Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascal schreef:Chris schreef:Draai je ook je hoofd om bij een man en een vrouw die zoenen bij GTST?
Als je mijn post leest kun je daar het antwoord uithalen...
Ik zit niet te wachten op kussende mensen, en ja helemaal niet van 2 kussende mannen...
Maar ook niet van een man en vrouw...
Helaas mijn mening..
Nadir schreef:Maar komen deze belachelijke reacties dan vooral van mannen of vrouwen??
Shiloh schreef:Jezus, je mag toch verwachten dat dit soort dingen niet meer om gemiep zal zorgen!
In As The World Turns hadden ze al meer dan 2 jaar een homosexueel stel die ook regelmatig zoende en vrijde. Dat is ook jaren lang gezien geweest op de Nederlandse televisie om 4 uur smiddags. Wat een gedoe om niks zeg.
Chris schreef:Draai je ook je hoofd om bij een man en een vrouw die zoenen bij GTST?
lifaya schreef:wat zijn de nederlanders een stelletje hypocrieten zegzeggen " neee heb geen probleem met homo's" maar zodra het in hun o zo favoriete serie word gebruikt dan is het ranzig en ongepast maar hetero's mogen wel lekker seks hebben op tv?
like i said; hypocriet
rowo schreef:Aaaaah, daarom was ie poll op Slam FM gister.Ik snapte er al niks van want heb het niet gezien.
Maar goed.... ik dacht dat we anno 2011 leefden en dat hier in Nederland de taboe van 2 zoenende/seksende mannen wel was doorbroken. Maar blijkbaar niet dus....
Ik snap, net als velen hier het verschil ook niet tussen man/vrouw, vrouw/vrouw en man/man. IMO komt het op hetzelfde neer en ik zie het probleem niet. Aanstootgevend? Nee echt niet... en ik snap al helemaal die heisa eromheen niet