AH-medewerkster gewond door mesjes in handvat krat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Re: AH-medewerkster gewond door mesjes in handvat krat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:41

nou inderdaad, die mesjes moeten echt vlijmscherp geweest zijn! bah bah! welke zieke geest doet nu zoiets????? dan ben je toch niet goed bij je hoofd?

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:38

het is nu op hart van nederland!

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:38

01San schreef:
het is nu op hart van nederland!

Ja zag het net ook...

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:39

de man stond al minuten van te voren voor openening voor de deur om kratten in te leveren...
en het is nog niet duidelijk of het meisje haar handen ooit nog goed kan gebruiken

te ziek man.. :( _-:(

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 08:39

Kleine update, telegraaf

Slachtoffer bierkrat uitgeschakeld Van onze correspondent

STEENWIJK - Albert Heijn medewerkster Attie uit het Overijsselse Tuk, die het slachtoffer werd van een gestoorde gek die een bierkratje met stanleymessen prepareerde, is zeker zes weken uit de running.

Vrijdagmiddag lag ze ruim twee uur lang op de operatietafel nadat ze met haar handen het bewuste bierkratje oppakte en wilde opruimen. Twee pezen waren volledig doorgesneden. In het gips en met speciale veren aan haar vinger om ze te kunnen bewegen, zit ze lange tijd aan huis gekluisterd.

Of ze haar handen ooit weer optimaal kan gebruiken, is de vraag. Zelf reageert Attie optimistisch over haar herstel. ,,Het lijkt redelijk goed te zijn afgelopen. Het had erger gekund…”, zegt ze. Diep op de zaak ingaan, wil het slachtoffer niet. ,,Dit heeft een enorme impact. Daarvan zijn we nu langzaam aan het bekomen.”

Volgens assistent bedrijfsleidster Linda Hazeleger moet ze veel rust houden. ,,Het is een heel nuchter persoon maar dit gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten’’, zegt Hazeleger. ,,Nee dit zijn geen leuke grappen meer als je zoiets overkomt. We hebben nog steeds geen idee wie de man is die de mesjes in het krat heeft gemonteerd. We hopen dat de politie hem snel opspoort’’, aldus een andere medewerker van het Steenwijker Albert Heijn filiaal.

Bij het hoofdkantoor van Albert Heijn in Zaandam vindt men het ontzettend naar wat er gebeurd is. ,,Zoiets gebeurt natuurlijk nooit. We hebben inmiddels contact met het slachtoffer gehad. Ze hoopt in alle rust te kunnen herstellen. Verder is de politie druk bezig met het onderzoek. We worden steeds op de hoogte gehouden van de vorderingen van het politieonderzoek’’, aldus Albert Heijn woordvoerster Hoogkamer.

De politie laat weten druk bezig te zijn met sporenonderzoek. Ook worden alle camerabeelden uit de supermarkt onder de loep genomen. Er is nog geen verdachte.

hoop echt dat die idioot oppakken

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:50

JAaaaaaaaaaaaaa zoiets moet toch opvallen op de camera.... zeker als hij al enige tijd voor openingstijd stond te wachten..

Of misschien camera's in de buurt.. omdat hij 2 kratten bij zich had op de fiets..

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:52

Ik las dit gisteren in de krant. Echt gaat helemaal nergens over dan spoor je echt niet..

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:03

Ow dit doek ik ook altijd dagelijk lekker leed vermaak :))

Nee sorry dan ben je gewoon niet goed in je hoofd wil je zo iets doen :n veders geen woorden voor 8)7 Hoop dat het slachtoffer snel zal herstellen en geen blijvende verwondingen aan overhoud

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:57

Wat ik van mijn oom agent heb gehoord hebben ze geen camera's bij de kassa's hangen of bij de flessenband.. Echt ziek gewoon die vent!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 07:28

GimGirl schreef:
Wat ik van mijn oom agent heb gehoord hebben ze geen camera's bij de kassa's hangen of bij de flessenband.. Echt ziek gewoon die vent!

er zijn foto,s en een video opname van een persoon gemaakt
staat in de laatste update

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 09:03

GimGirl schreef:

Lijkt me stug.
Zo'n fust apparaat is erg fraude gevoelig en een beetje supermarkt heb daar een camera op hangen.
Of ze moeten heel oudbollig zijn!
Zowiezo hebben ze een camera op de ingang dus ze moeten de man kunnen zien.

Echt erg. Hoop dat ze hem snel pakken.

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 19:28

Ja bij de ingang vast wel maar dit is wat ik heb gehoord.. Dus tja hoe of wat precies weet ik ook niet.. Er hangen vast ook wel her en der camera's maar niet op de plaats zelf..
Wat vandaag in de krant stond (steenwijkercourant) is dat het middenhandvat er af was gehaald zodat deze mevrouw de krat aan zijkant moet optillen en zo dus 100% kans had om in de scheermesjes te grijpen..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 19:31

Wat een zieke geest, degene die dit gedaan heeft :n

Hoop dat ze hem vinden...

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 19:39

Citaat:
Wraakactie in beeld 'krattenzaak'

dinsdag 29 maart 16:35
Steenwijk – De politie van Steenwijkerland sluit niet uit dat de 'krattenzaak' mogelijk een vergeldingsactie is geweest. Zoals deze krant maandag meldde is vorige week vrijdagochtend de Tukse Attie Leijenaar ernstig gewond geraakt bij het vastpakken van een leeg kratje bier waarin vlijmscherpe mesjes waren gemonteerd.
Johan Ekkel, chef van het politieteam Steenwijkerland, zegt op de hoogte te zijn van het verhaal dat het om een wraakactie zou gaan. Volgens dit verhaal in Steenwijk zou de aanslag gericht zijn op een persoon die lege kratjes steelt bij huizen om ze vervolgens weer in te leveren en het geld daarvoor op te strijken. Een van slachtoffers van de kratjesdief was het zat en bedacht een manier om de dief eens goed te grazen te nemen. Die manier werd het monteren van mesjes in de krat. 'We nemen dit scenario zeker serieus. We weten dat er regelmatig lege kratjes worden gestolen in Steenwijk en dus ook in Steenwijk-West worden ze regelmatig gestolen. Maar we zijn meerdere scenario's aan het onderzoeken.' Welke dat zijn wilde Ekkel hangende het onderzoek nog niet zeggen.
Bij slijterij Mitra zit de schrik er goed in. ''Voor hetzelfde geld overkomt het ons of een collega. Zeker is dat we voortaan een kratje voorzichtiger pakken. We zijn hiervan behoorlijk geschrokken.
bron: http://www.steenwijkercourant.nl

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 20:04

Nou als je op die manier wraak wil nemen ben je ook niet goed bij je hoofd... Omdat iemand lege kratjes steelt om in te leveren moeten we zijn pezen maar door snijden? :(:) Ongelovelijk dit soort mensen....