Nou we zitten nu in de auto, maar naast veel piratenzenders doet nu alleen 538 het.. Vanmiddag was vriendlief in beilen aan het werk en had ie ook geen bereik..
Net sprak ik de eigenaars van het paard, zij heeft een wond aan haar been en staat nu bij hun thuis.
Vionaa
Geplaatst: 15-07-11 20:18
Ik woon er niet dichtbij maar ik zag in de avond wel altijd de rode lichtjes.. Ik was radio aan het luisteren in een keer allemaal geruis.. alleen 538 nu gelukkig wel tv via sataliet. Ik hoorde ook dat er brand was geweest in zo'n zelfde toren in Lopik.
Laatst bijgewerkt door Vionaa op 15-07-11 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt
moelly
Geplaatst: 15-07-11 20:19
Haha, wij reden er net langs en toen ineens BAF! Schrok me dood man... Was dat ding ineens niet meer heel..
Ik kwam er gistermorgen langs, maakte een foto en stuurde die foto met een flauwe grap erbij naar een collega (we hebben werktechnisch gezien met die torens/masten te maken). Waarschijnlijk heb ik dus de laatste foto van dat ding in vol ornaat
Overigens kreeg ik later een gekscherend sms-je van de eigenaar of ik er iets mee te maken had Wat een bizarre toestand zeg
Ik kan thuis nog Radio Noord, Radio Drenthe en 100%NL ontvangen. Sky radio, Veronica, Q-Music niet meer. Onderweg naar Leeuwarden vanmorgen was Q-Music vaak prima te ontvangen, Skyradio zo nu en dan goed en dan weer krakend. Veronica niet geprobeerd en 100%NL was gemiddeld genomen het best te ontvangen, dus daar moesten mijn oren het vanmorgen maar mee doen.
Hier ook geen TV Radio weet ik niet, zal straks eens luisteren wat ik allemaal heb in de auto! Ach ja mis het ook niet, ik ben niet zo echte TV kijker.
Over 9 maanden babyboom in Drenthe werd er al gegrapt
magic_lover
Geplaatst: 16-07-11 10:49
Ik had gister ook ineens geen radio meer in de auto, geen enkele zender. vond het al zo vreemd en dacht eerst dat het aan de radio lag, toen ik het nieuws zag toen snapte ik het wel. hopen dat het snel opgelost word en ze bvb ergens anders kunnen uitzenden, wel akelig stil zo tv doet het hier wel, maar wij hebben dan ook kabel.
sterkte voor het paard die gewond is geraakt!
Pashon
Geplaatst: 16-07-11 16:41
Relaxed schreef:
Over 9 maanden babyboom in Drenthe werd er al gegrapt
hahaha verbaasd me helemaal niks!
Maar word wel hoog tijd dat ze het zwikkie gaan maken hoor. Nog een avond geen tv is best saai als je alleen bent