Nieuwe drugs in Rusland loopt uit de hand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:38

Woow dat is echt heftig zeg :oo
Pelryo schreef:
Abercrombie schreef:
Ik vraag me af, dat moet toch verschrikkelijk pijn doen??

Misschien voel je t niet als je t gebruikt en wordt het daarna een reden om weer te gebruiken?

dat zou inderdaad kunnen..
En dan nog de verslaving erbij, met andere woorden hoe kom je er dan nog vanaf :oo

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:38

Walgelijk. :r

Steentje

Re: Nieuwe drugs in Rusland loopt uit de hand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:39

Niet.

Zulke mensen zijn getekend voor het leven.
Die overleven niet meer zonder hun dagelijkse shotjes.

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:44

xSaarSaar schreef:
Wel beetje dom van het AD om er bij te zetten hoe je het maakt :\

Misschien wel. Maar aan de andere kant, als mensen het willen maken/gebruiken. Komen ze er toch wel aan...
En als het bij het AD staat, met die schokkende foto's erbij, denk ik dat je het toch niet zo graag meer wilt "proberen".

Ratjetoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:45

Potverdikkie zeg, kan veel hebben, maar die foto van die dame waarin je gewoon tegen haar botten aankijkt en ze houdt haar arm nog 'rustig' omhoog ook om de foto te laten maken......Kan niet anders dan dat men gewoon geen pijn (meer) voelt............

Wat een troep niet normaal....en ik kan me niet voorstellen dat je ondanks dat je verslaafd bent, zo ver heen bent om naar een dergelijk middel te grijpen, wetende wat het met je doet...........Geen tanden meer die uitvallen door drugsgebruik is nog wel wat anders dan dat je hele lichaam compleet wegrot waar je bij bent.......

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:47

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:47

Wauw, dat ziet er echt niet uit. Dat dat je uitweg is uit het leven dat je hebt, zo'n korte periode van high zijn af kunnen wegen tegen de gevolgen... dan moet je leven echt heel verschrikkelijk zijn. Kan er verder niet wakker van liggen; mensen die hun eigen keuze maken.

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:48

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:49

Ok mijn mond valt open ????????????????????? dat zien ze toch bij elkaar dat ga je dan toch niet meer proberen???????????????????????????????

Verschrikkelijk

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:53

Daarom begrijp ik ook niet dat mensen beginnen aan "Maar" een beetje wiet en dan vervolgens toch steeds verder gaan. Probeer het niet eens.
Die troep komt ook op een dag naar Nederland en dan zijn er toch mensen die het proberen.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:54

Weetje.. ik vind het nog zielig ook voor die mensen.
Hoeveel mensen in rusland heb het vreselijk slecht..
Vanaf jongs af aan geen eten , geen kans op werk of een opleiding en dit als enige ''uitweg '' voor die mensen dan...

Vreselijk. :n

En hier zegt iedereen van : '' waarom begin je daar in hemelsnaam mee'' of ''je gaat hier toch niet mee door?'' ,maar als je die armoede ziet dan zou je het bijna nog gaan begrijpen ook.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:56

Elin_ schreef:
Weetje.. ik vind het nog zielig ook voor die mensen.
Hoeveel mensen in rusland heb het vreselijk slecht..
Vanaf jongs af aan geen eten , geen kans op werk of een opleiding en dit als enige ''uitweg '' voor die mensen dan...

Vreselijk. :n

En hier zegt iedereen van : '' waarom begin je daar in hemelsnaam mee'' of ''je gaat hier toch niet mee door?'' ,maar als je die armoede ziet dan zou je het bijna nog gaan begrijpen ook.

Nee dat snap ik wel dat ze iets zoeken om even niet aan de ellende te denken maar als je ziet bij iemand die het gebruikt dat het vlees gewoon van zijn lijf rot en je botten kan zien dan zou ik toch denken dat meer jongeren denken uuuummmm laat maar

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:58

H_Nalanta schreef:
Echt walgelijk.. En wat zullen die mensen een pijn hebben zeg.. :r
Schokkend filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=_Yfd_7jrnMk&NR=1

Ja die had ik ook gezien. Dacht eerst dat het nep was, het ziet er ook zo onwerkelijk uit!! :r

RSDICBS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:06

Gaver wat walgelijk!!!!!! Die man/vrouw in het filmpje houd ook nog zelf het overblijfsel van het been vast terwijl het afgezaagd word..
Poeh Moet er niet aan denken dat ik over straat loop en ineens een rottend persoon tegen kom...
Waar moet dit heen met deze wereld?!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:09

Een tijdje terug stond er al een bericht hierover op geenstijl.nl, met links naar het youtube filmpje en een uitgebreid artikel. Echt heel bizar, die mensen rotten gewoon weg als het ware, tot alleen de botten nog overblijven. Afkicken is nauwelijks een optie omdat het ontzettend veel pijn (fysiek) doet, de enige optie is mensen in een soort kunstmatige coma brengen of volledig platspuiten. Gemiddelde levensverwachting als je eenmaal met deze drugs begint is een jaar :\

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:10

wat ontzettend walgelijk zeg, die filmpjes en foto's, zo onwerkelijk, doodeng!! lijken wel zombies uit een of andere film...

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:15

Ieeeew!! Filmpje durfde ik niet aan, dacht dat ik de foto wel zou kunnen bekijken maar een halve seconde was lang genoeg om de laptop van m'n schoot af te gooien :r je moet toch wel heeeeel ver heen zijn wil je het zover laten komen... Dat mensen ook gewoon zo kunnen doorleven nog (ok niet zo lang blijkbaar, maar toch nog een paar jaar!), is toch onbegrijpelijk.. Het lijkt wel iets uit een hele slechte horrorfilm!

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:20

Heel triest. Kan me niet voorstellen dat mensen zomaar deze drugs gebruiken, je moet wel ontzettend diep in de put zitten als je de gevolgen kent en toch dit spul gebruikt. Kan dan ook alleen maar medelijden hebben met de drugs gebruikers.
Het zou goed zijn om in ieder geval een verbod op codeïne in te stellen, hoe moeilijker het wordt om aan de bestanddelen te komen hoe minder gebruikers hoop ik dan maar. Als ik lees dat er zo eenvoudig aan de grondstoffen van de drug te komen is vind ik het niet gek dat er op zo'n grote schaal gebruikt wordt. Als je echt wilt kan je altijd wel aan drugs komen maar dit is wel heel toereikend voor jongeren en mensen met weinig centen.
Hoop echt van harte dat ze dit probleem aan kunnen pakken maar ben bang dat het eind al zoek is. Het lijkt me ook heel moeilijk om af te kicken als je in zo'n staat verkeerd, de keus om door te gaan is dan dan veel makkelijker, je bent toch al aan je eind.
Veel voorlichting en ingrijpen in een vroeg stadium is de enige oplossing maar als je leven zo ellendig is zal dat niet makkelijk zijn.

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:25

Ik hou het maar bij de natuurlijke selectie van Darwin.
Hoe achterlijk zijn mensen, alles maar proberen en mixen en versnijden. Geen medelijden mee. Of wat je noemt een zelfoplossend probleem

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:28

Bah zeg!! Echt raar hoor, als het maar goedkoop is denken ze daar volgens mij..

zijn die foto's erg? Ik durf ze niet aan te klikken :P

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:29

mltex schreef:
Hoe achterlijk zijn mensen, alles maar proberen en mixen en versnijden. Geen medelijden mee. Of wat je noemt een zelfoplossend probleem

Dat is heel makkelijk gezegd vanuit het Nederland waarbij we eigenlijk geen honger en armoede kennen.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:32

Wat vies! Heb zoiets nog nooit gezien!

Vind het niet raar dat er bij wordt gezet hoe je het kan maken, als iemand het wil, komt ie er toch wel aan. Mij lijkt ook dat je na het zien van die foto, het niet zelf gaat maken en gaat gebruiken, tenzij je graag een pijnlijke dood sterft?

Edit: vind die filmpjes er echt onwerkelijk uit zien, alsof het make-up/photoshop/bewerkt is, echt bizar.
Laatst bijgewerkt door Anneert op 18-07-11 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:32

Hmm ik dacht die foto zal wel van groene krokodillenhuid zijn.. Maar euhh er was geen huid meer te zien, vlees en botten, getver.

Verder tsja.. hoop ook dat het niet overwaait naar de rest van de wereld.. Hier is ook veel armoede maar worden zulke substanties gelukkig niet gebruikt!

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:40

wooow ik schrok wel even van het filmpje(niet het filmpje van de link, maar eentje ernaast in de rij van een jongen met zijn been)

je zag gewoon beide botten zitten, echt erg :O
zou dat door 1 spuitje komen of hebben ze er dan een aantal al gehad? want als de helft van je vlees op je been wegrot door 1 spuitje.(weet niet hoeveel er in zo'n spuit zit hoor)

wat een schade drugs kan aanbrengen(ik heb zelf nooit wat gebruikt, en ben het eerlijk gezegt ook niet van plan om iets te proberen, ook niet blowen)

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:41

miss_nadine schreef:
mltex schreef:

Dat is heel makkelijk gezegd vanuit het Nederland waarbij we eigenlijk geen honger en armoede kennen.

Ja idd, drugs is gratis :7 enig idee wat een junk per dag wegwerkt?
ff wakker worden.
Oh voor duidelijkheid ik heb nogal wat tijd doorgebracht in Rusland en ben bekend met hun volksmentaliteit.
Ook voor hun is drank en drugs een keuze