Homovrijscéne GTST leidt tot veel commotie?!?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:24

in één woord: belachelijk..

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:26

Chris schreef:
Draai je ook je hoofd om bij een man en een vrouw die zoenen bij GTST?

Als je mijn post leest kun je daar het antwoord uithalen...

Ik zit niet te wachten op kussende mensen, en ja helemaal niet van 2 kussende mannen...
Maar ook niet van een man en vrouw...

Helaas mijn mening..

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:26

Ik las met verbazing in de spits dat er zo'n ophef over is.. en ik snap het niet :n
als er een seksscene op tv is tussen man en vrouw kijkt niemand weg, dat mag allemaal maar, en ik gtst is er een scene die niet eens een seksscene te noemen is en half nederland op z'n kop.

Ik hoef het persoonlijk ook niet te zien, maar mensen, het is op tv! en ik hoef een vrijend heterostel ook niet te zien (voordat ik dat weer over me heen krijg :+ )

Nederland is zo progressief en hier mag alles, en dan in een soap als gtst komt iets voor wat in het dagelijks leven ook zeer alledaags is.. en dan kan mag het ineens niet...

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:28

Ach ik moet er ook aan wennen aan 2 mannen die zo aan het vrijen zijn maar ik ben dat ook totaal niet gewend. Maar ik sta er wel voor open dat ze dat zo op tv uitzenden. Net zoals veel zeggen waarom wel een man en een vrouw en waarom geen twee mannen. Over een week hoor je al niemand er meer over denk ik.

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:29

hier in huis is het ook gezellig .
:+

Mijn vriend vind het dus ook niet kunnen en wil niet dat onze kinderen dat zien .
Ik daarintegen vind het gewoon normaal en van mij mogen ze dus wel zien .

En ik heb gewonnen . :D

Kom op zeg het hoord er nu eenmaal bij het is niet anders .
Hij denkt dat het verkeerd voorbeeld is voor de kinderen .
Ja joh stel je voor dat ze lesbisch worden :+ domoor .
Als ze dat willen zijn en dan gelukkig zijn mijn zegen hebben ze .

wat een gedoe om een soap zeg .
Lol

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:33

Aaaaah, daarom was ie poll op Slam FM gister. :)* Ik snapte er al niks van want heb het niet gezien.

Maar goed.... ik dacht dat we anno 2011 leefden en dat hier in Nederland de taboe van 2 zoenende/seksende mannen wel was doorbroken. Maar blijkbaar niet dus....

Ik snap, net als velen hier het verschil ook niet tussen man/vrouw, vrouw/vrouw en man/man. IMO komt het op hetzelfde neer en ik zie het probleem niet. Aanstootgevend? Nee echt niet... en ik snap al helemaal die heisa eromheen niet :n

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:33

Naja zeg, wat is dít nu weer? _O- :') Waar zo'n stelletje onnozele kerels zich al niet druk om maken :=
Voor zover ik weet is 80% van de nederlandse showbizz mannen homo.. en zich dan druk maken om een gespeelde liefdesscene tussen twee jongens?!
Als ik regisseur van gtst was dan zorgde ik voortaan voor minstens één kus- of vrijscene per dag :j :Y)
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 25-02-11 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadir

Re: Homovrijscéne GTST leidt tot veel commotie?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:34

Maar komen deze belachelijke reacties dan vooral van mannen of vrouwen?? :?

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:35

Pascal schreef:
Chris schreef:

Als je mijn post leest kun je daar het antwoord uithalen...

Ik zit niet te wachten op kussende mensen, en ja helemaal niet van 2 kussende mannen...
Maar ook niet van een man en vrouw...

Helaas mijn mening..

In je post ging het over mensen die je zag zoenen op straat. Maar wathever, dat is een beetje mierenneukerij.
Ik kan het me alleen niet voorstellen.. Maargoed ieder z'n mening idd..

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:44

Wat een gemekker... hoppa bekken met die handel!! En als je nog twee mooie mannen wilt zien... Brokeback Mountain is ook een aanrader!! :D

Billyjb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:46

Ik snap de ophef niet zo.

Ik vind die g$%ile reclames die zo vroeg beginnen veel erger.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:46

karina1977 schreef:
Ja joh stel je voor dat ze lesbisch worden

:D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:47

Precies, Fred_Kroket :+

Heb toevallig gisteren Brokeback Mountain gedownload en gebrand, maar ik moet em nog kijken :j

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:48

toen ik het zag zei ik nog: aah brokeback mountain!
Afbeelding

en dan nu gtst:
Afbeelding

Heerlijk toch? laat ze lekker! Je zal er maar wakker van moeten liggen....
_/-\o_

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 17:48

Nadir schreef:
Maar komen deze belachelijke reacties dan vooral van mannen of vrouwen?? :?

Ik heb zo'n vermoede dat het de mannen zijn :D

@Karina1977; haha ja, je kids worden inderdaad homo van het zien van twee vrijende mannen (of nouja, 2 mannen die zoenen en daarna in bed liggen met blote bovenlijf.
Mannen zijn toch écht hele rare wezens :D

Ga Brokeback Mountain ook even opzoeken! Blote mooie mannen is natuurlijk nooit verkeerd :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:49

wat zijn de nederlanders een stelletje hypocrieten zeg :+ zeggen " neee heb geen probleem met homo's" maar zodra het in hun o zo favoriete serie word gebruikt dan is het ranzig en ongepast maar hetero's mogen wel lekker seks hebben op tv? :+ like i said; hypocriet

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:52

Ik las het bericht ook op de telegraaf site en was ook flink verbaasd dat er zoveel commotie over was. :?

Ik kijk al jaaaaren geen gtst meer maar kan me van vroeger nog herinneren dat er ook twee meiden waren (charlie en isabella als ik het goed heb?) die wat met elkaar hadden. Daar heeft nooit een haan naar gekraaid.. en nu zou het ineens niet kunnen.

Erg bizar :roll:

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:53

vind het ook nergens op slaan
het is maar gespeeld
wat ik trouwens heel knap vind hoor hoe die twee dat spelen
lijk me toch moelijk om zo,n rol te moeten spelen
het moet toch echt lijken en dat lijkt het
en eigenlijk vind ik het wel een leuk stelletje zo samen :D :D

wollie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:53

Heb er geen moeite mee.
En wat een onzin dat sommige kinderen er niet naar mogen kijken ze worden er echt niet homo of zo van .
en wat dan nog als je maar gelukkig bent toch moet kunnen tegenwoordig.
maar ja ik heb ook al erg lang 2 ooms die samen wonen en daar werd nooit moeilijk over gedaan in onze familie dus ben ook niet anders gewend.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:55

Sok schreef:
Ze doen maar, GTST vind ik sowieso ongeïnspireerde bagger maar a la!
Homo, lesbo, bi, hetero, I really don't care!

De ophef snap ik al helemaal niet, zap dan gewoon weg als het je niet aanstaat? :D

haha, ik dacht precies het zelfde :+

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:57

Shiloh schreef:
Jezus, je mag toch verwachten dat dit soort dingen niet meer om gemiep zal zorgen!

In As The World Turns hadden ze al meer dan 2 jaar een homosexueel stel die ook regelmatig zoende en vrijde. Dat is ook jaren lang gezien geweest op de Nederlandse televisie om 4 uur smiddags. Wat een gedoe om niks zeg.

nou idd, dit wilde ik net typen, Noah en Luke doen het al veel langer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:58

Chris schreef:

ik kreeg er toch een ander gevoel bij dan wanneer ik een man en vrouw zie zoenen hoor... :P
Niet dat ik nou meteen met m'n kussen voor m'n ogen zat te gruwelen ofzo :') . Maar ach, ik kan me voorstellen dat het voor sommigen toch een een vreemd gezicht is..

Verder bestaan er nu eenmaal ook homo's (goh :') ... ) en daar is niets mis mee.... Dus prima verder dat ze het uitzenden. Maar dat het reacties oproept vind ik nou ook weer niet heel vreemd. Dat mensen er negatief over zijn en nog steeds iets tegen homo's hebben vind ik dan toch wel weer jammer. Dat je het niet prettig vindt om te zien, moeten mensen zelf weten... (ik vind zoveel dingen niet prettig om te zien! Ik vind tomaten echt heel vies eruit zien bv. :') )
Maar laat mensen lekker hun gang gaan joh :+ En als je er niet geconfronteerd mee wil worden draai je idd je hoofd maar om :D :')

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:00

lifaya schreef:
wat zijn de nederlanders een stelletje hypocrieten zeg :+ zeggen " neee heb geen probleem met homo's" maar zodra het in hun o zo favoriete serie word gebruikt dan is het ranzig en ongepast maar hetero's mogen wel lekker seks hebben op tv? :+ like i said; hypocriet

_/-\o_ AMEN!

En wat past je onderschrift hier prachtig bij! :')

Wel tactisch van de regisseur van GTST. Serie heeft opeens weer mega hoge kijkcijfers! Van mij mochten ze het eigenlijk wel van de buis halen, er gebeurde geen drol in die serie en alles was/is/leek nep. GOED ZO dat ze eens down-to-earth onderwerpen erin behandelen!

Ben nu eigenlijk al benieuwd naar de volgende taboe die de regisseur in de serie gaat gooien :j

Eerlijk toegegeven: ik zie niet erg graag 2 mannen met elkaar bekken, maar ben er ook aan gewend geraakt met een gay-bro :j

jetla

nou ja ik hoef het ook niet zonodig te zien dat twee mannen of vrouwen met elkaar bekken. Maar ja daarom ben ik ook hetero ;) .
Maar wat een gemekker zeg je kunt idd weg kijken of zappen.
Het is een afspiegeling van onze maatschappij ;)

Dominiqueee

rowo schreef:
Aaaaah, daarom was ie poll op Slam FM gister. :)* Ik snapte er al niks van want heb het niet gezien.

Maar goed.... ik dacht dat we anno 2011 leefden en dat hier in Nederland de taboe van 2 zoenende/seksende mannen wel was doorbroken. Maar blijkbaar niet dus....

Ik snap, net als velen hier het verschil ook niet tussen man/vrouw, vrouw/vrouw en man/man. IMO komt het op hetzelfde neer en ik zie het probleem niet. Aanstootgevend? Nee echt niet... en ik snap al helemaal die heisa eromheen niet :n

Helemaal mee eens! +:)+
Dat dit nog hot news is in Nederland...