vaders is ook besneden, is schoner en houd het met seks langer vol omdat de eikel minder gevoelig is
schone verwenners noem ik ze

turken lijken gek maar zijn reteslim
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizz schreef:Ik geloof dat dit voor een (onbesneden) man heel pijnlijk klinkt, maar ook ik ben er mee eens dat het veel hygiënischer is.
Wat wel opmerkelijk is het risico op baarmoederhalskanker bij vrouwen waarvan de man besneden is lager is.
picobello schreef:Lizz schreef:Ik geloof dat dit voor een (onbesneden) man heel pijnlijk klinkt, maar ook ik ben er mee eens dat het veel hygiënischer is.
Wat wel opmerkelijk is het risico op baarmoederhalskanker bij vrouwen waarvan de man besneden is lager is.
Nou zo raar is dat niet. Baarmoederhalskanker wordt veroorzaakt door HPV. Dat virus kan makkelijker door een man worden overgebracht die onbesneden is omdat er dan meer plekken zijn waar het virus veilig kan huizen... Dus wat dat aangaat is besneden echt beter.
marijkedam schreef:Nemurin schreef:Marijkedam: we hebben toch ook een appendix (/blinde darm?) die niets meer zit te doen in ons lijf alleen wel kan gaan ontsteken?
We hebben ook een staartbotje, doen we ook niets meer mee.
Maar die halen we toch ook niet zomaar weg bij mensen die gezond zijn?
zodiacje schreef:Besnijden doen ze sowieso dus goed dat het nu netjes en hygienisch gebeurd met steriele messen
ipv in de woonkamer.
mika11 schreef:Ik werk in een verpleeghuis.
Heb daar regelmatig een Spaanse kraag bij mannen gezien![]()
Het is wel schoner en hygienischer als mannen besneden zijn.
Dus zo gek zijn die Turken nog niet.
Yessy schreef:Nemurin schreef:Er wordt hier al meerdere keren geroepen dat het blijkbaar geen verschil maakt tijdens de sex, maar als de eikel meer bloot komt te liggen lijkt het me dat je zonder voorhuid dus juist meer gevoel hebt.
Hij ligt de hele dag bloot dus wordt automatisch ongevoeliger voor prikkels