Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annebe schreef:Citaat:vind het fijn dat ze allebei gezond zijn,
wie weet is die vrouw jaren bezig geweest voor een kind kan het wel begrijpen,
maar het kindje krijgt een harde toekomst kinderen onder elkaar kunnen vies zijn,
dit kind word straks gepest dat is 1 ding wat zeker is.
Wat een veronderstelling weer!
Waarom zou het zeker zijn dat dit kindje gepest gaat worden? Omdat het een oudere moeder heeft dan de gemiddelde nederlander?
Citaat:Omdat ik dat met mijn beste vrienden heb meegemaakt,
ze heeft een vader die haar opa kon zijn,ze heeft bijna zelfmoord gepleegd omdat ze er helemaal gek van werd,
die kinderen stonden haar op te wachten en sloegen haar,en waarom?omdat ze een oude papa had zoiets kan niet.volgens kinderen,
SofieHavan schreef:Kinderen krijgen egoïstisch? Zo is de natuur nu eenmaalelk dier (en dus ook de mens) moet zich voortplanten, dat heeft niets met egoïsme te zien, enkel met natuurlijke drang. Door de evolutie kunnen wij die drang onderdrukken en daar rationeel tegen over staan, maar als je kinderen wil, vind ik dat niet uit egoïsme. Dat is nu eenmaal de natuur en daar hoeft geen uitleg voor gevonden te worden. De merels achter het huis zijn ook niet egoïstisch omdat ze een nestje bouwen, toch?
het is gewoon zo!
Zunzuncito schreef:SofieHavan schreef:Kinderen krijgen egoïstisch? Zo is de natuur nu eenmaalelk dier (en dus ook de mens) moet zich voortplanten, dat heeft niets met egoïsme te zien, enkel met natuurlijke drang. Door de evolutie kunnen wij die drang onderdrukken en daar rationeel tegen over staan, maar als je kinderen wil, vind ik dat niet uit egoïsme. Dat is nu eenmaal de natuur en daar hoeft geen uitleg voor gevonden te worden. De merels achter het huis zijn ook niet egoïstisch omdat ze een nestje bouwen, toch?
het is gewoon zo!
Precies: de natuur. Als een ouder vrouwelijk musje van 5 jaar de kans zou hebben om te kunnen nadenken over kleine kuikens en de mogelijkheid had om een arts in Italië te bezoeken waarna ze eitjes kon leggen, dan zou ook zij dat doen. Het is de drang om zwanger te willen worden die deze vrouw ertoe heeft gezet om dit te gaan proberen, daar hoeft "geen uitleg voor gevonden te worden".