Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carien87 schreef:Wat een walgelijk iets om kenbaar te maken dat dit jouw buurvrouw is. En met welke bedoeling? De lachers op je mouw te spelden? Sorry, maar waar blijft de privacy van deze vrouw? Wat is het volgende? Kunnen we met jou een afspraak maken als we stiekem door de ramen willen kijken?
Live and let live! Ik kan mij hier zo boos om maken en dat wij ons het recht toeeigenen om een ander iets te verbieden.
Carien87 schreef:Wat een walgelijk iets om kenbaar te maken dat dit jouw buurvrouw is. En met welke bedoeling? De lachers op je mouw te spelden? Sorry, maar waar blijft de privacy van deze vrouw? Wat is het volgende? Kunnen we met jou een afspraak maken als we stiekem door de ramen willen kijken?
Live and let live! Ik kan mij hier zo boos om maken en dat wij ons het recht toeeigenen om een ander iets te verbieden.
Jolliegirl schreef:F_Orumster schreef:oliebol zeg, hoop dat ze in het buitenland ook snel 45 jaar als max gaan invoeren.
Moet niet zotter worden, ik gun het deze vrouw dan ook niet.
Ik hoop.... dat jij later zonder problemen kinderen kunt krijgen!!
Dit soort uitspraken
Electra63 schreef:Carien87 schreef:Wat een walgelijk iets om kenbaar te maken dat dit jouw buurvrouw is. En met welke bedoeling? De lachers op je mouw te spelden? Sorry, maar waar blijft de privacy van deze vrouw? Wat is het volgende? Kunnen we met jou een afspraak maken als we stiekem door de ramen willen kijken?
Beetje overdreven reaktie.
Ik weet niet waar TS woont, dus ik weet nog steeds niet wie die vrouw is (behalve wat in de krant staat).
En eerlijk gezegd, vind ik deze mevrouw wel te oud. Ze is alleenstaand, dus als haar iets gebeurd, wie zorgt er dan voor het kind?
Jolliegirl schreef:F_Orumster schreef:oliebol zeg, hoop dat ze in het buitenland ook snel 45 jaar als max gaan invoeren.
Moet niet zotter worden, ik gun het deze vrouw dan ook niet.
Ik hoop.... dat jij later zonder problemen kinderen kunt krijgen!!
Dit soort uitspraken