Jongen dood na ruzie in discotheek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

esther_sonja

Re: Jongen dood na ruzie in discotheek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 19:22

Ik vraag me ook af wie het was, mijn kameraden waren er ook ..
Wij zouden eerst ook gaan, maar vriendlief heeft motor gekocht dus die wou geld sparen, ipv uitgeven aan uitgaan.. Dus we zijn allebei thuis gebleven..
Komen er regelmatig in Lucky..

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 20:17

Echt verschrikkelijk wat er gebeurd is! Mijn broertje was er ook, hij vertelde ook wel dat ze niet naar de fietsen heen mochten, iedereen moest wachten.. de ambulance stond er wel bij en hij zag idd een groep jongens (de daders) staan. 't Was net op het NOS journaal. De jongen kwam geloof ik uit Wierden.
Ik wens de familie en vrienden ook veel sterkte toe en hoop dat die andere jongens nog flink gestraft worden.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 20:26

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 08:19

Het is echt verschrikkelijk! Ik kende de jongen, zat bij mij op school. Was echt een onwijs lieve jongen..

Je gaat toch stappen voor de gezelligheid.. weinig van te merken de laatste jaren.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 17:51

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 19:06

pff heftig hoor..

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 01:05

Vind dit best wel heftig en komt akelig dichtbij zeg! Brr...
Mijn broertje was er die avond ook en vertelde het zondag toen ik bij m´n ouders was, heb nog niet erg veel van mijn broertje erover gehoord maar zo iets gaat direct heel Lucky door dan. En inderdaad mijn ervaring van Lucky is dat wanneer er ook maar iets een woordewisseling is de security er al bij staat, puur voor de veiligheid. Maar zoals iemand hier ook al zij, het kan in een sec. al goed mis zijn. :\

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 01:17

ALs we hier in de buurt uitgaan is er altijd binnen securty en buiten politie..
In noordwijk standaard 3 auto's .. Breekt er een rel uit zijn er zo 7/8 bij (echt binnen een minuut... best bizar..)
In leiden staan voor de 'rel'kroegen ook politie, voor 1 zelfs ME...

Ergste rellen ontstaan hier door, JAWEL de politie: Die besluiten dan ineens dat die ene marokaan wel op die verdachte lijkt, of die turk zou wel is iemand beroofd kunnen hebben (ooit wel is bij een vriend overkomen die echt niks gedaan had, heeft m wel een dag cel op geleverd omdat ze de zaak moesten onderzoeken).En zoals we weten zijn jongeren nooit alleen op stap dus dan krijg je een ruzie tegen de politie, komen mensen bij die het verhaal horen.. vechten mee..

Erg slecht dat dit soort dingen kunnen gebeuren, vraag me bij zo'n bericht altijd af waar de ruzie om gegaan is...

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:43

Hier had de security hoe dan ook niet op tijd bij kunnen zijn, ook al had er iemand naast gestaan.

Hoogstwaarschijnlijk is de 1e klap al fataal geweest!