Kana schreef:Ik ben dan nu 20 dus waarsch van de genaratie die er mee is opgegroeid.
Ik sms me kapot heb altijd muziek op me heen en zit de hele dag op social media.
Thuis hebben we TV met meer dan 1000 kanalen oid? Dus zodra ik thuis kom is het journaal 24, met uiteraard mijn telefoon en laptop in de buurt... Ik ben altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Volg 20 blogs(bloglovin' is een uitkomst) en raak in paniek als mijn telefoon batterij dood is.
Maarrrrr, ik ken niet anders mischien is dit een gigantischie generatiekloof die aan het ontstaan is?
Edit/ ik zeg dan wel mooi ik ben altijd op de hoogte van het laatste nieuws, maar ik besef me door dit topic dat 98% daarvan onzin is, vooral uit de social media hoek, vrienden die twijfelen tussen broccoli en bloemkool bv, dat soort ongein. Ik vraag me af of dat wel goed is voor iemands rust, zoveel onzin info elke dag; belemmerd dat het opnemen van wel relevante info?
Ik ben 23 en wordt helemaal gek van leven zoals jij doet. Heeft denk ik weinig met generatiekloof te maken, maar meer met dat de grens van wat je aan kan wat informatie betreft.