T zal je buurvrouw maar wezen..nou dit is mijn buurvrouw..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:08

jeetje hoorde het hier vandaag op het werk ook al zeggen! zou het toch geen media stund zijn?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:09

Carien87 schreef:
Wat een walgelijk iets om kenbaar te maken dat dit jouw buurvrouw is. En met welke bedoeling? De lachers op je mouw te spelden? Sorry, maar waar blijft de privacy van deze vrouw? Wat is het volgende? Kunnen we met jou een afspraak maken als we stiekem door de ramen willen kijken?

Live and let live! Ik kan mij hier zo boos om maken en dat wij ons het recht toeeigenen om een ander iets te verbieden.

Laat het dan links liggen en reageer niet. Kenbaar maken? Het staat al op internet? Privacy? Wordt eens wakker...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:09

Carien87 schreef:
Wat een walgelijk iets om kenbaar te maken dat dit jouw buurvrouw is. En met welke bedoeling? De lachers op je mouw te spelden? Sorry, maar waar blijft de privacy van deze vrouw? Wat is het volgende? Kunnen we met jou een afspraak maken als we stiekem door de ramen willen kijken?

Live and let live! Ik kan mij hier zo boos om maken en dat wij ons het recht toeeigenen om een ander iets te verbieden.

Beetje overdreven reaktie.
Ik weet niet waar TS woont, dus ik weet nog steeds niet wie die vrouw is (behalve wat in de krant staat).
En eerlijk gezegd, vind ik deze mevrouw wel te oud. Ze is alleenstaand, dus als haar iets gebeurd, wie zorgt er dan voor het kind?

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:10

Jolliegirl schreef:
F_Orumster schreef:
oliebol zeg, hoop dat ze in het buitenland ook snel 45 jaar als max gaan invoeren.
Moet niet zotter worden, ik gun het deze vrouw dan ook niet.

Ik hoop.... dat jij later zonder problemen kinderen kunt krijgen!!

Dit soort uitspraken :r

Ik snap het wel ene kant, andere kant vind ik het ook een rotuitspraak.
Aangezien mijn moeder een tijd terug boos op me was, en ineens eruit gooide: 'Ik hoop dat je nooit kinderen kan krijgen!'.

..
Nou dat maakte me echt heel verdrietig.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:10

Ik vind het zelf oneerlijk. :)
Ik gun het haar wel, als zij al jaren kinderen wil, prima..
Maar in de tijd dat ze haar hebben geholpen...
Hadden er ook genoeg anderen geholpen kunnen worden.

En dan moeten mensen die kinderen willen adopteren ellenlange vragenlijsten invullen. Idem voor mensen die een kwakkie bevroren sperma wil van de zaadbank.. :n

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 15:12

Dit topic staat onder mens en maatschapij....dit is dus een heel relevant onderwerp.

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:13

Noem het overdreven, noem het wat je wilt. Dat is prima...maar hoe zou jij reageren als het recht je door anderen wordt ontzegd om op latere leeftijd een kindje te mogen krijgen?
Ik ben niet specifiek voor of tegen, maar wel tegen het feit dat mensen roepen dat het verboden zou moeten worden. Wie zijn wij?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:13

Maar geen relevante titel ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:14

Wat geeft het nou dat dit jouw buurvrouw is, heb je er last van???
Houdt ze 50 katten en 20 vogels in haar huis? Heeft ze wietkwekerij? Houd ze hardcorefeesten elke nacht?? Nee toch, jij hebt er toch geen last van. Laat haar dan lekker. Zou mijn keuze ook niet zijn maar een beetje respect voor je medemens.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:14

Jolliegirl schreef:
Maar geen relevante titel ;)

Mee eens.. kan wel in de inhoud maar hou de titel gewoon op een 62-jarige vrouw zwanger..

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:15

@ Suzanne F.: Amen _/-\o_

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:16

Carien87 schreef:

Even kalm aan zeg! Ze noemt geen naam, geen straat en dat de vrouw in Harlingen woonde was al bekend.

Ontopic: iedereen moet het zelf weten maar ik vind het persoonlijk vreemd dat je zo oud ervoor kiest om een kindje op de wereld te zetten. Tegen de tijd dat het kind 20 is is de houdbaarheidsdatum van haar moeder al behoorlijk verstreken....

papagroom

Re: T zal je buurvrouw maar wezen..nou dit is mijn buurvrouw..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 15:24

De titel is zo bedacht om de discussie aan te wakkeren.....een buurvrouw heeft iedereen een beter beeld van als een vrouw van62....nou dat is prima gelukt zie ik..

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:27

Papagroom:
je hebt je zin, het is een "leuke" discussie. :D

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 15:31

Electra63 schreef:
Papagroom:
je hebt je zin, het is een "leuke" discussie. :D

Dacht ik ook.... :Y)

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:33

Tja als je al je hele leven wens hebt moeder te worden dan begrijp ik dat je tot raare dingen in staat bent. Persoonlijk vind ik het ook te oud maar waar het om gaat is dat het kindje een liefdevol tehuis krijgt en dat zit hier denk ik wel goed (zeker weten doe je het natuurlijk nooit maar als je er zoveel moeite voor doet dan.....).

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:33

Electra63 schreef:
Carien87 schreef:

Beetje overdreven reaktie.
Ik weet niet waar TS woont, dus ik weet nog steeds niet wie die vrouw is (behalve wat in de krant staat).
En eerlijk gezegd, vind ik deze mevrouw wel te oud. Ze is alleenstaand, dus als haar iets gebeurd, wie zorgt er dan voor het kind?

Harlingen... ik ook, namelijk, t is hier in de stad :o

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:35

Het zal wel niet mogen, maar ik ben dan wel weer nieuwsgierig naar je buurvrouw.
Misschien kan je stiekem een foto maken en deze verkopen aan de Telegraaf of Shownieuws? :D

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:36

Ikzelf ben geen voorstander van kinderen op latere leeftijd, en 62 vind ik wel echt te oud. Ik hoop voor deze mevrouw dat de zwangerschap spoedig verloopt.
Overigens snap ik niet waarom je dit onderwerp deze titel geeft? Wat maakt het ons uit dat het jouw buurvrouw is?

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:38

Komt op mij erg onverantwoord en egoïstisch over. Ik mag hopen dat het kindje er zonder problemen vanaf komt, maar ik acht de kans klein.... (en voor haar natuurlijk ook, maar dat is haar eigen probleem....)

Sorry maar als je het over egoïsme hebt vind ik dit een prachtig voorbeeld, bah.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 15:38

Harlingen... ik ook, namelijk, t is hier in de stad

hier op de hoek zelfs...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:39

Jolliegirl schreef:
F_Orumster schreef:
oliebol zeg, hoop dat ze in het buitenland ook snel 45 jaar als max gaan invoeren.
Moet niet zotter worden, ik gun het deze vrouw dan ook niet.

Ik hoop.... dat jij later zonder problemen kinderen kunt krijgen!!

Dit soort uitspraken :r

Als ik 60 ben waag ik me er echt niet aan hoor.
Wat, als ik 40 ben al niet meer.
Egoïsme ten top, niets anders.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:41

papagroom schreef:

hier op de hoek zelfs...

IMO is Harlingen nou niet echt een stad :D

Missy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:43

Dat het kindje een liefdevol thuis gaat hebben heb ik geen twijfels over, want als je op je 62e nog aan een kind gaat beginnen moet die wens wel heel groot zijn...

Maar een vrouw van 62 kan nooit een kind opvoeden zoals iemand dat doet die een gemiddelde leeftijd heeft. Als het kind 18 is, is de vrouw 80...
En moeder natuur heeft denk ik ook nooit de bedoeling gehad dat vrouwen op zo'n hoge leeftijd nog kinderen kunnen krijgen...

Ik vindt het in dit geval een egoistische keuze, want je moet wel kijken vanuit het belang van een kind....
Niemand heeft de garantie om oud te worden, en je moet er ook niet van uit gaan...

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:47

Electra63 schreef:
papagroom schreef:

hier op de hoek zelfs...

IMO is Harlingen nou niet echt een stad :D

Harlingen is wel degelijk een stad..
Het heet niet voor niets een 11 STEDENtocht ;)