Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Marcella_e schreef:Ik heb het vaker gehoord dat je er niks van kan merken. Wat ik wel schrikbarend vind... 11 maanden zwanger... dan heeft op haar 11 de jaar al sexueelcontact gehad. Is wel erg jong. Ik speelde toen nog met me barbies om maar een voorbeeld te stellen. (ik ga er dan wel vanuit dat ze vrijwillig sexueel contact heeft gehad, voor het zelfde geld zit er een heel ander verhaal achter)
T is geen paard, mensen zijn 9 maanden zwanger
DDDMakkink schreef:dit vind ik het mooiste stukje van de hele tekst
''Het is niet bekend hoe lang het meisje al zwanger was''
uhm..............ik gok op 9 maanden en jullie?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slimme redactie die dat erin heeft gezet
Jennasilver schreef:Ik vermoed dat dat meisje misbruikt is. Ze was waarschijnlijk 11 toen ze zwanger raakte. En ik geloof me te herrineren dat 11-12 jarige jongens niet kunnen verwekken op die leeftijd.
Marietje_007 schreef:mijn oma heeft een heel dun postuur.. toen mijn mama werd geboren was iedereen verast. Niemand had het gezien. Mijn oma wist het natuurlijk wel![]()
Dus er zijn echt mensen die gewoon niet zo een buik krijgen. Bij andere denk je wooow die is zwanger van een olifant en dan komt er een inimini babytje uit![]()
Vind trouwens 12/11 echt geen leeftijd om al sex mee te hebben. Maar ja, ik geloof dat het tegenwoordig heel normaal is ofzo :S Beetje jammer dat ze niet meer kind kunnen zijn tegenwoordig![]()
Yamcha schreef:Waar heb je dat gelezen? De gemiddelde jongen gaat tussen de 10-17 in de puberteit pas wanneer ze natte dromen beginnen te krijgen worden ze vruchtbaar.Jennasilver schreef:Ik vermoed dat dat meisje misbruikt is. Ze was waarschijnlijk 11 toen ze zwanger raakte. En ik geloof me te herrineren dat 11-12 jarige jongens niet kunnen verwekken op die leeftijd.
Jongens van 8 jaar kunnen al verwekken.........
DDDMakkink schreef:dit vind ik het mooiste stukje van de hele tekst
''Het is niet bekend hoe lang het meisje al zwanger was''
uhm..............ik gok op 9 maanden en jullie?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slimme redactie die dat erin heeft gezet