Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Broccoli schreef:Weet ook niet wat ik ervan moet denken hoor. Eerst zien dan geloven?
maritJ_e schreef:http://www.geofoon.nl/Seismologie4.html
de laatste natuurlijke aardbeving hier in nederland was in 1992 in roermond.
Iemand die in roermond woonde in 1992?
De aarbevingen die erna kwamen zijn geïnduceerd voor het winnen van aardgas
NathalietjeB schreef:Huertecilla schreef:
Nee.
Alleen aandacht vragen voor de niet zo heel erg zekere berekeningen mbt het risico van constructies voor kernenergie in NL.
niet meer en niet anders dan geldklopperij
vinurr schreef:Blablabla volgens onderzoek. Nou, ik ben al de hele dag bezig met onderzoeken voor school en ik ontdek nooit zulke spannende dingen.
Nou, ik ben benieuwd.. heb ik dat ook weer eens meegemaakt! Zou vast wel meevallen allemaal.
Huertecilla schreef:...en moord en brand als er wat gebeurt uiteraard.
Bandida schreef:Misschien toch geen slecht idee om de ramp in Japan aan te grijpen om nu te ijveren voor een realistische doorlichting van de toestand in Europa.
Bandida schreef:Huertecilla schreef:...en moord en brand als er wat gebeurt uiteraard.
of gewoon 20.000 doden in plaats van 10.000, omdat er niks voorzien is om de weken en maanden na een grootschalige ramp door te komen in een samenleving die volledig van import en distributie van ALLES afhankelijk is. Water, electriciteit, voedsel, verplaatsingsmogelijkheid.. ploep gedaan, en dan?
Ik vrees dat we in België geen scenario klaar hebben liggen, en op ons leger gaan we ook niet al te veel moeten rekenen