Jeetje zeg dat is wel heel heftig ik hoop dat die 6 jongeren levenslang krijgen. En dat meisje daar heb ik helemaal geen woorden voor. Bah. Ze zijn het nog niet eens waard om over te praten eigenlijk.
Het wordt echt steeds gekker met moorden en de daders worden ook steeds jonger.
eerst dat meisje in de mac die gruwelijk veel pijn gehad moet hebben en nu deze onschuldige jongen die veel pijn moet hebben en het met de dood hebben moeten bekopen,bahbah wat gruwelijk zeg.
Diane_
Geplaatst: 26-04-11 09:34
Wat een verhaal zeg. Vraag me alleen af hoe ze het zo gedetailleerd weten, zou die broer van Wright het al zo in detail hebben verteld? Maar sowieso te erg voor woorden natuurlijk..
Karin_88
Geplaatst: 26-04-11 09:34
Dit is bizar.... Echt bizar.. Mijn maag keert hier echt van om..
Eclare
Geplaatst: 26-04-11 09:35
Diep en diep triest. Gelukkig zijn ze in Amerika wel wat strenger.
Hier in Nederland zou er niet veel gebeuren (ook aangezien er minderjarigen in t spel zijn).
Soms zou ik willen dat het nog de middeleeuwen was, vastzitten in een kerker, af en toe aan zo''n schandding (met je armen en hoofd er doorheen) en dat heel de wereld je even lekker uit kan spugen. Gestoorde mensen
Vind het wel heel erg knap van de moeder, moet ik zeggen. Lijkt me niet makkelijk om je eigen kind naar de politie te brengen.
De titel slaat overigens nergens op. Alsof facebook hier nou direkt iets mee te maken zou hebben. Dit is een van de oudste motieven voor moord, jaloezie. Dat ze elkaar later dus via facebook zitten op te stoken is een ander verhaal.
Hopelijk worden de tieners goed bestraft en wordt er ook iets bedacht dat dit niet meer voorkomt. Er is iets heel erg duidelijk fout gegaan in de opvoeding van de groepsmoordenaars.
Hoe verzinnen ze het? Als je het in een boek zou lezen dan zou je 't wegleggen wegens té vergezocht...
Stephanie_86
Geplaatst: 26-04-11 11:30
man man man wat erg waar gaat het toch heen met de wereld leren ze de kinderen dan geen normen en waarden meer bij ik ben zelf ook maar 24 maar heb echt wel normen en waarden van mn ouders meegekregen
vreselijk voor die jongen wat moet hij een pijn gehad hebben
maar wat ik me afvraag ho lang duurt het voordat een menselijk lichaam tot as is verbrand vanwege al het vocht in ons lijf, snap niet dat het niemand is opgevallen of dat niemand iets heeft geroken
Respect voor die moeder, wat moet dat moeilijk zijn geweest om je eigen kind(eren) aan te geven bij de politie. (volgens mij stond er dat zus en broer meededen in de openingstekst)
Maar ik snap werkelijk waar niet wat voor een normen en waarden die jeugd heeft Ik denk niet dat de opvoeding van de ouders volledig de schuld kan krijgen, want soms is de opvoeding wel goed geweest maar slaan die kinderen gewoon zelf helemaal door, door verkeerde vrienden bijvoorbeeld.
fl0wer
Geplaatst: 26-04-11 12:05
Wat moet je hier nou op zeggen? Vreselijk, dat zoiets in je opkomt snap ik echt niet en het dan ook nog uitvoeren