Waar is swiffer??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:24

eenitraM schreef:
JessAndHope schreef:
Of als een banketstaaf op een drumstel :j

Pffff, wat een opmerking weer :') Jij vergeet nooit wat natuurlijk?

Iig niets levends :')

Ach, mijn vader heeft me eens bij de patatzaak laten staan toen ik een jaar of 7 was. :+ het is wel een heule slechte papa hoor.... ab-so-luut geen kinderen waard nu ie dat gedaan heeft....

Kana

Re: Waar is swiffer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:26

Idd, bah ze hadden je pap de kids af moeten nemen, niet kidswaardig!!! :+ :+

DDW1190

Zou het ook niet kunnen hoor, maar je weet maar nooit!
Hoe vaak worden er wel niet baby's in de auto achtergelaten omdat ze het vergeten zijn!
Had eens een documentaire erover gezien, och wat erg als dat je overkomt zeg!

eenitraM

JessAndHope schreef:
Ach, mijn vader heeft me eens bij de patatzaak laten staan toen ik een jaar of 7 was. :+ het is wel een heule slechte papa hoor.... ab-so-luut geen kinderen waard nu ie dat gedaan heeft....

:=

Logic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 08:51

Tja, als je er speciaal uitgaat om de hond beweging en water te geven, vind ik het knap stom als je vervolgens diezelfde hond vergeet en daar kilometers later pas achter komt. :+ Pa werd afgeleid doordat zijn 3 jarig dochtertje haar riem wilde losmaken en uitstappen op een parkeerplaats langs de snelweg. Kan ik helemaal inkomen. :j Maar de andere 2 kinderen hadden de hond, die zou immers beweging en water krijgen. Kan me niet voorstellen dat die zich zo druk maakten om hun zusje dat ze er samen met pa én ma naartoe sprintten, en je hebt een hond op een parkeerplaats langs de snelweg toch aan de riem? Als je 3 jarig dochtertje er niet veilig kan lopen, kan een onaangelijnde hond dat ook niet. En om vervolgens maar door te rijden naar Spanje, om daar een zoekactie op touw te zetten voor een in Frankrijk vermiste, Nederlandse hond? Al met al vind ik dat deze mensen hun verstand in hun dikke teen hebben opgeslagen := :o

Nederlandse chips kunnen niet worden gelezen in het buitenland. (Bij paarden althans, ik denk dus bij honden ook niet) Denk niet dat we Swiffer nog terug zien.
Laatst bijgewerkt door Logic op 20-07-11 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 08:58

eenitraM schreef:
Kana schreef:
Dat jij je dood zou schamen staat los van of die mensen wel of niet een hond waard zijn??

Doodschamen of niet. Als je het al zover laat komen ben je idd geen hond waard.

_/-\o_
Vind het echt knap stom als je je hond vergeet... voor mij zijn onze honden als familieleden, laat jij je kind op de stoep staan? en rijd dan door in het buitenland nog wel? :?
Júist in het buitenland check je alles.. Ook in NL natuurlijk, maar nog eens extra in het buitenland..

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 09:01

Toen ik de titel zag dacht ik aan Swiffer dat schoonmaakding vroeg me dus echt af weer dit over zou gaan :P

Wel erg je hond vergeten... Maarja vakantiestress, klein hondje... Kan gebeuren (hoort niet natuurlijk maar wie is er hier wel heilig?) erg jammer en vervelend ook voor de mensen maar vooral voor het beestje! Hoop dat ze hem snel vinden!!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 09:05

Ik zag het gisteren en vind het simpelweg gewoon stom.
Ik vind niet dat zoiets kan gebeuren.
Wij reizen ook geregeld met onze 3 honden en als we ergens verder rijden checken we altijd of iedereen binnen is. Dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Je weet wat je bij hebt, dus zorg je ook dat dat allemaal weer veilig in de auto zit.
Laatst bijgewerkt door Silence op 20-07-11 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 09:13

ik vind het echt knap stom.. wij hebben hier 3 honden waar we 5 jaar lang naar italie zijn gereden..
altijd aan een lange riem, die vergeet je niet zomaar.. je controleert toch alles of je het wel echt bij je hebt ??

ik hoop dat die door een goedwillig persoon is meegenomen en niets is gaan dwalen, dat zou je ergste nachtmerrie zijn..

arm beestje..
heb het nieuws gezien, het is een boomertje..
wit met beetje bruin..

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 12:33

Ik vind het ook behoorlijk stom, maar inderdaad iedereen vergeet wel eens iets en nu is het gewoon héél erg voor het hondje, die ziet zijn baas ook wegrijden.. wat zal die sneu zijn..
Hoop dat ie in goede handen valt en dat ze via de chip hem terug kunnen vinden. Ik heb mijn 06 daarom maar op de halsband geschreven, mijne loopt wel eens weg..

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:24

Raar verhaal hoor. Ik snap best dat je een keer je hond ergens kan vergeten, maar op een parkeerplaats langs de snelweg in een vreemd land?! >;)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:26

Wat een stel sukkels zeg...en nee, ik begrijp absoluut niet dat dat iemand gebeurd, sorry!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:28

Ik heb het verhaal gisteren op 3fm gehoord, ik bedoel de man heeft het uit gelegd. Vind het echt erg als mensen zeggen dat je dan geen dier waard bent.. Natuurlijk is het niet slim, maar ze zaten in vakantiestress enzo en ze vinden het heel erg en hebben er alles voor over om het hondje terug te krijgen.

Ik hoop voor ze mee dat er een wonder gebeurd :j

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:32

Ergens kan ik het wel begrijpen.. nouja niet onderweg op vakantie natuurlijk!! Maar wij vergeten 1 hond ook wel eens naar binnen te halen. Willen we weggaan, is de deur al dicht zit mevrouw nog op haar stoel in de tuin. 8)7 Maar we zijn haar nooit vergeten naar binnen te doen daarna.
Maar een hond op vakantie meenemen, die kan je toch niet vergeten op een parkeerplaats?? Vergeet nog liever mn koffer!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:33

saskiakefie schreef:
maar ze zaten in vakantiestress enzo....

Zwak excuus :\

Dus als ik me in een examstress fase bevind, krijg ik wel een vrijbrief/vrijgeving om mijn paarden te vergeten? Dat telt dus als goede rede? Onzin zeg.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:35

oownee dat is lekker te vergelijken.. :roll:

Het hondje zat altijd achter bij de kinderen op schoot en hij had niet door dat die de auto uit was...

Fleurr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:38

Vakantiestress of niet, ik vind het ook knap stom.. Meisje mag niet de parkeerplaats op rennen, maar het hondje wel? Je hebt een hond en daar moet je ook je verantwoordelijkheid voor nemen en die kan je niet bij een stel kleine kinderen leggen.
Ik stap niet eens zonder m'n hond in de auto of ik vraag aan m'n vriend of hij haar heeft. Nou hebben wij geen kinderen, maar dan zou ik dat nog doen! Hoop voor 't hondje dat die weer gevonden wordt.. Arm dier.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:39

saskiakefie schreef:

Het hondje zat altijd achter bij de kinderen op schoot en hij had niet door dat die de auto uit was...

Het was een reactie op jou post. Het verhaal dat jij via de radio gehoord hebt. Niet op jou zelf ;)

Dat die kinderen het niet meteen merken. Kans schat ik klein in dat het beest terug komt bij de eigenaren.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:41

Geen idee hoe oud die kinderen zijn.. Natuurlijk is het stom dat geef ik toe, maar om dan te zeggen dat ze geen dier waard zijn :n

Mijn konijn is ontsnapt en niet terug gekomen, dan ben ik in jouw ogen waarschijnlijk ook geen dier waard :\

Logic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 17:16

saskiakefie schreef:

Volgens hart van Nederland was de hond de réden dat ze stopten, en dan heeft ie nu niet door dat de hond uit de auto was? }:0
Edit: En dat dat uit hun duim gezogen is lijkt me sterk aangezien het gezin zelf ook te zien was...
Laatst bijgewerkt door Logic op 20-07-11 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

AnnaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 17:18

Ik ben ook geen dier waardig, heb soms (lees 2x gehad) dat Boris in de tuin ligt als het donker is, ik de deur dicht doe, lampen uit, en als ik op het punt sta naar boven te gaan ineens gepiep hoor bij de deur.

Vind het stom van die mensen dat je niet controleerd of alles in de auto is, maarja het kan gebeuren.
Vind het erg sneu voor swiffer.

Zag net dat de hond de reden was van stoppen, tjah, dan is het zeer dom om hem niet weer de auto in te tillen

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 17:26

oew wat een nare banner staat hierboven.... hondenopvakantie.nl....

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 17:35

saskiakefie schreef:

Ben wel benieuwd hoe oud de kinderen dan zijn.
Die van mij zouden gelijk schreeuwen dat doggie er nog niet is.

Hopelijk is het hondje snel weer terug, maar heb er een hard hoofd in arm klein ding ;(

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 17:37

het aparte vind ik nog dat ze er na een half uur (!) pas achter kwamen in de auto.. := Ze hebben toch geen limo oid? zo'n hond valt toch wel op in zo'n kleine ruimte? :+ Daarnaast waarom had die hond geen riem om?!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 17:37