En die vrouw van Kellogs vind ik ook hoogst irritant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaniBanani schreef:Oh, ik weet echt wel dat het marketing is hoor. Maar is het daarom slecht? Elk stapje dichter bij een normaler beeld is er eentje, en dus zie ik liever de Dove-vrouwen met maatje 40 dan zo'n Kruidvat-muts met maatje 36.
kjoetie schreef:en dan Dove, voor échte schoonheid, idd zijn die modellen niet supermager maar wel práchtige vrouwen zonder cellulitis of lelijke bobbels op plekken waar ze niet horen, met prachtige benen en een geweldige huid. En wat moet je dan kopen? Juist, hun afslankcremeGeloof ook niet dat die dames representatief zijn voor de gewone gemiddelde vrouw, een verkoper van beautyproducten die het schoonheidsideaal wil veranderen, tuurlijk..
maar die special-k is idd ook errrug irritant..
luxx schreef:Ga ervan uit dat ze juist bedoelen dat je zo'n mooi modellenbuikje kunt krijgen als je hun product gebruikt...
KoudbloedKim schreef:Luxx: Ze doen dat ook bijna altijd als 'voor'..
mick75 schreef:Ben ik het helemaal mee eens.Het probleem is dat het niet maar 1 reclame is, maar dat het soms (vaak) gewoon een blok vol is en dat in zo'n beetje elk programma op TV perfecte vrouwen voorkomen, met een perfect figuurtje. En dan kan NOG 1 zo'n reclame net even de druppel zijn die de emmer laat overlopen, die een meisje over de rand duwt.