Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxiie schreef:Ik meende dat Wilders iets heeft gezegd in de vorm van; Dat hij niks met die persoon of zijn daden te maken wil hebben en dat hij en de PVV op geen enkele wijze goedkeuren wat hij heeft gedaan.
roxiie schreef:Ik meende dat Wilders iets heeft gezegd in de vorm van; Dat hij niks met die persoon of zijn daden te maken wil hebben en dat hij en de PVV op geen enkele wijze goedkeuren wat hij heeft gedaan.
roxiie schreef:Gaan we weer op Wilders-tour?
HLPhoto schreef:Vond op Twitter vooral de milde reactie door rechtse media en conservatieve partijen in de VS erg grappig. Als persoon in kwestie een Moslim was geweest was er zoals sarabande al zegt lang niet zo mild gesproken.
H_Nalanta schreef:xsenny schreef:doodstraf ik te makkelijk ,vindt ik lekker laten lijden.
Dus levenslang? Dus alle mensen uit dat land moeten betalen voor zijn eten, gevangenis.. Nee hoor, kogel en klaar. Hoef je nergens meer aan te denken en heeft hij zijn verdiende loon. Weg ermee!
Charica schreef:Sorry hoor, maak gekke individuen blijven er altijd. En dat is niet Wilders zijn schuld.
We hebben die drama van laatst hier in Nederland toch ook nog? Die was ook gewoon Nederlander...
//Edit : ik bedoel ; Het incident van Alphen aan de Rijn.