Tandarts eist schadevergoeding van kleuter en verliest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:21

brrr, arme kind heeft een tandarts trauma voor de rest van zn leven! *krijgt kippenvel*

dankzij een niet zo subtiele TA ben ik als de dood geworden... 3,5 jaar niet geweest, 1 keer controle 1 keer terug voor een gaatje en vervolgens weer 3,5 jaar niet...
en toen was het niet meer uit te houden van de pijn....
andere TA, en die heetf de zooi van de 1e op kunnen ruimen. Het heeft even geduurt, maar de TA heeft me goed geholpen! als hij me doorstuurt (wat die helas ook heeft moeten doen) dan vertrouw ik hem dat hij me naar een goed iemand stuurt.
Liefste heb ik alleen hem in zn mond, zeker na weer een minder prettige ervaring met de kaakchirurg bij mn eerste kaakoperatie.

maar inmiddels is er door 4 verschillende mensen (+ assistentes) in mn mond gewerkt...
De endodontoloog (+ assistent), een andere endodontoloog (moest het checken na een jaar en wat was niet goed... dus doorverwezen), mannelijke kaakchirurg (+ assistent, maar hij was een hork :x ) en vervolgens voor de 2e kaak operatie een vrouwelijke kaakchirurg (+ assistentes).
maar nee, hobby zal het niet worden.
Dit kindje staat nog heel wat gedoe bij de TA te wachten!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:50

Ze hebben bij mijn zoontje ook een keer een kies getrokken zonder verdoving. (de verdoving was niet goed gezet)
Arme kind ik panisch voor de tandarts, en heeft haar al vaak flink op haar vingers gebeten..
Gelukkig zijn we nu zover dat hij met verdoving een gaatje kan vullen.
Zou me dood lachen als ik zo'n brief zou krijgen en vreselijk kwaad worden op haar.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:25

Splendesco schreef:
F_Orumster schreef:
Wat de oorzaak ook is, we moeten de wereld niet omdraaien.
Al loop jij naakt tussen een groep jeugd door, dan hoor je alsnog niet verkracht te worden.

Ik vind niet dat je dit kan vergelijken met verkracht worden, neem aan dat je wel aan je gaatjes geholpen wil worden alleen niet op deze manier.

Ik maak de vergelijking ook niet met de tandarts, maar met de wereld omdraaien. Van de dader het slachtoffer maken en andersom.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:46

Mooi dat de man geen schadevergoeding krijgt. Wat een flapdrol, aan een kind sjorren terwijl die panisch is. Vraag me alleen af waar de ouders waren op dat moment?

Ik krijg hier weer spontane bibbers van omdat het me doet denken aan onze schooltandarts van vroeger. Door die hork (overigens zelfde regio als deze tandarts) kom ik nu pas langzaam over mijn angst voor tandartsen heen terwijl de laatste nare ervaring ruim 30 jaar geleden was. Ook vullen en trekken zonder verdoving en dan boos worden als je huilde of bang was. Heb wel eens een mep van die man gehad omdat ik wegtrok omdat hij te diep in een kies boorde. :x

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 13:17

F_Orumster schreef:
Ik maak de vergelijking ook niet met de tandarts, maar met de wereld omdraaien. Van de dader het slachtoffer maken en andersom.

Het was niet mijn bedoeling om de tandarts als slachtoffer neer te zetten, blijkbaar heb jij dat wel zo gelezen.
De tandarts blijft natuurlijk fout en dat lijkt mij logisch, maar dat had ik ook al in mijn vorige post neergezet.