Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse_123 schreef:auk schreef:"Ik heb nog gezwommen in dat water. Kinderen dronken het zelfs", zegt een bezoeker tegen de Boston Globe. "Ik denk eraan een rechtszaak te beginnen."
typisch Amerikaans![]()
raar dat niemand merkt dat er een ontbindend lichaam op de bodem ligt, dat moet toch opvallen? en is het niet zo dat lichamen na een tijdje weer bovendrijven ivm gassen?
Bellatrix schreef:auk schreef:Maar kinderen duiken toch ook onder water. Dan zou je toch zeggen dat íemand toch wel het lijk gezien zou moeten hebben...
Ja idd.....ik snap echt niet hoe dit kan....je zorgt toch dat je alle familieleden weer mee naar huis neemt aan het einde van de dag?
lampenkap schreef:Jolliegirl schreef:Nee, bij een VIER meter diep bad, is het verplicht toezicht te hebben!!
Die hebben dus bagger werk geleverd!
Ook in Amerika?
auk schreef:"Ik heb nog gezwommen in dat water. Kinderen dronken het zelfs", zegt een bezoeker tegen de Boston Globe. "Ik denk eraan een rechtszaak te beginnen."
Een woordvoerder van de overheid verzekert dat chloor het water veilig heeft gehouden. "Hoe schokkend het ook is, er zijn geen gezondheidsrisico's aan verbonden."
Muurp schreef:Wat een bizar verhaal..
Ik kan me voorstellen dat als het bad 4m diep is dat het moeilijk te zien was.
Maar wat ik niet snap; hoe kan het uberhaupt dat die vrouw is verdronken?
Heeft dan NIEMAND iets gezien?