Vertel het mij eens...........Paarden reclame.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Vertel het mij eens...........Paarden reclame.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 20:16

Het niveau van die paardenprogramma's was ook wel enorm hoog. Daar keek je als echte paardenkenner graag naar :\

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 17:34

Misschien moeten we juist blij zijn dat die reclames er niet zijn.
Alle honden en katten reclames gaan over voer wat helemaal niet goed blijkt te zijn voor ons geliefde huisdier. Pak ik even het kattenvoer.
Net als bij veel paardenvoer barst het van de suikers en zetmeel. En wie kan mij uitleggen waarom een vleeseter granen en groenten door zijn maaltijd krijgt. Waarom bestaat Whiskas bijvoorbeel voor maar liefst 4% uit echt vlees.

Nier en blaas problemen zijn aan de orde van de dag. En als het zover is krijgen we speciaal voer van de DA...waarom niet voorkomen en het dier geven wat hij nodigd heeft...vlees.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 17:52

KIJK...en daar heb jij natuurlijk wel gelijk in Cowgirl! ! Het is nu al zo verwarrend voor al die mensen met paarden dat ze af en toe door draaien! NH, klassiek, ADB manier noem er zo even wat op!
Stel dat die dan een mega goede reclame zouden hebben....oeps!!!!

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 14:42

Ik denk dat het ook is omdat bijvoorbeeld zadels een "specialty good" zijn, wat betekend dat je een goede keus wilt maken, en er de tijd voor neemt. Dat zijn over het algemeen geen producten waarbij je een klant over kunt halen door een reclame spotje. Voor voer zou het denk ik wel kunnen, vraag me dan inderdaad af waarom het niet zo is. Misschien te weinig interesse.. En in paardenmagazines zie je het natuurlijk wel:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 23:58

aerdenhout1 schreef:
ER is trouwens ook geen echt paarden programma meer.

Amika :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:56

Cowgirl schreef:
Misschien moeten we juist blij zijn dat die reclames er niet zijn.
Alle honden en katten reclames gaan over voer wat helemaal niet goed blijkt te zijn voor ons geliefde huisdier. Pak ik even het kattenvoer.
Net als bij veel paardenvoer barst het van de suikers en zetmeel. En wie kan mij uitleggen waarom een vleeseter granen en groenten door zijn maaltijd krijgt. Waarom bestaat Whiskas bijvoorbeel voor maar liefst 4% uit echt vlees.

Nier en blaas problemen zijn aan de orde van de dag. En als het zover is krijgen we speciaal voer van de DA...waarom niet voorkomen en het dier geven wat hij nodigd heeft...vlees.

Dat was gelijk het eerste wat ik dacht: moet je er op wachten, paardenvoer wat op tv wordt aangeprezen, als het net zulk "best" voer is, als het honden en kattenvoer is :Y)
Kittekat, Whiskas, Felix etc, bij mij komt het er niet in :n

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 12:23

denk ook dat het komt omdat de doelgroep te klein is. er zijn ongeveer 400.000 paarden in nederland ten opzichte van ong. 2.1 miljoen honden en 3,6 miljoen katten. en dit zijn nog getallen uit 2009.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 09:10

Zonnetje81 schreef:
Die vijver is maar klein en duure grap tv spotjes.... Zie je wel dan reclame over voetbalschoenen? Of tennisrackets...? Ik niet :+ Of voor hamstervoer :P

:))

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 21:47

De marge op paardenvoer is erg laag, en de TV minuten veel te duur.
Als je het voor zadels doet (of andere artikelen) dan krijg je maar een paar klanten.
Je kat heeft elke dag eten nodig en dat gaat snel op.
Als je een beetje een goed zadel hebt, dan kun je daar je hele paard (+/- 20 jaar) mee doen, en misschien wel 2 paarden...
Ligt er aan hoeveel je zelf rijdt..
Dus de verkoop is ook te weinig daarvoor denk ik.
En dan is het eigenlijk aan de merken om het te doen, en niet aan de ruitersportzaak..

AnnaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 00:35

Denk dat het er ook heel erg mee te maken heeft dat mensen wel even snel een hondje kopen, en dan voer nodig hebben, maar mensen minder snel even een pony kopen en dan bedenken, hmm.. Wat gaat ie eten.
En je je meestal meer verdiept in je paard dan je hond, de meeste hondjes krijgen brokken, terwijl dat eigenlijk gewoon niet echt super is.
Denk dat mensen wat beter nadenken bij het voer van hun paard, en zadels enz. Is gewoon geen markt voor.