geerke schreef:waar komt dat geld vandaan vraag ik mij dan af?
uit jouw salaris

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Johanna59 schreef:Zoals er hier in dit topic over deze jongeren gesproken wordt, kan ik maar één conclusie trekken; discriminatie.
spicegirl schreef:geen wonder dat ze lekker doorgaan..worden ze nog beloond ook.
een taakstraf zou meer op zn plaats zijn.
Johanna59 schreef:Zoals er hier in dit topic over deze jongeren gesproken wordt, kan ik maar één conclusie trekken; discriminatie.
Johanna59 schreef:geerke schreef:waar komt dat geld vandaan vraag ik mij dan af?
Hoeveel mensen leven er van een uitkering?
Waar komt dat vandaan?
Lusitano schreef:Ik heb geen probleem met de vechtsport. Je leert over het algemeen veel zelfbeheersing en discipline.
Maar het geld wat hieraan wordt uitgegeven....
Ben eerder een voorstander van harder aanpakken! NL is zo'n regeltjes land geworden dat dit soort mensen gewoon hun gang kunnen gaanm, geen agent durft zijn handen er aan te branden.
Gewoon een aantal ME'ers met een lang stuk hout die wijk laten patrouileren s'avonds....
AmyII schreef:Johanna59 schreef:Zoals er hier in dit topic over deze jongeren gesproken wordt, kan ik maar één conclusie trekken; discriminatie.
Discriminatie tegen jongeren in het algemeen of tegen de Marokkaanse jongeren?
Het zijn net zo goed Nederlandse jongeren, maar ze willen zelf Marokkaans genoemd worden!