Vrouw van 63 is bevallen van dochter.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 09:53

Jemig, mijn moeder was al drie keer oma toen ze 63 was, wat een enorm verschil zeg. Nee, ik vind het persoonlijk niets, maar ja, het is haar eigen keuze geweest en dat hebben we te respecteren.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 10:08

annebe schreef:
Citaat:
vind het fijn dat ze allebei gezond zijn,
wie weet is die vrouw jaren bezig geweest voor een kind kan het wel begrijpen,
maar het kindje krijgt een harde toekomst kinderen onder elkaar kunnen vies zijn,
dit kind word straks gepest dat is 1 ding wat zeker is.

Wat een veronderstelling weer!
Waarom zou het zeker zijn dat dit kindje gepest gaat worden? Omdat het een oudere moeder heeft dan de gemiddelde nederlander?

Omdat ik dat met mijn beste vrienden heb meegemaakt,
ze heeft een vader die haar opa kon zijn,ze heeft bijna zelfmoord gepleegd omdat ze er helemaal gek van werd,
die kinderen stonden haar op te wachten en sloegen haar,en waarom?omdat ze een oude papa had zoiets kan niet.volgens kinderen,

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 10:44

Ik vraag me af waarom ze nu pas een kind wil en niet 20 jaar eerder deze beslissing heeft genomen, toen bestond er toch al een spermabank?

Poiuytrewq

Re: Vrouw van 63 is bevallen van dochter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 10:50

Geen respect.
Toen het gister op het nieuws kwam moesten mn pa en ik onze kin van de grond rapen.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:16

Citaat:
Omdat ik dat met mijn beste vrienden heb meegemaakt,
ze heeft een vader die haar opa kon zijn,ze heeft bijna zelfmoord gepleegd omdat ze er helemaal gek van werd,
die kinderen stonden haar op te wachten en sloegen haar,en waarom?omdat ze een oude papa had zoiets kan niet.volgens kinderen,

Dus.... Is dat bij ieder kind met een oudere ouder het geval?!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:21

Ik heb het hier gisteren nog met mijn moeder over gehad..
Ik vind het zó egoistisch.. Ik zag haar gisteren op het nieuws en toen zei ze dat ze wel had bedacht van dat ze zo oud zou zijn als het kind dat ging doen, en zo oud bij dit.. Maar wat ze totaal vergeet is dat haar kindje héél vroeg haar moeder gaat verliezen, nooit opa's en oma's zal hebben zoals de rest van haar leeftijdsgenootjes en er dus al heel jong 'alleen voor zal staan'. Ze zal een totaal andere jeugd zal hebben als de rest. Daarbij is er uiteraard een kans dat het kindje gepest gaat worden omdat veel kinderen het niet als normaal zullen beschouwen.

Nee ik vind het niet normaal. :n

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:24

Het zal mij benieuwen hoop voor het kind van niet,ga ook niet verder hieropin.vind het als erg genoeg voor het kind,

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:34

SofieHavan schreef:
Kinderen krijgen egoïstisch? Zo is de natuur nu eenmaal ;) elk dier (en dus ook de mens) moet zich voortplanten, dat heeft niets met egoïsme te zien, enkel met natuurlijke drang. Door de evolutie kunnen wij die drang onderdrukken en daar rationeel tegen over staan, maar als je kinderen wil, vind ik dat niet uit egoïsme. Dat is nu eenmaal de natuur en daar hoeft geen uitleg voor gevonden te worden. De merels achter het huis zijn ook niet egoïstisch omdat ze een nestje bouwen, toch? :P het is gewoon zo!

Precies: de natuur. Als een ouder vrouwelijk musje van 5 jaar de kans zou hebben om te kunnen nadenken over kleine kuikens en de mogelijkheid had om een arts in Italië te bezoeken waarna ze eitjes kon leggen, dan zou ook zij dat doen. Het is de drang om zwanger te willen worden die deze vrouw ertoe heeft gezet om dit te gaan proberen, daar hoeft "geen uitleg voor gevonden te worden".

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:37

63 is oud indd ,maar als ik t vrouwtje zo zie, dan is ze erg kwiek en jong van geest , en miss word ze wel dik in de 90 op een hele gezonde manier,, mensen zijn tegenwoordig niet meer echt oud als ze bejaard zijn..
Enm t zou mijn keuze ook nie zijn op die leeftijd, want vond op mn 40ste moeder worden al oud, maar tis ieder zijn keus..
En ik denk dat t kindje heel geleukkig gaat worden want t lijkt me wel een moeder die totaal geen stresdruk heeft en van alles met haar kindje wil gaan doen, en dat doen een hoop ouders tegenwoordig niet meer want ze hebben het allemaal te druk (meestal)
Iig geen 1 leven geeft garantie, ik hoop dat ze heel gelukkig worden met elkaar ;)

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:51

Egoistisch is ze natuurlijk wel ja, maar ze heeft er wel heel bewust over nagedacht om zwanger te gaan worden. Gelukkig is alles goed gegaan en ik hoop dat ze nog heel lang mag genieten van 'haar' gezonde dochter. Eigenlijk heeft ze zichzelf niet voortgeplant want het is een totaal vreemde baby. Misschien dat ze de biologische ouders kent. Als ze die niet kent, is het risico groot dat het kindje anders gaat worden dan ze misschien wel wil.
Wat betrefd het pesten op school, onze jongens hebben ook een vader die hun opa had kunnen zijn, maar ik heb nog nooit gehoord dat ze er mee zijn gepest. Ze zijn nu 18 en 21 en hun vrienden vinden vaders helemaal gaaf. Ze hebben naar mijn idee meer respect voor hem dan voor een vader van 'normale' leeftijd.

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 13:11

Ik ben blij dat moeder het kind het goed maken en ik ben het helemaal niet mee eens waar ze mee bezig is.
Ik vind haar niet jong eruit zien maar echt als een oma. Ik vind het zo jammer en egoistisch. Kinderen krijgen is de natuur we zijn gemaakt om voort te planten maar ze had dit 20 jaar eerder kunnen doen. in het intervieuw heeft ze het over haar gevoel haar drang.Wat een triest verhaal en ze is zo vol van zichzelf dat ze het niet eens beseft.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 13:58

Ik snap alleen niet zo waarom ze haarzelf dan gaat verdedigen! vind het niet een andermans probleem!
Het is niet allerdaags, maar so what? dat is haar eigen keus!
er zijn kinderen die geen aandacht krijgen of wat dan ook of die worden geslagen, dat vind ik veel erger dan een moeder die 'oud' is..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 14:45

tjah snap niet helemaal waarom nog op zo een mega late leeftijd...
is dat kind straks 20 is die moeder de pijp uit nou leuk en ook geen vader hebben

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:03

Heel bijzonder. Ik hoop dat ze nog heel lang gezond blijft.

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:36

Zunzuncito schreef:
SofieHavan schreef:
Kinderen krijgen egoïstisch? Zo is de natuur nu eenmaal ;) elk dier (en dus ook de mens) moet zich voortplanten, dat heeft niets met egoïsme te zien, enkel met natuurlijke drang. Door de evolutie kunnen wij die drang onderdrukken en daar rationeel tegen over staan, maar als je kinderen wil, vind ik dat niet uit egoïsme. Dat is nu eenmaal de natuur en daar hoeft geen uitleg voor gevonden te worden. De merels achter het huis zijn ook niet egoïstisch omdat ze een nestje bouwen, toch? :P het is gewoon zo!

Precies: de natuur. Als een ouder vrouwelijk musje van 5 jaar de kans zou hebben om te kunnen nadenken over kleine kuikens en de mogelijkheid had om een arts in Italië te bezoeken waarna ze eitjes kon leggen, dan zou ook zij dat doen. Het is de drang om zwanger te willen worden die deze vrouw ertoe heeft gezet om dit te gaan proberen, daar hoeft "geen uitleg voor gevonden te worden".

Euh? In Italië een dokter gaan bezoeken is NIET natuurlijk, bedoel, de natuur heeft wél een stop gezet op de mogelijkheid om zich voor te planten louter en alleen omdat het dan niet zeker meer is dat de ouder(s) voor hun nageslacht kunnen zorgen. Dus ik blijf haar keuze egoïstisch vinden, ze doet iets tegen natuurlijk, enkel voor zichzelf. Dat vruchtbare mensen kinderen krijgen vind ik dan weer wel normaal en niet egoïstisch, dàt is de natuur.

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:40

Zo zo, dat is... appart :')
Wat ik me eerder afvraag :P , hoe oud is de vader? :+

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:42

Het is niet natuurlijk gedaan Cupcake.
Dus die vader kan gewoon een vent van 30 zijn.

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:45

Suus_ schreef:
Het is niet natuurlijk gedaan Cupcake.
Dus die vader kan gewoon een vent van 30 zijn.

Nee had ik al door, maar wie weet gaat de baby op der vader lijken,
dan zou ik als moeder toch willen weten hoe oud is die vader?
hoe ziet ie eruit? wat voor persoon is hij? naja.. niet?

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:48

Zij is ook niet de biologische moeder. Ze is alleen maar de draagmoeder als je het even zwart wit bekijkt.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:52

Jennasilver schreef:
Zij is ook niet de biologische moeder. Ze is alleen maar de draagmoeder als je het even zwart wit bekijkt.

Leuk item voor spoorloos over een jaar of 20. :+

Arm kind, niet weten wie biologische vader en moeder is. |(

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 20:11

Gaat te ver, de natuur heeft dit niet voor niets zo geregeld.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:35

tegennatuurlijk!