Kinderen steken jongen(11) met mes.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Re: Kinderen steken jongen(11) met mes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 11:22

wat ik raar vind, is dat omdat ze geen 12 zijn, ze niets kunnen doen.

en later dan?

als ze het doen als ze 15 of 16 zijn ( voorbeeld)
ze doen het, kunnen ze ook zeggen, ja toen hoefde ik er ook niet voor te boeten.
dat vind ik zo krom.

aanpakken die hap zeg.

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 14:18

patatkraam schreef:
LiNdA1986 schreef:
Ophangen, als ze al zo jong zijn en dit doen, nou daar komt niks van terecht.
Gestraft moeten ze worden! Sowieso weg hier uit dit land. Pokkejong!

Oja iemand ophangen is het goede signaal.

:Y)

Beter signaal is er niet , wou dat ze dat hier eens gingen doen , ophangen of het land uit
met dat gajes

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 23:32

Gooi dan ook al die ontspoorde autochtonen het land uit aub. Komop zeg, alsof alleen "buitenlanders" zoiets zouden doen..

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 00:12

Ik herinner me het verhaal van een jaartje of 20 terug, toen een paar keurige, blanke, middle-class meiden die op een gerenommeerd VWO zaten een klasgenootje met een mes hebben geprobeerd dood te steken, omdat het slachtoffer het niet waard zou zijn om te leven... Die grieten waren amper ouder. Zij kregen alleen een reprimande en zijn van school gestuurd om naar de volgende hoog aangeschreven school te gaan. Hun slachtoffer hadden ze met een slagaderlijke bloeding in de bosjes achtergelaten om te sterven maar werd door toevallige voorbijgangers gevonden.

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 10:39

imd schreef:
Gooi dan ook al die ontspoorde autochtonen het land uit aub. Komop zeg, alsof alleen "buitenlanders" zoiets zouden doen..

Buitenlanders doen het niet alleen , wel vaker , maar buitenlanders kunnen uitgezet worden
nederlanders of moet ik zeggen oorspronkelijke bewoners niet , dus die moet je
anders uit de maatschappij weren , ieder geval nooit meer vrij komen , maar dat is wel erg duur , duurder dan de doodstraf , bovendien is levenslang hier maar een paar jaar en dan kunnen ze de volgende weer overhoop steken .

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 10:47

Vreselijk dat dit soort dingen toch elke keer maar weer gebeuren. Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom kinderen onder een bepaalde leeftijd niet strafrechtelijk vervolgd kunnen worden...Dit zijn toch ernstige vergrijpen.. Ook voor het slachtoffer lijkt het me zo moeilijk dat de daders niet echt gestraft worden..

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:06

Ouders met de kinderen een jaartje op curcus hoe ga ik met mijn mede mens om. Op zaterdag vrijwilligers werk in een bejaardenhuis oid. Aanpakken die mensen.
Zat van de week dit te kijken en zelfs door een hulpverlener wordt het allemaal maar recht gesproken omdat ze iets mee hebben gemaakt http://beta.uitzendinggemist.nl/aflever ... ley-andero .