Onze hond wordt dagelijks voor een vos aangezien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShauniBef schreef:Er kunnen geen honden in dat weiland komen. En dan nog zou ik niet weten welke hond dat gedaan zou moeten hebben. De honden van de manege waren op dat moment binnen..
De politie was gebeld dus er zal vast en zeker een onderzoek komen.
Jaime_ schreef:Op deze pagina staan rechts de 2 foto's http://nos.nl/artikel/269404-wolf-gesig ... rland.html
Ik als leek vind het eigenlijk meer op een groot uitgevallen vos lijken
roxiie schreef:Ik vind die beest op de foto eerder op een verwilderde hond/vos lijken dan op een wolf..
Solleke_Noah schreef:ShauniBef schreef:Er kunnen geen honden in dat weiland komen. En dan nog zou ik niet weten welke hond dat gedaan zou moeten hebben. De honden van de manege waren op dat moment binnen..
De politie was gebeld dus er zal vast en zeker een onderzoek komen.
Een wolf heeft geen magische krachten tov een hond ofzo hoorAls een wolf binnen raakt (zoals jij zegt) dan raakt een hond ook binnen.
ShauniBef schreef:Gut, Sorry hoor!
Je hoeft niet te lezen als je het niet wil!
Zal het vast en zeker gedroomd hebben!
geerke schreef:zolang de jagers niet alle konijnen en ander klein wild om zeep helpen is er genoeg te eten voor een wolf en komen ze het liefst niet bij mensen in de buurt.
(Ik zou dolgraag een wolvenpup willen hebben)
joostvangestel schreef:Hee, wat leuk, is de Wolf weer terug? Die heb ik al heel lang gemist
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bor_de_Wolf
Het ontgaat me volledig wat het nut van de Wolf in Nederland zou zijn. Mammoeten en T-Rexen zijn hier ook uitgestorven. Het beest bestaat hier gewoon niet meer.
hanny_jelke schreef:het nut is simpel,
ze houden de populatie van reeén en wilde zwijnen in bedawang (dus geen over populatie meer)
al zullen ze daar nog een hele klus aan hebben.
joostvangestel schreef:hanny_jelke schreef:het nut is simpel,
ze houden de populatie van reeén en wilde zwijnen in bedawang (dus geen over populatie meer)
al zullen ze daar nog een hele klus aan hebben.
en hoe is een gruweldood door wolf humaner dan afschieten? En welke andere populaties worden er dan nog meer bedreigd door wolven? Of kan je die gewoon vertellen dat ze geen beschermde dieren mogen doodbijten?
Ik denk dat het helemaal niet moeilijk is om die populaties in bedwang te houden. Gewoon meer vergunningen afgeven. Kan de regering nog geld aan verdienen ook.
en ik denk dat de gemiddelde wolf er wel twee keer over nadenkt om zich in Nederland te vestigen