Ik hoop ook dat het snel opgelost is, hetzij dat de ouders horen dat ze veilig en wel is en zelf bewust afstand heeft genomen om wat voor reden dan ook maar wel vrijwillig, of dat ze veilig thuis is weer bij haar ouders.
Hel op aarde voor ouders, je kind weg en niet weten waar ze is en of ze veilig is. Heel veel sterkte voor jullie!
Jeetje wat erg, veel sterkte maar vooral hopen dat ze snel weer gevonden is!!
Rosita719
Geplaatst: 13-06-11 10:39
Ik ken Cynthia ook.. Het was vroeger me beste vriendin. Goed dat jullie het op Bokt hebben gezet. Denk dat we daar allemaal nog niet aan hadden gedacht! Ze staat ook bij heel veel mensen op hyves en facebook... Ook op www.vermist.nl Ik hoop echt dat ze heel snel terecht is!
O jee dat is de nachtmerrie van elke ouder. Hopenlijk komt de politie er achter waar ze zit zodat ze iig kunnen uitsluiten dat ze niet onder dwang vast wordt gehouden. Lijk me vrezelijk. Heelveel sterkte Daphnijntje.
BERGEN - De 17-jarige Cynthia van der Heide wordt sinds 3 juni vermist.
Cynthia van der Heide (17) Cynthia vertrok die vrijdag op een zwarte opoefiets met enkele roze spaken in het achterwiel vanaf haar woonadres en is niet meer thuisgekomen. Ze heeft een stevig postuur, het verstandelijke vermogen van iemand van 13 a 14 jaar en droeg op de dag van haar verdwijning een grijskleurige paardrijbroek en een bruine bodywarmer met bontkraag.
Heeft u Cynthia gezien, bel dan met de politie Noord-Holland: 0900-8844.
Jeetje, wat erg als je zus/kind wegblijft van huis.
Daphijntje veel sterkte de komende tijd, ik hoop snel dat ze weer thuis komt! Ik zal hier in de buurt mijn ogen open houden, woon in de kop van Noord Holland en ook veel paarden gebeuren hier in de buurt.