een kaartje en dan rustig een kwartier tot 20 minuten naar reclame moet zitten kijken voor de film begint.

amen _/-\o_

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:39

vjestagirl: staat sowiezo op de planning, maarja, wat het ook is, het blijft vervelend. Ook voor de mensen in de zaal natuurlijk. Maar denk niet dat ik de enige ben, helaas.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:03

Nou zeg wat een bettuteling. :')
het is vervelend, maar soms kun je er niets aan doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:06

Vjestagirl schreef:
_Inga schreef:

Ik denk dat het dan voor jezelf en voor iedereen wel zo prettig is als je thuisblijft totdat het over is ja...

thuisblijven om een (lichte) blaasontsteking omdat je dan wel eens anderen zou kunnen storen ... :')

Nee sorry, dat vind ik persoonlijk toch wel ver gaan.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:09

Zou wel typisch Nederlands zijn! :P

Nee hoor, als de w.c. roept dan roept ie, en moet je gaan. Ik denk in elk geval niet dat de rest van de bezoekers minder last van me heeft als ik een berg onder m'n stoel bouw... ;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:09

Iedere 10 minuten 'sorry, mag ik er even langs? Sorry, sorry!' *plok plok plok* de altijd holle trappen af *slipslop* deur open en dicht, en dan 3 minuten later weer want weinig pies als je n blaasontsteking hebt *slipslop* deur open en dicht, *plok plok plok* trap weer op 'sorry, mag ik er even langs? Sorry, sorry!'. En dan 10 minuten later weer... Ja dat vind ik asociaal

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:13

sommige mensen kunnen ook nergens tegen :')
vind dat er een beeeeetje wordt overdreven

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:18

Ik vind het een goede maatregel. Je zorgt dat je op tijd bent en gaat met een blaasontsteking of a) niet naar de film maar naar de dokter of b) langs het gangpad zitten vlakbij de deur zodat je zo min mogelijk mensen hindert bij je toilletbezoek.

Als de hoofdfilm begint zitten, bek houden, armen en benen binnenboord en samen met de rest van de bioscoop volledig opgaan in de film waar je allemaal voor betaald hebt en je samen ongestoort van kunt genieten. Tijdens de reclame (die er overigens voor zorgt dat je filmkaartje betaalbaar blijft) heb je tijd zat om je te installeren.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:20

Inney schreef:
vjestagirl: staat sowiezo op de planning, maarja, wat het ook is, het blijft vervelend. Ook voor de mensen in de zaal natuurlijk. Maar denk niet dat ik de enige ben, helaas.

Volgens mij ook niet, je hoort het vaak, zeker van vrouwen die kinderen hebben, lekker kort door de bocht dat alles op de lossen is met oefeningen en medicijnen.
Bovendien doen steeds meer bioscopen niet aan pauze, want dan kunnen ze veel meer films op een avond draaien en dat levert meer op.
Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er iemand te laat kwam bij de film, ik dacht eigenlijk dat het altijd al zo was dat als de film begonnen was dat je pech had. Misschien is het me nog nooit opgevallen. Ik heb eigenlijk nog nooit echt last gehad van andere mensen in de bioscoop, krijg de indruk dat dit meer zoeken is naar een mogelijkheid om in het nieuws te komen vanuit de Pathe.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:27

patatkraam schreef:
sommige mensen kunnen ook nergens tegen :')
vind dat er een beeeeetje wordt overdreven

En sommige mensen zijn gewoon gigantisch asociaal, een 'ikke-ikke-ikke en de rest kan stikke' mentaleit. Die onderdrijven.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:42

Misschien ben je er ook eentje van, Vjestagirl? Jij wilt niet dat er mensen naar wc gaan tijdens een film, mensen met (beginnend) blaasontsteking moeten thuisblijven. Is dat niet een beetje, 'ikke-ikke-ikke en de rest kan stikke' mentaliteit?

Mensen die naar wc gaan tijdens de film, prima. Mensen die te laat komen, tsja, dat hebben ze dan knap gedaan want de reclame duurt eeuwen.